Ogłoszenie z dnia 2005-10-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ruda Śląska: dostawa soczewek wewnątrzgałkowych i materiału wiskoelastycznego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej, do kontaktów: Barbara Skrobisz, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2482452, fax 032 2480118, e-mail: krowicka@szpital2.ruda-sl.pl, www.szpital2.ruda-sl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soczewek wewnątrzgałkowych i materiału wiskoelastycznego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: pakiet I dostawa soczewek zwijalnych hydrofilnych, pakiet II dostawa soczewek zwijalnych trzyczęściowych hydrofobowych, pakiet III dostawa soczewek niezwijalnych PMMA, pakiet IV dostawa materiału wiskoelastycznego o właściwościach kohezyjnych i dyspersyjnych, pakiet V dostawa skalpeli okkulistycznych, pakiet VI dostawa soczewek zwijalnych jednoczęściowych hydrofobowych,. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SP ZOZ Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość powyżej 60 000 Euro, zakres zamówienia-6 pakietów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 2529.25. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają dodatkowe warunki zamawiającego określone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena pakiet pierwszy czwarty piąty szósty - 95% okres kredytowania powyżej terminu płatności ( minimalny okres kredytowania 30 dni) - 5% kryteria dla pakietu drugiego i trzeciego w SIWZ - 0% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.12.2005, cena - 40. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego przy ul. Lipa 2 w Rudzie Śląskiej.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Murki kultowe - jak nowe. Modernizacja małej architektury znajdującej się przy alei pieszo - rowerowej w Bykowinie i w jej otoczeniu"
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. "Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych" (3 części).
- Eksperymentalny plac zabaw z interaktywnymi stanowiskami na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 ul. Tunkla 125 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie bloku operacyjnego w SPZOZ w Myszkowie z podziałem na 4 części.
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
- SZP.221-6.2024 Zakup i dostawa noszy do transportera wraz z usługą wykonania przeglądu technicznego
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mycia, dezynfekcji i sterylizacji dla Centralnej Sterylizatorni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.