To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55868 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Sosnowiec: Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2 do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16339-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25004-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2, krajowy numer identyfikacyjny
66524800000, ul.
ul. Jagiellońska
2,
41200
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 923 239, faks
322 923 239, e-mail
dpsjagiellonka@neostrada.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpsnr2.pl, www.um.bip.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2 do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS/ZP/01/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Dostosowaniu budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2 do wymogów bezpieczeństwa pożarowego tj.: 1) Wykonanie rozbudowy i modernizacji instalacji sygnalizacji pożarowej ,sygnalizacji oddymiania, synchronizacja obu systemów ,wykonanie instalacji elektrotrzymaczy drzwi pożarowych, wraz z ich sterowaniem. 2) Wykonanie rozbudowy i modernizacji oświetlenia ewakuacyjnego w obrębie dróg komunikacji ogólnej o natężeniu 1 lux oraz w pomieszczeniu sali telewizyjnej o natężeniu 5 lux. 3) Wyburzenie ścianki oraz drzwi do pomieszczenia gospodarczego na ostatniej kondygnacji, wymiana okna w pomieszczeniu gospodarczym na sterowane okno umożliwiające automatyczne oddymianie. Wymurowanie ścianki działowej w pomieszczeniu gospodarczym wraz z drzwiami przeciwpożarowymi EI30 z samozamykaczem. 4) Montaż automatycznego okna oddymiającego na ostatniej kondygnacji klatki schodowej KA. 5) Montaż automatycznej klapy dymowej w dachu klatki schodowej KB. 6) Wymiana drzwi maszynowni dźwigowej na przeciwpożarowe EI30 z samozamykaczem. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ,w tym materiały jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia zostały określone w : 1) Projekcie budowlanym, 2) Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - 4 szt. tj. - Część B. Budowlana, -Część IP. Instalacja sygnalizacji przeciwpożarowej, -Część IH. Instalacja hydrantowa, -Część E. Elektroenergetyka ,oświetlenie awaryjne. do wykorzystania wg potrzeb 3) Przedmiarze robót z zestawieniem materiałów w rozbiciu na - branża : budowlana; -branża : instalacja oświetlenia ewakuacyjnego -branża: teletechniczna -branża: instalacja hydrantowa stanowiących załączniki do "Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia"- określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. Przedmiary podzielone są na lata 2017-2019, z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie sugeruje się podziałem na lata, tylko musi przyjąć całość robót do realizacji w terminie do 31.03.2018r. Zakres robót ujęty w przedmiarze robót na lata 2017-2019 winien być zrealizowany do 31.03.2018 roku. Wykonanie robot wg harmonogramu rzeczowo - finansowego złożonego przez wybranego Wykonawcę - stanowiący załącznik do umowy. Należność za wykonanie robót będzie regulowana w 2-ch transzach po wystawieniu faktury VAT.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45311000-0,
45332200-5,
45312100-8,
45421100-5,
45400000-1,
45300000-1,
45316200-7,
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT341112.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 332 009.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku "C" Sądu Rejonowego w Czeladzi
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, STAPLERÓW, HEMOSTATYKÓW, JEDNORAZOWYCH WSZCZEPIALNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.