Ogłoszenie z dnia 2005-10-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: DOSTAWY RYB I PRZETWORÓW Z RYB
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Gdynia, do kontaktów: kmdr ppor. Jacek KACZMAREK, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266892, 6266511, fax 058 6262314, e-mail: kaczmar@mw.mil.pl, www.mw.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: KOMENDA PORTU WOJENNEGO, kmdr ppor. Maciej NADOLSKI, UL. RONDO BITWY POD OLIWĄ 1, 81-103 GDYNIA, woj. pomorskie, tel. 58 626 23 51, fax 58 626 23 14. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY RYB I PRZETWORÓW Z RYB. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Pstrąg tęczowy świeży tusze sortyment D, S kg - 7000 2 Karp świeży tusze sortyment D, S, M kg - 800 3 Kostka mrożona z ryb morskich o wadze do 150g za 1szt. - kg 6000 4 Filet z mintaja bez skóry mrożony o wadze do 150g za 1szt. kg 3500 5 Śledź po kaszubsku w opak. do 10 kg - kg 1200 6 Koreczki śledziowe marynowane w opak. do 0,3kg - kg 1000 7 Rolmops w occie w opak. do 10kg - kg 2000 8 Pstrąg wędzony filet bez skóry na tacach do 250g, Vacum - kg 2500 9 Śledź solony filet bez skóry w opak. do 10kg - kg 2000 10 Łosoś wędzony na zimno Vacum w opak. do 0,5kg - kg 300 11 Makrela wędzona tusze kg 1600 12 Sałatka śledziowa Salsa w opak. do 3kg - kg 1500. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KPW Gdynia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1 zadanie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 14.01.2007;
III.1) Wymagane wadium: 3 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP 2.wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 3.nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 4.przedstawienie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP 5.przedstawienie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy PZP 6.wniesienie wadium 7.posiadanie aktualnej decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek Unii Europejskiej lub rynek krajowy (ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. z 2004 r., Nr 33, poz. 287 z późn. zm.), ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2004 r., Nr 33, poz. 288 z późn. zm.)). 8.przedstawienie protokołu z komisyjnej kontroli kwalifikacyjnej przeprowadzonej przez Wojskowego Inspektora Weterynaryjnego i Powiatowego Lekarza Weterynarii (rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 kwietnia 2004 r. w sprawie Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. z 2004 r., Nr 89, poz. 857) 9.zgłoszenie Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę zamawiającego, dot. podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi (ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 44 z późn. zm.)). 10.posiadanie wprowadzonego i działającego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.12.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2005, godzina 11:00, SALA KONFERENCYJNA KPW GDYNIA.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





