Ogłoszenie z dnia 2020-07-15
Ogłoszenie nr 560127653-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.
Warszawa: Dostawy środków czystoścido placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- w podziale na części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Żłobki na start" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej VIII "Rozwój rynku pracy" Działania 8.3 "Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3", Poddziałania 8.3.2 "Ułatwienie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT" Projekt nr: RPWA. 08.03.02-14-b153/18.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 623468-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540255046-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510013339-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000,
ul. Belgijska
4,
02-511
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 2775200; 222775296; 222775297, e-mail
zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks
022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystoścido placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZŻ-ZP.26.50.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części, wprowadzonych do obrotu oraz spełniających wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 3A (część nr 1) lub 3B (część nr 2) do SIWZ - w zależności od części zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówień: 39.80.00.00-0 Środki czyszczące i polerujące 33.70.00.00-0 Produkty do pielęgnacji ciała 4. Zamawiający wymaga,aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. Poprzez "gwarancję jakości" uznaje się, że termin przydatności do użycia artykułów dostarczonych do placówek Zamawiającego będzie wynosić co najmniej: 6 miesięcy od daty każdej dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 1) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje artykuły o takich jednakowych parametrach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Muszą to być artykuły odpowiadające pod względem parametrów, norm i jakości artykułom wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej. 2) Na Wykonawcy spoczywa ciężar dowodzenia równoważności oferowanego artykułu w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca składający tzw.ofertę równoważną ma obowiązek załączyć na wezwanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność artykułu oferowanego z artykułem sprecyzowanym przez Zamawiającego. a) Dla kosmetyków należy dołączyć: - dokument potwierdzający rejestrację produktu w krajowym systemie informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu, b) Dla artykułów chemicznych z wyłączeniem kosmetyków Wykonawca obowiązany jest przedstawić: - świadectwa oceny równoważności potwierdzające zdolności w zakresie najważniejszych parametrów użytkowych danego produktu do produktu. sprecyzowanego przez Zamawiającego, np. jego zdolności czyszczące i myjące, i nie stwierdzające różnic mających znaczenie techniczne i użytkowe (w zakresie właściwości fizyko-chemicznych oferowanego produktu), pochodzące od podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, - lub karty charakterystyki, c) Dla artykułów inne niż artykuły chemiczne i kosmetyki należy dołączyć po jednej sztuce oferowanego artykułu. 3) Produkt równoważny musi spełniać warunek co do wskazanego w opisie(Kalkulacji cenowej) opakowania (wymiary/pojemność/waga/opakowanie - ilość szt.). 3. Przedmiot zamówienia w Żłobkach nr66, 67 i 68 będzie realizowany na potrzeby realizacji projektu pt. "Żłobki na start" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata2014 - 2020, Osi Priorytetowej VIII Rozwój rynku pracy Działania 8.3 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3, Poddziałania 8.3.2 Ułatwienie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT Projekt nr: RPWA. 08.03.02-14-b153/18
II.4) Główny kod CPV: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy środków czystości do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
18/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiebiorstwo Handlowe Ewapol Józef Kwiatkowski,
,
Ul. Sonaty 2 lok. 402,
02-744,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
dokonano zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Strony postanowiły działając na podstawie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych po złożonym przez Wykonawcę wniosku z dnia 21.05.2020 r. dotyczącym zwiększenia ceny jednostkowej preparatu do dezynfekcji i uznaniu w/w wniosku przez Zamawiającego za zasadny z uwagi na:
1) wystąpienie epidemii COVID-19, uznanej przez WHO za pandemię,
2) wprowadzenie w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze całego kraju i wprowadzonymi obostrzeniami, które to zdarzenia spełniają przesłanki siły wyższej z uwagi na to, że:
- mamy do czynienia z ze zdarzeniem nadzwyczajnym (jak również nadzwyczajnymi konsekwencjami tego zdarzenia);
- zdarzenie to można uznać w danym układzie okoliczności za niemożliwe do przewidzenia (w obiektywny sposób nie można było przewidzieć pojawienia się takiej pandemii oraz jej rozmiarów);
- ze względu na moc oddziaływania tego zdarzenia nie było przed skutkami tego zdarzenia skutecznej obrony (w chwili jego pojawienia się)
3) wykazanym przez Wykonawcę wpływem w/w okoliczności na realizację umowy poprzez:
a) ograniczenie podaży środków dezynfekcyjnych w związku ze zwiększonym popytem,
b) wzrostem cen zakupu asortymentu u Producenta, co zostało potwierdzone oświadczeniem z dnia 20.05.2020 r.
dokonać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości, piorących, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących II
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Dostawa środków czystości.
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.