To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-19
Konin: Dostawa warzyw mrożonych, filetów rybnych mrożonych, jaj świeżych, kaszy manny, kaszy jęczmiennej, płatków owsianych, mąki pszennej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 55803 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27837 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw mrożonych, filetów rybnych mrożonych, jaj świeżych, kaszy manny, kaszy jęczmiennej, płatków owsianych, mąki pszennej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw mrożonych, filetów rybnych mrożonych, jaj świeżych, kaszy manny, kaszy jęczmiennej, płatków owsianych, mąki pszennej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami i wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ WSZ-EP-15/2016 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 03.14.25.00 - Jaja 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.61.33.80 - Płatki owsiane 15.61.21.00 - Mąka pszenna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Augusto Sopel Jabłońscy Spółka jawna, ul. Częstochowska 147, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79259,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72819,18
Oferta z najniższą ceną: 72819,18 / Oferta z najwyższą ceną: 96285,42
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Augusto Sopel Jabłońscy Spółka jawna, ul. Częstochowska 147, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24552,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21621,60
Oferta z najniższą ceną: 21621,60 / Oferta z najwyższą ceną: 21666,96
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Martom Tomasz Stasiak, Zbiersk-Cukrownia 171A, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32130,00
Oferta z najniższą ceną: 29988,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34272,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Martom Tomasz Stasiak, Zbiersk-Cukrownia 171A, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19654,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15630,30
Oferta z najniższą ceną: 15630,30 / Oferta z najwyższą ceną: 16989,40
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Martom Tomasz Stasiak, Zbiersk-Cukrownia 171A, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7761,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6085,80
Oferta z najniższą ceną: 6085,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7144,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: "Kurs makijażu dziennego i wieczorowego"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: "Stylizacja paznokci metodą żelową"
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
- Remont odcinka ulicy Przemysłowej w Koninie
- Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4
- Prace remontowe obejmujące wzmocnienie drewnianych stropów i sufitów (pokoje 101, 102, 206, 207) wraz z remontem pomieszczeń 101 i 102 w celu ich przystosowania do obsługi interesantów
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI W PRZEDSZKOLU NR 5 W LĘBORKU
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Dostawa artykułów spożywczych do kuchni Publicznego Przedszkola w Pielgrzymowicach
- Sukcesywna dostawa nabiału i jaj do stołówki Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie w okresie od 01.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla ZSCKR im. W. Witosa w Boninie w okresie od 01.09.2025r do 26.06.2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych składająca się z 6 części.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.