eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wyposażenie Biblioteki Głównej UG



Ogłoszenie z dnia 2005-10-21

POZYCJA 55825

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: wyposażenie Biblioteki Głównej UG: I część dostawa regałów metalowych, bibliotecznych wraz z montażem, II część - dostawa mebli bibliotecznych wraz z montażem, III część dostawa wózków bibliotecznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Felicja Kondracka, specjalista ds. zamówień publicznych UG pok.121, godz. 7.00-15.00, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 48 58 552 37 41, fax 48 58 552 37 41, e-mail: fkz@univ.gda.pl, www.univ.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, Felicja Kondracka, specjalista ds. zamówień publicznych UG pok.121, godz. 7.00-15.00, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 48 58 552 37 41, fax 48 58 552 37 41, e-mail: fkz@univ.gda.pl, www.univ.gda.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, Felicja Kondracka, specjalista ds. zamówień publicznych UG pok.121, godz. 7.00-15.00, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 48 58 552 37 41, fax 48 58 552 37 41, e-mail: fkz@univ.gda.pl, www.univ.gda.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie Biblioteki Głównej UG: I część dostawa regałów metalowych, bibliotecznych wraz z montażem, II część - dostawa mebli bibliotecznych, wraz z montażem, III część dostawa wózków bibliotecznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Biblioteki Głównej UG: I część dostawa regałów metalowych, bibliotecznych wraz z montażem, II część - dostawa mebli bibliotecznych wraz z montażem, III część dostawa wózków bibliotecznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nowo budowany budynek Biblioteki Głównej UG w Gdańsku. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.89.50 - Regały metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.64 - Wózki biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.25.00 - Wózki biurowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 25.000,00 PLN (I część - 14.000 PLN, II część 10.000 PLN, III część - 1.000 PLN) na etapie składania ofert, po uzyskaniu od Zamawiającego stosownego zaproszenia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz charakterem zamówienia i prowadzą nieprzerwanie działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 3. wykażą się wykonaniem tj. zakończeniem w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od 2002 r. do terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówień, na wartość przedmiotu zamówienia : I i II część - powyżej 60.000 EURO, III część - powyżej 6.000 EURO (w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane) udokumentowane załączonymi potwierdzeniami wykonania ich należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu odbiorcy oraz daty ich realizacji (zakończenia), 4. posiadają zdolność kredytową lub kwotę na rachunku bankowym, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004 r. ) a w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż : I część - 100.000 PLN, II część - 50.000 PLN, III część 10.000 PLN, odpowiednio do części do której Wykonawca przystępuje (może być wyciąg z rachunku bankowego, lub będzie miał udzielony kredyt na odpowiednią kwotę), podpisana przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 5. złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych oraz dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków - wg pkt. III 2.1.1, pkt. III 2.1.2, pkt. III 2.1.3 niniejszego ogłoszenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty dołączone do wniosku. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo); 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 3. Umowa Przedsiębiorców (Wykonawców) regulująca ich współpracę w przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum), tylko i wyłącznie w celu ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, czy też dokument ustanawiający pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 ustawy); 4. Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (dotyczy osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, jak i urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Niniejsze nie dotyczy ewentualnego (nych) pełnomocnika (ników); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661] (dotyczy podmiotów zbiorowych tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącym osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 8. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 2.1.1 (pp. 4,6,7,8) ogłoszenia składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) oraz w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. III 2.1.1 ogłoszenia mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty dołączone do wniosku 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 9. informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust.3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004r ) a w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż: I część - 100.000 PLN, II część - 50.000 PLN, III część 10.000 PLN, odpowiednio do części do której Wykonawca przystępuje (może być wyciąg z rachunku bankowego, lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana cena brutto oferty), podpisana przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 10. wykaz wykonanych tj. zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od 2002 r. do terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, na wartość przedmiotu zamówienia : I i II część powyżej 60.000 EURO, III część powyżej 6.000 EURO (w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane), udokumentowane załączonymi potwierdzeniami wykonania ich należycie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, nazwy, adresu odbiorcy oraz daty ich realizacji (zakończenia), podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie art.49 ust. 4 oraz art. 52 ust. 4 Prawo zamówień publicznych. Wybór procedury przyśpieszonej wiąże się z koniecznością udzielenia zamówienia i rozliczenia do dnia 31-12-2005 r. otrzymanej z Ministerstwa Edukacji i Sportu dotacji. Procedura przyspieszona umożliwia, więc zabezpieczenie potrzeb Zamawiającego i zapewnia wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania w wyżej określonym terminie, co w przypadku zachowania wydłużonych terminów mogłoby uniemożliwić realizację zamówienia do tego termin. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP 135/A3B0/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 29.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.11.2005, godzina 11:15, w Rektoracie Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, w pok. 319 (III piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie uzyskania dotacji celowej z MENi S postępowanie zostanie unieważnione. Dokumenty i oświadczenia mogą być przedłożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wniosek wraz z oświadczeniem i wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego (Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk), oznaczonej napisem "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wyposażenie Biblioteki Głównej UG: I część dostawa regałów metalowych, bibliotecznych wraz z montażem, II część - dostawa mebli bibliotecznych, wraz z montażem, III część dostawa wózków bibliotecznych. (nr postępowania ZP 135/A3B0/05). 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.89.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr I Dostawa regałów metalowych, bibliotecznych wraz z montażem. Regały metalowe, biblioteczne wraz z montażem. 3) Zakres lub wartość: O wartości dającej razem z wartościami z pozostałych części kwotę pow. 130.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00, 36.11.50.00, 36.11.22.00, 36.12.22.00, 36.12.12.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Cześć Nr II Dostawa mebli bibliotecznych wraz z montażem Meble biblioteczne, wraz z montażem. 3) Zakres lub wartość: O wartości dającej razem z wartościami z pozostałych części kwotę pow. 130.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.64. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Cześć Nr III Dostawa wózków bibliotecznych Wózki biblioteczne. 3) Zakres lub wartość: O wartości dającej razem z wartościami z pozostałych części kwotę pow. 130.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.