Ogłoszenie z dnia 2005-10-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawy stymulatorów serca i kardiowerterodefibrylatorów wraz z oprzyrządowaniem Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego, do kontaktów: ELŻBIETA LEWOSIŃSKA, ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2516166, fax 042 2516166, e-mail: bieganski@lodzkie.pl, www.bieganski.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy stymulatorów serca i kardiowerterodefibrylatorów wraz z oprzyrządowaniem. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: wszczepialne stymulatory serca uniwersalne i fizjologiczne, stymulatory do resynchronizacji serca oraz zestawy kardiowerterodefibrylatorów wraz z elektrodami. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Szpitala. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.22.10 - Rozruszniki serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.22.10 - Rozruszniki serca Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.10.18. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całość zamównienia podzielono na 4 pakiety asortymentowe wg określeń jak w pkcie II.1.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Dla całości zamównienia 16500 PLN. Szczegółowe kwoty wadium dla poszczególnych pakietów w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Odpis z KRS lub ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli inne przepisy dopuszcvzają), aktualne zaświadzcenie ZUS i Urzędu Skarbowego oraz informacje z KRK. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA - 60% OCENA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH - 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP 39/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: W KASIE SZPITALA LUB PRZELEWEM NA KONTO SZPITALA. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.11.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: OTWARCIE JAWNE. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.11.2005, godzina 11:00, SIEDZIBA SZPITALA- BUDYNEK ADMINISTARCJI, SALA KONFERENCYJNA, II PIĘTRO.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: TAK, IV KWARTAŁ 2006 ROKU. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.10.18. 2) Krótki opis: WSZCZEPIALNE SYTUMULATORY SRECA UNIWERSALNE WRAZ ZELEKTRODAMI I INTRODUCERAMI. 3) Zakres lub wartość: OGÓLNA ILOŚĆ STYMULATORÓW 235 SZTUK. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.10.18. 2) Krótki opis: WSZEPIALNE STYMULATORY SERCA, FIZJOLOGICZNE WRAZ Z ELEKTODAMI I INTRODUCERAMI. 3) Zakres lub wartość: OGÓLNA ILOŚĆ STYMULATORÓW 125 SZTUK. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.10.18. 2) Krótki opis: PRZEDMIOTEM SĄ WSZEPIALNE STYMULATORY DO RESYNCHRONIZACJI PRAWEJ I LEWEJ KOMORY SERCA W KOMPLECIE Z ELEKTRODĄ I ZESTAWEM DO WPROWADZANIA. 3) Zakres lub wartość: OGÓLNA ILOŚĆ 10 KOMPLETÓW. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 33.18.10. 2) Krótki opis: PRZEDMIOTEM TEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA SĄ KOMPLETY WSZCZEPIALNYCH KARDIOWERTERODEFIBRYLATORÓW JEDNOJAMOWYCH WRAZ Z ELEKTRODĄ I ZESTAWEM DO WPROWADZANIA. 3) Zakres lub wartość: OGÓLNA ILOŚĆ 30 KOMPLETÓW. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie (adaptacja) ambulansu będącego własnością Wielkopolskiego Centrum Pediatrycznego w Poznaniu przy ul. Adama Wrzoska 1.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.