eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiEE/PN-2247-4/08 sprzątanie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Stargard Szczeciński: EE/PN-2247-4/08 sprzątanie
Numer ogłoszenia: 55669 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o., ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, fax 091 577 15 35.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EE/PN-2247-4/08 sprzątanie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 - targowisko przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni - 3.543 m2 1. Codzienne sprzątanie po zakończeniu handlu (w okresie letnim po godz. 1800, w okresie zimowym po godz. 1600) terenu targowiska polegające na zamiataniu śmieci, papierów, zmiotek i innych zanieczyszczeń zalegających na placu. 2. Codzienne mycie stołów - straganów. 3. Sprzątanie codzienne, po zakończeniu handlu, części chodnika wzdłuż placu targowego od strony ul. Słowackiego - w okresie letnim i zimowym, zamiatanie, zbieranie śmieci, papierów i zmiotek. - w okresie zimowym, w razie potrzeby usuwanie śniegu, lodu i błota, zwalczanie śliskości i gołoledzi oraz posypywanie piaskiem. - W razie wystąpienia ciągłych opadów, śnieg należy usuwać systematycznie gwarantując w miarę swobodne korzystanie z chodnika i przejść, a po ustaniu opadów śnieg należy usunąć z powierzchni chodnika i spryzmować. 4. Przeprowadzanie dezynfekcji opróżnionych pojemników na nieczystości przy pomocy środków dezynfekcyjnych w miarę potrzeby w dniach wywozu nieczystości. 5. Codzienne sprzątanie pomieszczeń socjalnych - w pawilonie o powierzchni 40 m2 - pomieszczenia biurowego - mycie podłóg, czyszczenie i odkurzanie powierzchni mebli i wyposażenia biurowego. - pomieszczenia socjalnego. - pomieszczenia na pojemniki. - pomieszczeń w.c. (2szt.) - mycie podłóg, glazury, drzwi, ścian, luster, urządzeń i armatury sanitarnej oraz opróżnianie koszy. ZADANIE Nr 2 - plac miejski przy ul. K. Wielkiego - Grodzka o powierzchni 1.420 m2 1. Sprzątanie dwa razy w tygodniu tj w poniedziałki i piątki - placu po byłym targowisku polegające na zamiataniu, zbieraniu śmieci i papierów, liści, szkła, butelek i zmiotek i wsypaniu do pojemników na śmieci. W miarę potrzeby wygrabienie klombów z liści i śmieci. 2. W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota na przejściach i schodach oraz posy- pywanie piaskiem w celu zwalczania śliskości i gołoledzi. Szczegółowy wykaz terenów przewidzianych do obsługi dołączony zostanie do umowy. Łączna powierzchnia terenów przeznaczonych do sprzątania wynosi 4.963 m2 . Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót, nie więcej jednak niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3-ch lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.05.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 niniejszej Ustawy. Spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu przetargowym oceniane będzie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów przedstawionych w ofercie, a sporządzonych przez wykonawcę oraz dokumentów sporządzonych i wydanych przez określone urzędy. Mile widziani są wykonawcy posiadający Status Pracy Chronionej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 2. Kalkulacja ceny ofertowej - zał. nr 2 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zamówienia - zał. nr 3 4. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Może być kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.stargrad.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Struga 29 73-110 Stargard Szczeciński pok. nr 13.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 12:00, miejsce: ul. Struga 29 73-110 Stargard Szczeciński w sekretariacie.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.