Ogłoszenie z dnia 2005-10-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa nowości wydawniczych dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej Książnica Kopernikańska w Toruniu oraz bibliotek terenowych województwa kujawsko-pomorskiego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Koprnikańska w Toruniu, do kontaktów: Danetta Ryszkowska, Iwona Plitta, ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6226642, 6226584, 6225729, fax 056 6225713, e-mail: d.ryszkowska@ksiaznica.torun.pl, www.ksiaznica.torun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowości wydawniczych dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu oraz bibliotek terenowych województwa kujawsko-pomorskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę książek wg wykazu około 3.500 tytułów. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Nr części/ Opis części zadania 1/ Literatura dla dzieci 2/ Literatura dla dorosłych (beletrystyka) 3/ Literatura popularno naukowa 4/ Literatura fachowa 5/ Literatura dla bibliotek terenowych województwa kujawskopomorskiego 6/ Literatura dla Filii Nr 3 WBP -KK (finansowana z dotacji województwa kujawsko-pomorskiego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzka Biblioteka Publiczna Książnica Kopernikańska w Toruniu ul. Słowackiego 8 Lp. / Gmina / Biblioteka 1. / Aleksandrów Kujawski / Gminna Biblioteka Publiczna gm. Aleksandrów Kujawski w Służenie ul. Brzeska 1, 87-704 Służewo 2./ Bądkowo / Gminna Biblioteka Publiczna w Bądkowie ul. Włocławska 30, 87-704 Bądkowo 3./ Boniewo / Gminna Biblioteka Publiczna w Boniewie ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo 4./ Brzuze / Gminna Biblioteka Publiczna gm. Brzuze w Ostrowitem, Ostowite 188, 87-522 Ostrowite 5./ Bytoń / Gminna Biblioteka Publiczna w Bytoniu, Bytoń 72, 88-231 Bytoń 6./ Ciechocin / Gminna Biblioteka Publiczna w Ciechocinie, Ciechocin 115, 87-408 Ciechocin 7./ Czernikowo / Gminna Biblioteka Publiczna w Czernikowie, ul. Toruńska 20, 87-640 Czernikowo 8./ Dobrzyń nad Wisła /Biblioteka Publiczna w Dobrzyniu n.Wisła ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń n/Wisła 9./ Golub-Dobrzyń / Gminna Biblioteka Publiczna gm. Golub-Dobrzyń w Nowogrodzie, Nowogród, 87-400 Golub-Dobrzyń 10./ Górzno / Bibliotek Publiczna Miasta i Gminy w Górznie, ul. Kościuszki 11, 87-320 Górzno 11./ Koneck / Gminna Biblioteka Publiczna w Konecku, Koneck 20, 87-702 Koneck 12./ Kowal-miasto / Miejska Biblioteka Publiczna w Kowalu ul. Matejki 8, 87-820 Kowal 13./ Łasin / Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Łasin ul. Curie-Skłodowskiej 1, 86-320 Łasin 14./Nieszawa / Miejska Biblioteka Publiczna w Nieszawie, ul. Sienkiewicza 10, 87-730 Nieszawa 15./ Obrowo / Gminna Biblioteka Publiczna gm. Obrowo w Dobrzejewicach, 87-123 Dobrzejewice 16./Radziejów / Gminna Biblioteka Publiczna gm. Radziejów w Płowcach, Płowce 85, 88-200 Radziejów 17./ Rogowo / Gminna Biblioteka Publiczna w Rogowie, 87-515 Rogowo 18./ Rypin / Gminna Biblioteka Publiczna w Kowalkach, Kowalki 29, 87-500 Rypin 19./ Rypin-miasto / Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna w Rypinie ul. Kościuszki 10, 87-500 Rypin 20./ Skępe / Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Skępem ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe 21./ Skrwilno / Gminna Biblioteka Publiczna w Skrwilnie, Skrwilno 7, 87-510 Skrwilno 22. /Stolno / Gminna Biblioteka Publiczna w Stolnie, 86-212 Stolno 23./ Świedziebnia / Gminna Biblioteka Publiczna w Świedziebni, 87-335 Świedziebnia 24./ Tłuchowo / Gminna Biblioteka Publiczna w Tłuchowie, ul. Sierpecka 20, 87-605 Tłuchowo 25./ Wąpielsk / Gminna Biblioteka Publiczna gm. Wąpielsk w Radzikach Dużych, 87-337 Wąpielsk 26./Zakrzewo/ Gminna Biblioteka Publiczna w Zakrzewie ul. Dworcowa 2, 87-707 Zakrzewo 27./ Zbójno / Gminna Biblioteka Publiczna w Zbójnik, 87-645 Zbójno 28./Zelgno / Biblioteka Samorządowa w Zelgnie, 87-140 Chełmża 29./Zławieś Wielka / Gminna Biblioteka Publiczna gm. Zławieś Wielka w Górsku ul. Wiejska 10, 87-134 Zławieś Wielka 30./ Bobrowo / Biblioteka Publiczna Gminy Bobrowo, 87-327 Bobrowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.11.30.00 - Książki biblioteczne Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.30.00 - Książki biblioteczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość przekraczająca 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;
III.1) Wymagane wadium: Nr części/ Opis części zadania / Wadium 1/ Literatura dla dzieci / 700 zł 2/ Literatura dla dorosłych (beletrystyka) / 1 400 zł 3/ Literatura popularno - naukowa / 1 200 zł 4/ Literatura fachowa / 700 zł 5/ Literatura dla bibliotek terenowych województwa kujawsko -pomorskiego / 1 000 zł 6/ Literatura dla Filii Nr 3 WBP -KK (finansowana z dotacji województwa kujawsko-pomorskiego / 100 zł 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy nowości wydawniczych z uwzględnieniem wydawnictw naukowych o wartości co najmniej 150.000 netto każda (co zostało potwierdzone przez zamawiających na rzecz, których były wykonane) - za 2 dostawy "0" pkt, za każdą następną dostawę ponad wymaganą - 2 pkt, (max 10 pkt), 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 7) zapewnią dostawę książek do bibliotek terenowych na własny koszt, Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i niedopuszczeniem do udziału w przetargu. 2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW Ocena spełniania warunków określonych w pkt 1. niniejszego rozdziału dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszego Formularza Wniosku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania wniosków. Zamawiający może jednak wezwać Wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). Po dokonanej w powyższy sposób ocenie Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 3. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z WNIOSKIEM O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy załączyć: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Referencje powinny zawierać potwierdzenie, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku braku wspomnianego potwierdzenia (referencji) odpowiednia realizacja nie będzie brana pod uwagę w niniejszym postępowaniu. 2) wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do wniosku należy załączyć: a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 3) wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jednocześnie do wniosku należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków; e) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków. Pozostałe informacje dotyczące wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym opisane zostały w Formularzu wniosku, który można odbierać w siedzibie Zamawiającego - Toruń, ul. Słowackiego 8 pok. nr 26.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.10.2005, cena - 0 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.10.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiajacego ul. Słowackiego 8, pok. nr 26.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Zabłudów i jej jednostek organizacyjnych
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń wraz z zapewnieniem cateringu i przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla kadry Domów Pomocy Społecznej, Ośrodków Pomocy Społecznej
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na 2 części
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM - 6 SZT W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE - ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 3 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.