eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koninprzebudowa drogi powiatowej nr 3240P (16206) odc. Stare Miasto - Barczygłów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-11-02

POZYCJA 55979

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Konin: przebudowa drogi powiatowej nr 3240P (16206) odc. Stare Miasto - Barczygłów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Zbigniew Winczewski- Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, fax 063 2403223, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.konin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, Desecka Mirosława, ul. Świętojańska 20, 62-500 Konin, woj. Wielkopolskie, tel. 063 24 30 287, fax 063 24 30 280, e-mail: m.desecka@zdp.konin.pl, www.zdp.konin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:budowa, utrzymanie i zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 3240P (16206) odc. Stare Miasto - Barczygłów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Stare Miasto. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: -roboty rozbiórkowe ( rozbiórka krawężnika, chodnika ) -budowa chodników (4,3 km) -budowa ścieżki rowerowej (0,65 km) -budowa miejsc postojowych (18 stanowisk) -budowa zatok autobusowych ( szt 2) -odwodnienie - budowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami -wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego dla KR-3 - 1741,00m2 -wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu dla KR-3- w-wa ścieralna grub 5 cm na pow. 22 588,00m2 -przebudowa sieci energetycznej n.n. -budowa oświetlenia ( 20 punktów oświetleniowych) -przebudowa sieci telekomunikacyjnej -przebudowa sieci wodociągowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w § 1 ust. 2 pkt 1,3,4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. z 2006r, Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi powiatowej nr 3240P (16206) odc. Stare Miasto - Barczygłów na długości 2,7 km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy z ceną brutto, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy, złożone na druku załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Wypełniony kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2,3,4, ust. 2 pkt 1,3,4 i 5 oraz ust. 3 pkt 1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. z 2006r, Nr 87, poz. 605)w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 8. Gwarancję zapewniającą uzyskanie masy bitumicznej i dostęp do sprzętu w okresie realizacji zadania. 9. Wzór umowy po jego parafowaniu na każdej stronie należy załączyć do oferty. 10. Do oferty należy załączyć kopię przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu lub oryginału wniesienia wadium w innej formie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 10:00, Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Świętojańska 20, 62-500 Konin, pok. nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPOOR w ramach Priorytetu 1.1.1/Rozbudowa i modernizacja infrastruktury. Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego. Infrastruktura drogowa/. Projekt nr Z/2.30/I/1.1.1/422/06 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.