Ogłoszenie z dnia 2005-10-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Staszów: usługi leśne 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Staszów, do kontaktów: Joanna Drożdżowska, ul. Oględowska 4, 28-200 Staszów, tel. 015 8646827, e-mail: lech.drozdzowski@radom.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi leśne 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Leśnictwa Nadleśnictwa Staszów. Szczegółowa lokalizacja w SIWZ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki 100 tyś m3 drewna, 77 tyś godz z hodowli lasu i nasiennictwa, 63 ha mechanicznego uprzątania zrębów, 94 ha przygotowania gleby, 17 tyś godz. z ochrony lasu i ochrony ppoż,9 tyś godz pomocy przy szcunkach brakarskich, zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium. Wysokość na poszczególne zadania wg SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne Zamawiającego. Przelewem na konto wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 6.1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadania 1 - 17 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: a)posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia pilarza na każde zadanie oraz co najmniej jedną osobę na każde trzy zadania (przy ofercie na więcej niż 2 zadania), która ukończyła technikum leśne, b)dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wymagania minimalne: dysponują minimum 4 pilarkami profesjonalnymi, 2 ciągnikami rolniczymi z osprzętem o mocy minimum 30 KM dla każdego zadania c)wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości min 75 000 zł złotych; 2)W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 18 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości min 100 000 zł; 3)W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 19 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: a)dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymagania minimalne: ciągnik o mocy minimum 45 KM. b)w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości min 75 000 zł.; 4) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 20, 21, 22 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: a)dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymagania minimalne: 2 ciągniki rolnicze o mocy minimum 100 KM oraz LPŻ z pogłębiaczem, pługofrezarka, pług aktywny b)w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. mechaniczne przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia) o łącznej wartości min 100 000 zł.; 5) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 23 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: a) dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymagania minimalne: 1 ciągnik o mocy minimum 100 KM, b) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości min 10 000 zł złotych; 6)W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 24 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże i udokumentuje, że: a) posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia operatora maszyny typu forwarder lub równoważnymi; b) dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymagania minimalne: 1 ciągnik specjalistyczny typu forwarder lub równoważny do zrywki drewna, c) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości min 100 000 zł złotych. 6.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapieniającej wykonanie zamówienia. 1)W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 20, 21, 22 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże i udokumentuje, że: a) posiada własne środki lub dostęp do kredytu. Kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 3% ceny ofertowej. Środki te muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień. 6.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg. wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 2)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także sytuacji, gdy prowadzą działalności w formie spółek cywilnych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: na zadanie 20 i 21 - informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (np. świadectwo ukończenia kursu, certyfikat, zaświadczenie wydane przez właściwą jednostkę) 2) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca na załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (na załączniku nr 6) polegających na wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S z dnia 13.10.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SP-2710-40/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.12.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata na konto Bank PEKAO S.A. O/Staszów nr konta 40 1240 2803 1111 0000 3290 9465 lub w kasie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.12.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.12.2005, godzina 09:15, Siedziba Nadleśnictwa, sala nr 16.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamówienie podzielono na 24 zadania. Szczegółowe informacje w SIWZ. 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 1 - Leśnictwo GOLEJÓW: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: Szczegóły w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 2 - Leśnictwo WIŚNIÓWKA: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 3 - Leśnictwo SZCZEKA: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: Szczególy w swiz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 4 - Leśnictwo STRUŻKI: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: Szczegóły w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 5 - Leśnictwo PLISKOWOLA: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczególy w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 6 - Leśnictwo SICHÓW: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 7 - Leśnictwo ŁUBNICE: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 8 - Leśnictwo KLECZANÓW: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 9 - Leśnictwo ŻYZNÓW: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 10 - Leśnictwo SMERDYNA: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 11 - Leśnictwo ZAWIDZA: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 12 - Leśnictwo BUKOWA: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 13 - Leśnictwo MALKOWICE: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 14 - Leśnictwo PRZYJMY: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 15 - Leśnictwo MOKRE: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 16 - Leśnictwo PLANTA: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóływ siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 17 - Leśnictwo BAĆKOWICE: wykonanie czynności z zakresu pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, ochrony lasu zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 18 - SZKÓŁKA LEŚNA: wykonanie czynności z zakresu ręcznych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 19 - SZKÓŁKA LEŚNA: wykonanie czynności z zakresu mechanicznych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 20- Mechaniczne wyprzedzające i bieżące przygotowanie gleby Obręb GOLEJÓW wykonane zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.16.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 21- Mechaniczne wyprzedzające i bieżące przygotowanie gleby Obręb KLIMONTÓW i KUROZWĘKI wykonane zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.10.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 22- Mechaniczne uprzątanie zrębów przy użyciu rozdrabniacza wykonane zgodnie z obowiązującymi zasadami hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w swiz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 23- FORWARDER: wykonanie czynności z zakresu zrywki drewna przy użyciu maszyny forwarder lub równoważnej, zgodnie z obowiązującymi zasadami zrywki, hodowli, ochrony, ppoż, BHP i obowiązującą pragmatyką zawodową w tym zakresie. 3) Zakres lub wartość: sczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 24- ŚCIEŻKA EDUKACJI LEŚNEJ: wykonanie czynności z zakresu technicznego utrzymania obiektu zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż i przyrody. 3) Zakres lub wartość: szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona różnorodności biologicznej w Parku w Ujeźdźcu
- Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w ramach zadania pn. Bieżące utrzymanie pasa drogowego
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Śnieżka w roku 2026 postępowanie przetargowe nr II
- Prace z zakresu selekcji, nasiennictwa oraz szkółkarstwa leśnego na terenie Nadleśnictwa Włoszakowice w roku 2026
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasu Miejskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług związanych z konserwacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





