To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Rzeszów: Zakup artykułów biurowych oraz innych artykułów
Numer ogłoszenia: 55603 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13611 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych oraz innych artykułów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup : a)artykułów archiwizacyjnych i galanterii papierniczej: segregatorów, przekładek, koszulek, ofertówek, skoroszytów, teczek wiązanych i z gumką, kopertowych, skrzydłowych, z rączką, na akta osobowe, książek do podpisu, notesów, zakładek, kopert w różnych rozmiarach i kolorach, książek korespondencyjnych, bloków, skorowidzów, brulionów) - Część nr 1, b)przyborów piśmiennych i różnych artykułów biurowych: ołówków, grafitów, długopisów, liter, pianki, gąbki, farb, pasteli, konturów, pędzelków, kredek, wkładów do długopisów, taśm, tuszy, korektorów, klipsów, piór, zestawów cienkopisów, flamastrów, nabojów z tuszem, markerów, zakreślaczy, foliopisów, wkładek do pieczątek, linijek, ekierek, temperówek, gumek, spinaczy biurowych, klipów, zszywek biurowych, kleju, sznurka, magnesow, nożyczek, pinesek, szpilek, zszywaczy, dziurkaczy, rozszywaczy, numeratorów, datowników, poduszek do pieczęci, pudeł, clipboardów, półek na dokumenty, identyfikatorów, woreczków, wizytowników, przyborników, zwilżaczy, pojemników, breloczków, grzbietów do bindowania, tablic - Część nr 2, c)papierów kserograficznych, kancelaryjnych, do Plotera, termoczułych, fotograficznych, kolorowych, kartonów, papierów komputerowych, pakowych, składanek komputerowych, kalki, bibuły, rolek kasowych, filmów do faxów, folii do drukarek, kserokopiarek i laminatów okładek do bindowania - Część nr 3. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia,wymagania oraz ilość przedstawiono w Formularzach cenowych dla Części nr 1,2,3 będących integralną częścią SIWZ. UWAGA: Wykonawca,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w Części nr 2 uchylił sie od zawarcia umowy.W związku z tym Zamawiający na podstawie art. 94 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 113 z 2010r., poz.759 z późn. zmian.) wybrał najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.29.25.00 - 30.29.25.00 44.81.00.00 - Farby 37.82.24.00 - Pastele 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.85.21.00 - Okładki na akta 37.82.21.00 - Kredki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły archiwizacyjne i galanteria papiernicza.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52544,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44180,58
Oferta z najniższą ceną: 44180,58 / Oferta z najwyższą ceną: 48597,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przybory piśmienne, różne art. biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z o.o., Ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56558,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54697,80
Oferta z najniższą ceną: 52186,85 / Oferta z najwyższą ceną: 54697,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Papier kserograficzny, komputerowy, biurowy oraz inne artykuły.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z o.o., Ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50852,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41270,88
Oferta z najniższą ceną: 41270,88 / Oferta z najwyższą ceną: 49751,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Numer postępowania: ZP/34/2025. Wykonanie oraz dostawa i montaż mebli biurowych, siedzisk oraz szaf metalowych do nowej siedziby Komisariatu Policji Rzeszów - Śródmieście
- Rozbudowa systemu parkingowego od strony zachodniej budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - PAKIET NR 4 i NR 5
- Remont ekranów przeciwolśnieniowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz - Sanok w km 11+316 - 11+426, obwodnica Brzozowa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
- Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta Rzeszowa
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.