eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › "Przebudowa drogi powiatowej nr 3319D ul. Górnicza w Nowej Rudzie - II etap"



Ogłoszenie z dnia 2020-07-16

Ogłoszenie nr 560128630-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.

Kłodzko: "Przebudowa drogi powiatowej nr 3319D ul. Górnicza w Nowej Rudzie - II etap"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616883-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510261812-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 89072385800000, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748680180, e-mail sekretariat@zdp.klodzko.pl, faks 748680190.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi powiatowej nr 3319D ul. Górnicza w Nowej Rudzie - II etap"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP.2000/AZ/18/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: "Przebudowa drogi powiatowej nr 3319D ul. Górnicza w Nowej Rudzie - II etap" 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Zakres prac, obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) roboty ziemne; 3) wykonanie muru oporowego; 4) wykonanie odwodnienia; 5) wykonanie podbudowy i nawierzchni; 6) elementy ulic; 7) oznakowanie dróg i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego; 8) roboty wykończeniowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowe warunki wykonania robót określają: załącznik nr 1 do SIWZ - opis techniczny, załącznik nr 2 do SIWZ - część rysunkowa, Załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót, załącznik nr 4 do SIWZ - SST i załącznik nr 6 do SIWZ - kosztorys ofertowy. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) kierowców/operatorów: samochodów ciężarowych, koparek, ładowarek, frezarek, ścinarek poboczy, równiarek do profilowania, walców drogowych, rozkładarek mas bitumicznych, pił mechanicznych, młotów pneumatycznych, zagęszczarek, wiertnic, ubijarek, płyt wibracyjnych, itp. 2) osoby wykonujące roboty ziemne; 3) osoby wykonujące wycinkę drzew; 4) osoby wykonujące prace przy murze oporowym; 5) wykonujące prace rozbiórkowe, zbrojeniowe, fundamentowe, montażowe, brukarskie, malarskie itp.; 6) osoby zajmujące się oznakowaniem dróg; 7) osoby czyszczące jezdnie i rowy; Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 10 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.


II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45230000-8,

45233000-0,

45233280-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania umowy, tj. 28.11.2019 r. do dnia 31 lipca 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przebudowa drogi powiatowej nr 3319D ul. Górnicza w Nowej Rudzie - II etap"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych DROGMOST Sp. z o.o. w Kłodzku, , ul. Objazdowa 24, 57-300, Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1498167.45 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. wykonanie dodatkowych robót budowlanych, wskazanych w protokole konieczności z dn. 05.06.2020 r., stanowiącym załącznik do aneksu nr 1 do umowy; 2. zwiększenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy netto z kwoty: 1.498.167,45 PLN na kwotę netto: 1.514.057,45 PLN, tj. o kwotę netto: 15.890,00 PLN

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy spowodowana została koniecznością wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie jest niezbędne w celu całkowitego, poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł ich przewidzieć. Możliwość dokonania takiej zmiany umowy została przewidziana: a) w treści umowy, stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b) w ogłoszeniu o zamówieniu nr 616883-N-2019 z dn. 30.10.2019 r. W związku z powyższym strony umowy postanowiły podpisać aneks nr 1 do umowy nr 14/ZDP/2019 z dn. 28.11.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.