Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Poznań: Wykonanie projektu na przebudowę skrzyżowania drogi krajowej nr 92 z ulicą Szkolną i Parkową w m. Bolewice na skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną w km 115+280
Numer ogłoszenia: 55594 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, fax 061 8646314, 8660922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu na przebudowę skrzyżowania drogi krajowej nr 92 z ulicą Szkolną i Parkową w m. Bolewice na skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną w km 115+280.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu na przebudowę skrzyżowania drogi krajowej nr 92 z ulicą Szkolną i Parkową w m. Bolewice na skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną w km 115+280
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane wyżej musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 24.000,00 zł. Ubezpieczenie winno obejmować przede wszystkim szkody osobowe, szkody rzeczowe i czyste straty finansowe (ubezpieczenie z tytułu czystych strat finansowych ma być zawarte dla pokrycia strat, jakie Zamawiający poniesie w wykonanych robotach budowlanych, obiektach budowlanych i urządzeniach, jeżeli straty te powstaną z powodu ujawnionych wad w opracowaniach projektowych wykonanych przez Wykonawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi posiadać 1 projektanta branży drogowej z uprawnieniami i co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu od momentu uzyskania uprawnień który przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określonywyżej. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować oprogramowaniem specjalistycznym do projektowania dróg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określonywyżej Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dokumentacje projektowe na drogach min. klasy G o podobnym zakresie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie i na kwotę nie mniejszą niż określona w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do załącznika nr 2 (Informacja o kwalifikacjach) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszego Rozdziału. Informację o dysponowaniu potencjałem technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych dokument wymieniony wyżej powinien być przedłożony jeden dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione wyżej winien przedłożyć ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul.Siemiradzkiego 5a, pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Poznań, ul.Siemiradzkiego 5a, sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sielinko: Przebudowa i remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Muzeum
- Naprawa i wymiana wykładzin wraz z podłożem w pomieszczeniach szpitalnych oraz materiałem z podziałem na 2 zadania
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Chów i hodowla bydła - transfer wiedzy z nauki do praktyki" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Zakup aparatów do znieczuleń, pomp infuzyjnych w ramach realizacji zadania "Doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu" - 2 zadania
- DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH TP1 631/2025
- AD/ZP/50/25 "Usługa wykonania okresowych przeglądów i konserwacji klimakonwektorów zlokalizowanych w budynkach Politechniki Poznańskiej wraz z gotowością do usuwania awarii z podziałem na części."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach ZZ Nysa, powiat kłodzki Etap I- części od 1 do 12
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- Projekt budowy altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 4711 w Szynwałdzie
- Część nr 1 Wykonanie dok. projekt. (....) termomodernizacji bud. SP. nr 2 Część nr 2 Wykonanie dok. projekt. (...) termomodernizacji bud. SP. nr 4 (...)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1559 L na terenie gminy Serniki o długości około 11,8 km - dokumentacja projektowa
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa drogi w m. Włodków Górny,,
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.