eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyDruk wydawnictw dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Kazimierz Dolny: Druk wydawnictw dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym
Numer ogłoszenia: 55962 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, faks 081 8810277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.muzeumnadwislanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wydawnictw dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk wydawnictw dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: Wydawnictwa dla Oddziału Kamienica Celejowska: Zadanie 1. Katalog wystawy - nakład: 400 egzemplarzy, - format: A4 - objętość - ok. 80 stron - papier kreda błyszcząca 170 g/m2, - druk offsetowy 4 + 4, - prace dodatkowe: szycie - okładka twarda - tzw. tektura introligatorska 3mm, pełny kolor ( 4+ 0 ), lakier UV punktowo + folia matowa, wyklejka papier offsetowy 170g/m2 ( 1+ 0 ) - termin złożenia materiałów: 13 marca 2012 roku, - termin wykonania: 29 marca 2012 roku Gotowy projekt zostanie dostarczony na płycie CD, pliki PDF. Wydawnictwo posiada własny numer ISBN Zadanie 2. Zaproszenie na wystawę: - nakład: 400 sztuk, - format: A5 x 2, - papier kreda 400g/m2, folia błyszcząca obustronnie - druk pełny kolor (4+ 4), - prace dodatkowe bigowanie - termin złożenia materiałów: 12 marca 2012 r., - termin wykonania: 16 marca 2012 roku, Gotowy projekt zostanie dostarczony na płycie CD, pliki PDF. Zadanie 3. Papier firmowy - nakład 500 egzemplarzy - papier offsetowy 80g/m2 - format A4 - druk offsetowy (1+ 0) - kolor granatowy - termin złożenia materiałów 12 marca 2012 rok - termin wykonania 16 marca 2012 roku Gotowy projekt zostanie dostarczony na płycie CD, pliki PDF..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00 - Wydawnictwa 22.45.80.00 - Pozostałe druki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • KRYTERIA OCENY OFERTY: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami: 1. Cena: 80 % Kryterium będzie oceniane w skali punktowej od 1 do 80. Wartość punktowa wyliczana wg wzoru: ilość punktów = cena najniższa/cena badanej oferty x 100 pkt. x 80% 2. Jakość: 20 % Jakość usługi zostanie oceniona na podstawie 2 okazówek dołączonych do oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę: czystość zadruku, ostrość konturów, pasowanie rysunków i zdjęć, staranność wykończenia. Każdy z członków komisji będzie mógł według własnej oceny przyznać od 1 do 20 pkt. każdej z ofert. Wartość punktowa wyliczana wg wzoru: ilość punktów = ilość punktów przyznanych badanej ofercie max./ilość punktów uzyskana w zbiorze ofert x 100 pkt x 20 % Wartość punktowa oferty zostanie wyliczona w drodze zsumowania ilości przyznanych punktów. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów i spełni pozostałe wymogi zostanie uznana za najkorzystniejszą. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    2 okazówki

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.muzeumnadwislanskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.