Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamość: e-powiat zamojski w społeczeństwie informacyjnym Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Zamość, do kontaktów: Waldemar Waszek, Jolanta Typiak, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax 084 6393054, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zamosc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: e-powiat zamojski w społeczeństwie informacyjnym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wydziały Urzędu Miasta Zamość. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem rzeczowym projektu jest realizacja platformy teleinformatycznej dla Urzędu Miasta Zamość obejmująca: 1) Wytworzenie połączeń pomiędzy lokalizacjami (budynkami) w których mieszczą się jednostki Urzędu Miasta w optycznej technologii bezprzewodowej w standardzie minimum 100 BaseT - 4 komplety 2) Rozbudowa i budowa lokalnych sieci komputerowych LAN w budynkach w których mieszczą się Wydziały Urzędu Miasta, łącznie z wykonaniem projektu, uzgodnień i pozwoleń wymaganych prawem. 3) Wdrożenie kompletnego systemu telefonii internetowej VoIP we wszystkich lokalizacjach objętych projektem (125 stanowisk ), wraz z aparatami VoIP. 4) Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania informacją, obiegiem dokumentów i zarządzania zasobami wraz z 2 serwerami. 5) Dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS, w tym o mocy 1500 VA/980 W - 2 szt, o mocy 750 VA/500 W - 4 szt. 6) Dostawa komputerów osobistych wraz z systemem operacyjnym - 45 szt. 7) Dostawa i wdrożenie podpisu cyfrowego - 12 szt. 8) Dostawa skanerów biurkowych wraz z oprogramowaniem - 5 szt. 9) Dostawa serwera smtp/www wraz z oprogramowaniem antywirusowym - 1 szt. 10) Dostawa punktu PIAP - 1 szt. 11) Dostawa, montaż i uruchomienie wewnętrznych punktów dostępowych typu Hot-Spot w technologii bezprzewodowej w standardzie 802.11 g - 2 szt. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 11 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia an podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. W celu potwierdzenia spełnienia warunków oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ (pkt. III 2)niniejszego ogłoszenia). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.30.00 - Sieć zintegrowana Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.30.00 - Sieć zintegrowana Oryginalny kod CPV: 32.57.00.00 - Urządzenia łączności Kod CPV wg słownika 2008: 32.57.00.00 - Urządzenia łączności Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Oryginalny kod CPV: 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Celem rzeczowym projektu jest realizacja platformy teleinformatycznej dla Urzędu Miasta Zamość obejmująca: 1) Wytworzenie połączeń pomiędzy lokalizacjami (budynkami) w których mieszczą się jednostki Urzędu Miasta w optycznej technologii bezprzewodowej w standardzie minimum 100 BaseT - 4 komplety 2) Rozbudowa i budowa lokalnych sieci komputerowych LAN w budynkach w których mieszczą się Wydziały Urzędu Miasta, łącznie z wykonaniem projektu, uzgodnień i pozwoleń wymaganych prawem. 3) Wdrożenie kompletnego systemu telefonii internetowej VoIP we wszystkich lokalizacjach objętych projektem (125 stanowisk ), wraz z aparatami VoIP. 4) Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania informacją, obiegiem dokumentów i zarządzania zasobami wraz z 2 serwerami. 5) Dostawa zasilaczy awaryjnych typu UPS, w tym o mocy 1500 VA/980 W - 2 szt, o mocy 750 VA/500 W - 4 szt. 6) Dostawa komputerów osobistych wraz z systemem operacyjnym - 45 szt. 7) Dostawa i wdrożenie podpisu cyfrowego - 12 szt. 8) Dostawa skanerów biurkowych wraz z oprogramowaniem - 5 szt. 9) Dostawa serwera smtp/www wraz z oprogramowaniem antywirusowym - 1 szt. 10) Dostawa punktu PIAP - 1 szt. 11) Dostawa, montaż i uruchomienie wewnętrznych punktów dostępowych typu Hot-Spot w technologii bezprzewodowej w standardzie 802.11 g - 2 szt. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 11 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 zł wnoszone przed upływem terminu składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 Nr 19, poz.177 z późn. zm.), a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponują wiedzą i doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 zamówień polegających na: - wykonaniu projektu i/lub instalacji okablowania strukturalnego dla co najmniej 70 linii logicznych, - dostawie i uruchomieniu urządzeń do bezprzewodowej łączności optycznej, o łącznej wartości zrealizowanych zamówień minimum 100 tys. złotych brutto, - dostawie i wdrożeniu telefonii internetowej VoIP dla co najmniej 100 linii, - dostawie i wdrożeniu podpisu cyfrowego. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; co najmniej 1 osoba kierująca wykonaniem świadczenia musi mieć wykształcenie wyższe techniczne z branż elektroniki, informatyki lub telekomunikacji; c) dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi Licencje Certyfikowanych Instalatorów w zakresie wykonywania systemów instalacji okablowania strukturalnego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe niezbędne do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową do kwoty min. 50 % wartości brutto oferty; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w dziale V SIWZ, załączonym przez Wykonawcę do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony na podstawie załącznika nr 1. 2. Formularz cenowy sporządzony na podstawie załącznika nr 2. 3. Charakterystyka proponowanego sprzętu sporządzony na podstawie załącznika nr 4. Kopia dowodu wniesienia wadium. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków spełnienia udziałów w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: 1) wykazu wraz z referencjami zawierającego co najmniej 3 zrealizowane z należytą starannością przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zamówienia polegające na wykonaniu projektu i/lub wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego dla co najmniej 70 linii - załącznik nr 4; 2) wykazu wraz z referencjami zawierającego co najmniej 3 zrealizowane z należytą starannością przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zamówienia polegające na dostawie i uruchomieniu urządzeń do bezprzewodowej łączności optycznej, o łącznej wartości zrealizowanych zamówień minimum 100 tys. złotych brutto- załącznik nr 5; 3) wykazu wraz z referencjami zawierającego co najmniej 3 zrealizowane z należytą starannością przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu telefonii internetowej VoIP dla co najmniej 100 linii - załącznik nr 6; 4) wykazu wraz z referencjami zawierającego co najmniej 3 zrealizowane z należytą starannością przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu podpisu cyfrowego - załącznik nr 7; 5) wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodny ze wzorem stanowiącym - załącznik 8; 6) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - co najmniej 1 osoba kierująca wykonaniem świadczenia musi mieć wykształcenie wyższe techniczne z branż elektroniki, informatyki lub telekomunikacji; co najmniej 2 osoby muszą posiadać Licencje Certyfikowanych Instalatorów w zakresie wykonywania systemów instalacji okablowania strukturalnego. 8. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych niezbędnych do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości, co najmniej 50 % wartości brutto oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zamosc.um.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta Zamość, ul. Rynek Wielki 13, pokój nr 12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zadanie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego działanie 1.5. Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.10.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup 5 szt. syren/środków łączności w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w ramach zadania: zakup syren/środków łączności
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z TELEFONÓW STACJONARNYCH WRAZ Z USŁUGĄ NAJMU, SERWISEM I OBSŁUGĄ CENTRALI TELEFONICZNEJ I APARATÓW SYSTEMOWYCH DLA SZPITALA L. RYDYGIERA W 2 LOKALIZACJACH
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Urządzenia do przesyłu danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





