Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-13
Strzyżów: Przetarg nieograniczony
DOSTAWA POJAZDU ASENIZACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 55754 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Strzyżowie , ul. Południowa 3, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761103, faks 017 2761211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.strzyzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony DOSTAWA POJAZDU ASENIZACYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: dostawa pojazdu asenizacyjnego Przedmiot zamówienia stanowi dostawa loco magazyn zamawiającego pojazdu asenizacyjnego na używanym podwoziu samochodu ciężarowego, przeznaczonego do opróżniania zbiorników bezodpływowych i wywozu nieczystości płynnych. Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno eksploatacyjne: Wymagania techniczne dla podwozia: ( podwozie używane) Typ podwozia: dwuosiowe przystosowane pod zabudowę asenizacyjną Wysokość ramy: standardowa Maksymalny przebieg pojazdu do 100 000 km Układ napędowy: 4 x 4 o DMC min 11 990 max 13 500 kg Rok produkcji podwozia nie starszy niż 2004 r. Rozstaw osi max.3400 mm Kabina dzienna kolor żółty, pomarańczowy lub białym Odchylanie kabiny hydrauliczne 2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne Elektrycznie sterowane szyby Dwie szyby tylne kabiny Silnik o pojemności max 4,3l wysokoprężny, 4 cylindrowy, rzędowy Emisja spalin min EURO III Moc maksymalna: min 180 kM Stalowa miska olejowa Skrzynia biegów 6 biegów w przód zsynchronizowanych i 1 wsteczny Blokada mechanizmu różnicowego Blokada międzyosiowa Zawieszenie przednie, paraboliczne resory piórowe Zawieszenie tylne resorowe Koła 22,5 Układ hamulcowy dwuobwodowy ABS Fotel pasażera zawieszony pneumatycznie Układ wydechowy skierowany do góry Tachograf analogowy Płyta czołowa do montażu pługa Wymagania techniczne dla zabudowy: Fabrycznie nowa rok produkcji 2015 beczka asenizacyjna Zbiornik cylindryczny o pojemności całkowitej max 6000 l wykonany z blachy o grubości 5mm Pierścienie wzmacniające na zewnątrz zbiornika Zbiornik wyposażony w dwie przegrody Falochrony w przedniej i tylnej części Kompresor z napędem hydraulicznym o wydatku dostosowanym do pojemności Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem Głębokość zasysania min 6m Czas napełniania zbiornika max 7 min Węże ssąco-tłoczące O=110, 2 szt. długość 7m, O ścianki 6,5 mm zakończony kratką Tylna dennica otwierana hydraulicznie Tylna dennica ryglowana ręcznie Dennica z dolnym przyłączem strażackim śr.110 mm oraz z dolną zasuwą Zasuwa tylna wyposażona w zawór odpowietrzający Rynny na węże wykonane z blachy aluminiowej o grubości 3 mm wyposażone w zawory spustowe Górny zawór pływakowy znajdujący się wewnątrz zbiornika z podwójnymi kulami Dolny zawór pływakowy znajdujący się nad kompresorem W przedniej części zbiornika płynowskaz O=60 mm, długość 80 cm wykonany z poliwęglanu W przedniej części zbiornika zamontowany manowakuometr W przedniej części zamontowany wychwytywacz oleju smarującego Tłumik hałasu Dodatkowe sterowanie kompresorem umiejscowione w tylnej części zabudowy Kompresor wyposażony w kroplomierz do regulacji smarowania Zbiornik oleju wyposażony w filtr Obsługa przez jedną osobę Na kompresorze zawór podciśnienia Rynna ochronną na końcu zbiornika z blachy kwasowej Na kompresorze zawór nadciśnienia Kompresor napędzany hydraulicznie hydromotorem Przeniesienie napędu z podwozia przystawką odbioru mocy i pompą hydrauliczną W tylnej części zbiornika lampa oświetleniowa strefę pracy HALOGEN i kogut Kolor zbiornika wg tabeli RAL Skrzynka narzędziowa plastikowa Wymagana dokumentacja: Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji (instrukcja obsługi, charakterystyka techniczna urządzenia, instrukcja BHP, instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw wykaz części zamiennych, karta gwarancyjna urządzenia sporządzone w języku polskim) Deklaracja zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń Przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia Dokumentacja umożliwiająca rejestracje pojazdu Gwarancja: Okres gwarancji beczki asenizacyjnej 24 miesiące Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obejmujący cały kraj.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.10 - Szambiarki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa Zaparafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.strzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Południowa 3
38-100 Strzyżów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 08:00, miejsce: ul. Południowa 3 38-100 Strzyżów sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Strzyżowskiego
- Dostawa przewoźnego agregatu prądotwórczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzyżowie
- Budowa kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 1222 i 1225 w m. Godowa
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





