eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › budowa drogi dojazdowej wraz z drogą wewnętrzną w rejonie ulicy Zajęczej w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-30

POZYCJA 55490

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: budowa drogi dojazdowej wraz z drogą wewnętrzną w rejonie ulicy Zajęczej w Rudzie Śląskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Śląski Park Przemysłowy sp. z o.o., do kontaktów: Ruda Śląska, ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2480813, 032 2480797, fax 032 2480813, e-mail: slaskipark@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sppsilesia.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.sppsilesia.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi dojazdowej wraz z drogą wewnętrzną w rejonie ulicy Zajęczej w Rudzie Śląskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ruda Śląska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej wraz z drogą wewnętrzną w rejonie ulicy Zajęczej w Rudzie Śląskiej. Zakres zamówienia obejmuje (wykonanie podbudowy, wykonanie konstrukcji nawierzchni, odwodnienie - kanalizacja deszczowa) budowę odcinka drogi dojazdowej od skrzyżowania (typu rondo) z ul. Szyb Walenty do terenu projektowanego Centrum Dystrybucji w ramach Śląskiego Parku Przemysłowego, o długości 1433,98 m, o następujących parametrach: Klasa techniczna - L Prędkość projektowa - 30 km/h Szerokość jezdni - 6,0 m W zakres projektowanej kanalizacji deszczowej wchodzi sieć kanalizacji deszczowej z terenu projektowanej drogi od włączenia w rejonie ul. Szyb Walenty w Rudzie Śląskiej w granicach opracowania. Zakres projektu obejmuje sieci kanalizacji deszczowej od punktu przyłączenia do sieci wewnętrznej na terenie w rejonie ul. Zajęczej w Rudzie Śląskiej do poszczególnych wpustów drogowych i odprowadzenia wody deszczowej z projektowanej drogi. Ze względu na uwarunkowania terenowe i ukształtowanie terenu kanalizacja deszczowa drogi będzie jedną zlewnią. Sumaryczna długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi: 1439 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, ale poniżej kwoty unijnej, tj. 5 278 000 euro (roboty budowlane). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w kwocie wynoszącej 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych) do dnia 17.11.2006 r. do godziny 10.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: BS Gliwice O/Ruda Śląska 10 8457 0008 2001 0069 9637 0001. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 1.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 1 000 000 zł brutto każda; b. wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej: - jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c. wykonawca musi dysponować sprzętem (narzędzia i urządzenia) niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach obrotowych (lata 2003-2005), a jeżeli jego okres działalności jest krótszy - w tym okresie, jego obrót wyniósł nie mniej niż 2 000 000 zł w każdym roku. Ponadto wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez wykonawcę oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów powinno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków uczestnictwa w niniejszym postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2 Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej; 1.4 Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.5 Sprawozdanie finansowe (część tego sprawozdania, tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowej, o której mowa w ustawie o rachunkowości), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - informacje określające obroty oraz zobowiązania i należności ogółem: a. z ostatnich 3 lat obrotowych (lata 2003 - 2005) albo b. z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata; 1.6 Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 1.7 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, określonych w opisie warunków udziału w postępowaniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.8 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) uprawnień oraz aktualnych (ważnych) zaświadczeń o przynależności do właściwego samorządu zawodowego (tj. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 1.9 Oświadczenie na temat niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakimi dysponuje wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsielsia.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, tj. w Śląskim Parku Przemysłowym sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska - pokój 108, w godzinach 8.00 - 15.00 lub wysyłkowo, po uprzednio złożonym wniosku o wydanie SIWZ oraz uiszczeniu opłaty za SIWZ w kasie - pokój 107 lub przelewem na konto: BS Gliwice O/Ruda Śląska 10 8457 0008 2001 0069 9637 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 16.12.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.11.2006, godzina 10:30, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, tj. w Śląskim Parku Przemysłowym sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska, w pokoju nr 101.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny "Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004 - 2006"; działanie 1.3 "Tworzenie korzystnych warunków dla rozwoju firm". 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.