eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnocin › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Czarnocin w roku szkolnym 2019/2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-07

Ogłoszenie nr 560121317-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.

Czarnocin: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Czarnocin w roku szkolnym 2019/2020.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583023-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510187861-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnocin, Krajowy numer identyfikacyjny 59064788800000, ul. Główna 142, 97-318 Czarnocin, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48446165169, e-mail przetargi@czarnocin.pl, faks +48447414111.
Adres strony internetowej (url): czarnocin.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Czarnocin w roku szkolnym 2019/2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek oświatowych na terenie gminy Czarnocin od pierwszego do ostatniego dnia zajęć szkolnych w roku szkolnym 2019/2020, wraz z opieką nad dowożonymi uczniami, realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych. Do zakresu zamówienia należy: 1/ Dowóz i odwóz uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnocinie, w strukturze którego są - Przedszkole, Oddział Przedszkolny i Szkoła Podstawowa - razem 124 osoby. 2/ Dowóz i odwóz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Szynczycach z Oddziałem Przedszkolnym - razem 128 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informacje o: ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, trasach dowozów łącznie z ich długością, godzinach w jakich dowożenie będzie wykonywane oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 7a, 7b, 7c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 02.09.2019 do 26.06.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Czarnocin w roku szkolnym 2019/2020
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

AR-TRANS Licencjonowany Przewóz Osób Artur Plich, arturplich@wp.pl, Polichno 5, 97-320, Wolbórz, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 148680.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania umowy - wydłużenie jej trwania o trzy miesiące oraz czasowe zawieszenie wykonywania umowy w okresie od dnia 01.04.2020r. do dnia 26.06.2020r. (wydłużenie trwania umowy o czas odpowiadający okresowi czasowego zawieszenia).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na mocy § 2 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 poz. 410 z późn. zm.) w okresie od dnia 12 marca 2020 r. do dnia 28 czerwca 2020 r. na obszarze kraju ograniczone zostało funkcjonowanie publicznych i niepublicznych jednostek systemu oświaty, w tym: szkół wszystkich typów. W związku z powyższym Zamawiający nie mógł, bez swojej winy, wykonać zobowiązania wynikającego z zawartej z Wykonawcą umowy tj. nie mógł zakupić biletów na dowóz dzieci do szkół, a Wykonawca nie mógł wykonywać, bez swojej winy, przedmiotu kontraktu. Brak możliwości zakupu biletów i realizacji dowozu uczniów do szkół obejmował okres kolejnych 3 miesięcy. Ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.), w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 poz. 568) wprowadziła możliwość, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, dokonania zmiany umowy, o które mowa w art.144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez zmianę terminu wykonania umowy lub czasowe zawieszenie wykonania umowy o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. Taka sytuacja miała miejsce w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na wykonanie kontraktu, w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonał zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.