Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 55559 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Rzeszów: Kurs informatyczny CAD/CAM i kurs informatyczny obrabiarki sterowane numerycznie CNC dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych (4 części) w ramach projektu "Zawodowcy na start" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
69070548200000, ul.
ul. Niedzielskiego
2,
35036
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 534 097, e-mail
bzp@pcen.pl, faks
178 534 682.
Adres strony internetowej (URL): https://www.pcen.pl/zamowieniapubliczne/postepowania-powyzej-30-tys.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
https://www.pcen.pl/zamowieniapubliczne/postepowania-powyzej-30-tys.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
https://www.pcen.pl/zamowieniapubliczne/postepowania-powyzej-30-tys.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35 - 036 Rzeszów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs informatyczny CAD/CAM i kurs informatyczny obrabiarki sterowane numerycznie CNC dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych (4 części) w ramach projektu "Zawodowcy na start" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny: PU-ZnS-3211/2/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 zamówienia - Kurs informatyczny CAD/CAM dla uczniów 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego CAD/CAM dla uczniów przedmiotów zawodowych. 2. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych w branży technicznej, doskonalenie kompetencji zawodowych, zapoznanie z wiedzą na temat obsługi programu CAD/CAM, przekazanie wiedzy praktycznej, jak i teoretycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy, a także dostarczenie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu kursu potwierdzających ich kompetencje. 3. Uczestnikami kursu będą uczniowie szkół zawodowych z następujących szkół: a) Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach - 1 gr. b) Zespół Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim - 1 gr. c) Zespół Szkół im. dr J. Zwierza w Ropczycach - 1 gr. d) Zespół Szkół Technicznych w Strzyżowie - 1 gr 4. Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 4. 5. Średnia liczba osób w jednej grupie: 10- 15 (maksymalnie 15 os./gr.) 6. Liczba uczestników: 50 osób. 7. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 50 godzin (w tym zajęcia teoretyczne -28 godzin i praktyczne - 22 godzin). 8. Szczegółowy program kursu zwany dalej "programem", zawarty jest w załączniku nr 4 (dot. części I zamówienia) do SIWZ. Część 2 zamówienia - Kurs informatyczny CAD/CAM dla nauczycieli 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego CAD/CAM dla nauczycieli przedmiotów zawodowych. 2. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych w branży technicznej, doskonalenie kompetencji zawodowych, zapoznanie z wiedzą na temat obsługi programu CAD/CAM, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój, a także dostarczenie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu kursu potwierdzających ich kompetencje. Kurs kończy się egzaminem kompetencyjnym partnera/dystrybutora oprogramowania CAD/CAM 3. Uczestnikami kursu będą nauczyciele szkół zawodowych z następujących szkół: a) Zespół Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim, b) Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach, c) Zespół Szkół im. dr J. Zwierza w Ropczycach. 4. Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 1 5. Liczba osób w jednej grupie: 15 6. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 50 godzin (w tym zajęcia teoretyczne - 30 godzin i praktyczne - 20 godzin). 7. Szczegółowy program kursu zwany dalej "programem", zawarty jest w załączniku nr 4 (dot. części II zamówienia) do SIWZ Część 3 zamówienia - Kurs informatyczny obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla uczniów 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego obrabiarki sterowane numerycznie CNC dla uczniów przedmiotów zawodowych. 2. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych w branży technicznej, doskonalenie kompetencji zawodowych, zapoznanie z wiedzą na temat obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy, a także dostarczenie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu kursu potwierdzających ich kompetencje. 3. Uczestnikami kursu będą uczniowie szkół zawodowych z następujących szkół: a) Zespół Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim - 1 gr., b) Zespół Szkół Technicznych w Strzyżowie - 1 gr., c) Zespół Szkół im. dr J. Zwierza w Ropczycach - 1 gr.. 4. Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 3 5. Średnia liczba osób w jednej grupie: 10- 15 (maksymalnie 15 os./gr.) 6. Liczba uczestników: 40 osób. 7. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 110 godzin (w tym zajęcia teoretyczne - 80 godzin i praktyczne - 30 godzin). 8. Szczegółowy program kursu zwany dalej "programem", zawarty jest w załączniku nr 4 (dot. części III zamówienia) do SIWZ Część 4 zamówienia - Kurs informatyczny obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla nauczycieli 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla nauczycieli przedmiotów zawodowych. 2. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych w branży technicznej, doskonalenie kompetencji zawodowych, zapoznanie z wiedzą na temat obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, a także dostarczenie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu kursu kończącego się egzaminem TÜV potwierdzających ich kompetencje. 3. Uczestnikami kursu będą nauczyciele szkół zawodowych z następujących szkół: a) Zespół Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim, b) Zespół Szkół im. dr J. Zwierza w Ropczycach. 4. Liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 1 5. Średnia liczba osób w jednej grupie: 10 6. Liczba uczestników: 10 osób 7. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 110 godzin (w tym zajęcia teoretyczne - 70 godzin i praktyczne - 40 godzin). 8. Szczegółowy program kursu zwany dalej "programem", zawarty jest w załączniku nr 4 (dot. części IV zamówienia) do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
Dodatkowe kody CPV:80000000-4, 80400000-8, 80500000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 22/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część I zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej czterema trenerami posiadającymi doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego kursu informatycznego CAD/CAM dla minimum 15 uczestników w wymiarze minimum 30 godzin każdy trener.
Część II zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym trenerem posiadającym doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego kursu informatycznego CAD/CAM dla minimum 10 uczestników w wymiarze minimum 30 godzin.
Część III zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej trzema trenerami posiadającymi doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego kursu informatycznego obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla minimum 15 uczestników w wymiarze minimum 30 godzin każdy trener.
Część IV zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym trenerem posiadającym doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego kursu informatycznego jeden kurs informatyczny obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla minimum 10 uczestników w wymiarze minimum 30 godzin.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Część I zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej czterema trenerami posiadającymi doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego kursu informatycznego CAD/CAM dla minimum 15 uczestników w wymiarze minimum 30 godzin każdy trener.
Część II zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym trenerem posiadającym doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego kursu informatycznego CAD/CAM dla minimum 10 uczestników w wymiarze minimum 30 godzin.
Część III zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej trzema trenerami posiadającymi doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego kursu informatycznego obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla minimum 15 uczestników w wymiarze minimum 30 godzin każdy trener.
Część IV zamówienia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym trenerem posiadającym doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego kursu informatycznego jeden kurs informatyczny obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla minimum 10 uczestników w wymiarze minimum 30 godzin.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena - oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium doświadczenie trenera/ów (dotyczy wszystkich części zamówienia), 3. Pełnomocnictwa - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
doświadczenie trenera/ów (dotyczy wszystkich części zamówienia) | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie dotyczące : 1) terminu realizacji umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności: - konieczność i podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, - przyczyn organizacyjnych, 2) niezależnych od stron awarii sprzętu lub zasilania, 3) zmiany liczby osób biorących udział w szkoleniu. 4) zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności i określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający nie zastrzega informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Kurs informatyczny CAD/CAM dla uczniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego CAD/CAM dla uczniów przedmiotów zawodowych.
2. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych w branży technicznej, doskonalenie kompetencji zawodowych, zapoznanie z wiedzą na temat obsługi programu CAD/CAM, przekazanie wiedzy praktycznej, jak i teoretycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy,
a także dostarczenie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu kursu potwierdzających ich kompetencje.
3. Uczestnikami kursu będą uczniowie szkół zawodowych z następujących szkół:
a) Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach - 1 gr.
b) Zespół Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim - 1 gr.
c) Zespół Szkół im. dr J. Zwierza w Ropczycach - 1 gr.
d) Zespół Szkół Technicznych w Strzyżowie - 1 gr
4. Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 4.
5. Średnia liczba osób w jednej grupie: 10- 15 (maksymalnie 15 os./gr.)
6. Liczba uczestników: 50 osób.
7. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 50 godzin (w tym zajęcia teoretyczne -28 godzin i praktyczne - 22 godzin).
8. Szczegółowy program kursu zwany dalej "programem", zawarty jest w załączniku nr 4 (dot. części I zamówienia) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8, 80000000-4,
,
80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie trenerów | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Kurs informatyczny CAD/CAM dla nauczycieli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego CAD/CAM dla nauczycieli przedmiotów zawodowych.
2. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych w branży technicznej, doskonalenie kompetencji zawodowych, zapoznanie z wiedzą na temat obsługi programu CAD/CAM, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój, a także dostarczenie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu kursu potwierdzających ich kompetencje. Kurs kończy się egzaminem kompetencyjnym partnera/dystrybutora oprogramowania CAD/CAM
3. Uczestnikami kursu będą nauczyciele szkół zawodowych z następujących szkół:
a) Zespół Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim,
b) Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach,
c) Zespół Szkół im. dr J. Zwierza w Ropczycach.
4. Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 1
5. Liczba osób w jednej grupie: 15
6. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 50 godzin (w tym zajęcia teoretyczne - 30 godzin i praktyczne - 20 godzin).
7. Szczegółowy program kursu zwany dalej "programem", zawarty jest w załączniku nr 4 (dot. części II zamówienia) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8, 80000000-4,
80400000-8,
80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie trenera | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Kurs informatyczny obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla uczniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego obrabiarki sterowane numerycznie CNC dla uczniów przedmiotów zawodowych.
2. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych w branży technicznej, doskonalenie kompetencji zawodowych, zapoznanie z wiedzą na temat obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój oraz zwiększyć ich szanse na rynku pracy, a także dostarczenie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu kursu potwierdzających ich kompetencje.
3. Uczestnikami kursu będą uczniowie szkół zawodowych z następujących szkół:
a) Zespół Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim - 1 gr.,
b) Zespół Szkół Technicznych w Strzyżowie - 1 gr.,
c) Zespół Szkół im. dr J. Zwierza w Ropczycach - 1 gr..
4. Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 3
5. Średnia liczba osób w jednej grupie: 10- 15 (maksymalnie 15 os./gr.)
6. Liczba uczestników: 40 osób.
7. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 110 godzin (w tym zajęcia teoretyczne - 80 godzin i praktyczne - 30 godzin).
8. Szczegółowy program kursu zwany dalej "programem", zawarty jest w załączniku nr 4 (dot. części III zamówienia) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8, 80000000-4,
80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 55 |
Doświadczenie trenerów | 45 |
Część nr: 4
Nazwa: Kurs informatyczny obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla nauczycieli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu informatycznego obrabiarki sterowanej numerycznie CNC dla nauczycieli przedmiotów zawodowych.
2. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych w branży technicznej, doskonalenie kompetencji zawodowych, zapoznanie z wiedzą na temat obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, a także dostarczenie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu kursu kończącego się egzaminem TÜV potwierdzających ich kompetencje.
3. Uczestnikami kursu będą nauczyciele szkół zawodowych z następujących szkół:
a) Zespół Szkół Technicznych w Sędziszowie Małopolskim,
b) Zespół Szkół im. dr J. Zwierza w Ropczycach.
4. Liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 1
5. Średnia liczba osób w jednej grupie: 10
6. Liczba uczestników: 10 osób
7. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 110 godzin (w tym zajęcia teoretyczne - 70 godzin i praktyczne - 40 godzin).
8. Szczegółowy program kursu zwany dalej "programem", zawarty jest w załączniku nr 4 (dot. części IV zamówienia) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8, 80000000-4,
80400000-8,
80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie trenera | 40 |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sprzętu powszechnego użytku (zamówienie z podziałem na 7 zadań)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Dynowskiej i Złoty Stok w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych do zajęć laboratoryjnych na kierunku Analityka Medyczna
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1084R Nowy Kamień - Łętownia - Nowa Sarzyna w km od 1+420 do 2+320 w miejscowości Nowy Kamień.
- Usługa ochrony fizycznej osób i dozoru mienia
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie pilotów i pilotek oraz członków i członkiń załóg HEMS z przetrwania w wodzie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Carving w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Wsparcie nauczycieli ZS6 oraz uczniów w zawodzie Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, Kucharz oraz Technik Hotelarstwa w zakresie rozwoju kompetencji w projekcie Zawodowcy z pasją w ZS6 w Ełku
- Wsparcie nauczycieli ZS1 i uczniów kształcących się w zawodzie Technik Analityk, Technik Weterynarii oraz branżowej szkole w zawodzie monter jachtów i łodzi w zakresie rozwoju kompetencji zawodowych.
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w zawodzie technik elektronik i technik automatyk
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.