Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Turek: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH I LPG PPKS W TURKU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Turku, do kontaktów: Mariusz Klimczak, ul. Milewskiego 9, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2803233, 2803242, fax 063 2784732, e-mail: biuropks@pks-turek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pks-turek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH I LPG PPKS W TURKU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: TUREK, UL. MILEWSKIEGO 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I etap robót budowlanych - Punkt dystrybucji paliw dla pojazdów PPKS Turek: 1. Modernizacja zbiornika nr Z1(8) przeznaczonego do magazynowania oleju napędowego: -modernizacja studzienki nadzbiornikowej -uzupełnienie powierzchni zewnętrznej zabezpieczenia antykorozyjnego zbiornika -montaż monitoringu szczelności zbiornika (pośredniego i bezpośredniego zgodnie z projektem) -montaż elektrochemicznej ochrony antykorozyjnej. 2. Budowa stanowiska rozładowczego paliw oraz montaż rurociągów. 3. Budowa punktu dystrybucji oleju napędowego dla pojazdów PPKS Turek: -kanalizacja deszczowo - sanitarna -sieć energetyczna -budowa i montaż wiaty nr 2 o konstrukcji stalowej i pow. 109,96 m2 -budowa pola poddystrybutorowego -budowa wysepek poddystrybutorowych wraz z przemontowaniem i -podłączeniem dystrybutorów. 4. Zakończenie robót budowlano - montażowych, przeprowadzenie odbioru przez właściwy organ UDT, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz rozruch instalacji paliwowej. II etap robót budowlanych - Prace rozbiórkowe wraz z montażem dwóch dodatkowych zbiorników: 1. Demontaż wiaty oraz rozbiórka budynku stacji paliw wraz z usunięciem dwóch zbiorników o pojemności 5 m3 każdy. 2. Rozbiórka basenu p.pożarowego. 3. Montaż dwóch zbiorników przeznaczonych do magazynowania Pb 98 i LPG 4. Przeprowadzenie badań tła geochemicznego gleby i ziemi oraz wód gruntowych a także przygotowanie zakresu prac rekultywacyjnych w przypadku konieczności ich wykonania. III etap robót budowlanych - Punkt sprzedaży paliw wraz z budynkiem obsługi klienta: 1. Modernizacja zbiornika nr Z2 (9) przeznaczonego do magazynowania benzyny Pb 95 -modernizacja studzienki nadzbiornikowej -uzupełnienie powierzchni zewnętrznej zabezpieczenia antykorozyjnego zbiornika -montaż monitoringu szczelności zbiornika (pośredniego i bezpośredniego - zgodnie z projektem) -montaż elektrochemicznej ochrony antykorozyjnej. 2. Rozbiórka rurociągów oraz zasypanie istniejących 5 zbiorników magazynowych oznaczonych nr 1, 2, 3, 4, 5 (w przypadku gdy przeprowadzenie badania tła geochemicznego nie wykażą zanieczyszczenia gruntu i wód gruntowych na terenie inwestycji) lub usunięcie zbiorników na paliwo w przypadku stwierdzenia wystąpienia zanieczyszczenia gleby lub ziemi i wód gruntowych. 3. Budowa kanalizacji deszczowo - sanitarnej, montaż rurociągów paliwowych oraz pozostałej sieci energetycznej. 4. Budowa jednokondygnacyjnego budynku obsługi klienta. 5. Budowa i montaż wiaty nr 1 o konstrukcji stalowej i pow. 95,53 m2 wraz z polem poddystrybutorowym. 6. Dostawa i montaż dystrybutorów (dystrybutory przeznaczone do wydawania benzyn Pb 95, Pb 98 oraz oleju napędowego i LPG zgodnie z załączonym projektem) 7. Prace drogowe - budowa dróg dojazdowych zgodnie z projektem. 8. Realizacja pozostałych prac zawartych w projekcie (nie wyszczególnionych w harmonogramie) wraz z odbiorem przez właściwe jednostki kontrolujące. 9. Rozruch końcowy instalacji paliwowej. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez ARBI Spółka Jawna W. Biernat, J. Ormaniec oraz Studio Projektowe SPART s.c. L. Marszałek, M. Konieczny 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: NIE DOTYCZY 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.37.20 - Stacje benzynowe / tankowania gazu Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.37.20 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 Euro, ale niższej od kwoty progowej określonej dla robót budowlanych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 31.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa wykonawcy w przetargu jest wzniesienie wadium w wysokości: 15.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy wykonawca musi wykazać, że: -wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. robotę budowlaną polegającą na budowie stacji paliw; -posiada niezbędny potencjał osobowy, rozumiany jako zatrudnianie w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 25 pracowników na stanowiskach produkcyjnych i kierowniczych łącznie; -dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewni w procesie budowlanym uczestnictwo: kierownika budowy, kierowników robót budowlanych posiadających uprawnienia budowlane udzielone w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) drogowej, 3) instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej oraz będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy wykonawca musi wykazać, że: -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożoną ofertę według zasady: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w ofercie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 1, 4, 5, 6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks-turek.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 12:15, Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Turku ul. Milewskiego 9.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Od wybranego wykonawcy zamawiający żądać będzie przed podpisaniem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości ustalonej na 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie przez wybranego w postępowaniu wykonawcę 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.10.2006.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 6 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- "Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego - psycholog"
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 8 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SUPERWIZJA GRUPOWA
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa płynów do infuzji i irygacji dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.