eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa rękawic medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-18

Ogłoszenie nr 560130924-N-2020 z dnia 18-07-2020 r.

Olsztyn: Dostawa rękawic medycznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608600-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540224183-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 608600-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51002236600000, ul. Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48 (89) 5398240, e-mail przetargi@poliklinika.net, faks +48 (89)5269156.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa rękawic medycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPZ-53/10/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz parametrów technicznych i załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. PAKIET NR 1 Rękawice sterylne chirurgiczne - szpital 1.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, bezpudrowe, Wielkośćzamówienia: 7 000 par. 2.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowane, Wielkość zamówienia: 20 000 par PAKIET NR 2 Rękawice sterylne chirurgiczne na Blok Operacyjny 1.Rękawice chirurgiczne, sterylne, bezpudrowe Wielkość zamówienia : 10 000 par. 2.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowane, Wielkość zamówienia: 7 500 par PAKIET NR 3 Rękawice sterylne, ortopedyczne, bezpudrowe, lateksowe - na Blok Operacyjny 1.Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, sterylne, bezpudrowe, lateksowe Wielkość zamówienia : 3 000 par. PAKIET NR 4 Rękawice sterylne chirurgiczne na Blok Operacyjny - antyalergiczne 1.Rękawice chirurgiczne, półsyntetyczne: lateksowo-nitrylowe, trójwarstwowe, sterylne Wielkość zamówienia: 600 par 2.Rękawice syntetyczne neoprenowe lub polizoperenowe przeznaczone dla osób uczulonych bezpudrowe, sterylne. Wielkość zamówienia: 40 par PAKIET NR 5: Sterylne rękawice do pracowni leków cytostatycznych 1.Rękawice chirurgiczne neoprenowe do pracy z lekami cytostatycznymi; Wielkość zamówienia: 4 800 par. PAKIET NR 6: Rękawice foliowe sterylne 1.Rękawice foliowe sterylne Wielkość zamówienia: 7 000 szt. PAKIET NR 7: Rękawice diagnostyczne, niesterylne - lateksowe 1. Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niesterylne, bezpudrowe (1op. = 100 szt.) Wielkość zamówienia: 11 260 op. PAKIET NR 8: Rękawice diagnostyczne nitrylowe z długim mankietem, do procedur wysokiego ryzyka, niesterylne, bezpudrowe 1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe z długim mankietem, do procedur wysokiego ryzyka (1 op. = 100 szt.) Wielkość zamówienia: 460 op. PAKIET NR 9: Rękawice diagnostyczne, niesterylne, nitrylowe, bezpudrowe, ze zrolowanym mankietem 1. Rękawice diagnostyczne, niesterylne, bezpudrowe, ze zrolowanym mankietem (1 op = 100 szt) Wielkość zamówienia: 20 330 op. PAKIET NR 10: Rękawice lateksowe, bezpudrowe, niejałowe, przeznaczone dla procedur wysokiego ryzyka (ratownictwo medyczne) 1. Rękawice lateksowe, bezpudrowe, niejałowe, przeznaczone do procedur wysokiego ryzyka (1 op. = 50 szt.) Wielkość zamówienia: 20 op. PAKIET NR 11 : Rękawice niesterylne foliowe 1.Rękawice niesterylne foliowe (1 op. = 100 szt) Wielkość zamówienia: 500 op.


II.4) Główny kod CPV: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Mercator Medical S.A , , ul. Heleny Modrzejewskiej 30 , 31-327, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 22885.20 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Skamex SP. z o.o. Sp.K, , ul.Częstochowska 38/52 , 93-121, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1697.76 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Abook Sp. z o.o., , ul. Brzostowska 22 , 04-985, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 13219.20 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Mercator Medical S.A, , ul. Modrzejewskiej 30 , 31-327, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 25671.60 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Skamex Sp. z o.o. Sp. K, , ul.Częstochowska 38/52 , 93-121, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 112361.85 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Mercator Medical S.A , , ul.Modrzejewskiej 30 , 31-327, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 9250.42 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Skamex Sp. z o.o. Sp. k., , ul. Częstochowska 38/52 , 93-121, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 191459.81 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Mercator Medical S.A , , ul. Modrzejewskiej 30 , 31-327, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 518.40 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Skamex Sp. z o.o. Sp. k., , ul. Częstochowska 38/52, 93-121, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 608.85 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu świadczenia wraz ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy w umowach na Pakiet 7 i 9. W zakresie pakietu nr 7 wynagrodzenie Wykonawcy zwiększono do kwoty 163 011,53 zł brutto, a w zakresie pakietu nr 9 do wysokości 286 514,71 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmiany w umowach zawartych w zakresie Pakietu 7 i 9 jest sytuacja wywołana pandemią koronawirusa, która spowodowała istotną podwyżkę cen wyrobów objętych umową przez ich producentów, przez co brak jest możliwości zrealizowania dostaw produktów po dotychczasowych cenach, co stanowi okoliczność niezależną od Stron umowy, której w chwili jej zawarcia nie można było przewidzieć, a skutkuje ona niemożliwością realizowania przez Wykonawcę jego zobowiązań wynikających z umowy w dotychczasowym kształcie. W celu zmiany zmiany umów we wskazanym zakresie, Zamawiający posiłkował się również art. 15r ust. 1 pkt. 5 i ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374,567,568), art. 73 pkt. 27 lit. a i c ustawy z dnia 16 kwietnia 2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz. U. z 2020 r., poz. 695), a także dyrektywami wynikającymi z art. 357 § 1 i art. 354 kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.