eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55412

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, do kontaktów: Krzysztof Strachota-Osiński 022 518 99 08, ul. Bertolta Brechta 3, 03-472 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5189908, fax 022 5189917, e-mail: a.radzik@mazovia.pl, www.mazovia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krzysztof Strachota-Osiński 022 518 99 08, ul. T.Borowskiego 2, 03-472 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5189908, 5189998, fax 022 5189917, e-mail: a.radzik@mazovia.pl, www.mazovia.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krzysztof Strachota-Osiński 022 518 99 08, ul. T.Borowskiego 2, 03-472 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5189908, 5189998, fax 022 5189917, e-mail: a.radzik@mazovia.pl, www.mazovia.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krzysztof Strachota-Osiński, ul. T.Borowskiego 2, 03-472 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5189908, 5189998, fax 022 5189917, e-mail: a.radzik@mazovia.pl, www.mazovia.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania komputerowego, w tym: 1. Komputery - 93 szt.; 2. MS OFFICE 2003 PRO. PL MOLP - 93 szt.; 3. MS OFFICE 2003 PRO. PL nośnik - 1 szt.; 4. Monitor LCD 17" - 88 szt.; 5. Monitor LCD 19" - 5 szt.; 6. Notebooki - 12 szt.; 7. Drukarki laserowe - 20 szt.; 8. Drukarki sieciowe - 10 szt.; 9. Drukarki laserowe kolorowe - 3 szt.; 10. Licencja prog. archiwizującego Win-rar - 162 szt.; 11. Oprogramowanie DTP - 1 szt.; 12. skaner z oprogramowaniem narzędziowym i graficznym- 15 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, ul. Bertolta Brechta 3, 03-472 Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 50.96.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w kwocie 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), będzie wymagane od wykonawców zaproszonych do składania ofert. Termin , sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone na podstawie art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przygotowanej przez zamawiającego. Wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty brutto. Termin , sposób i miejsce złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaną określone na podstawie art. 147 i nast. ustawy - Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zostaną przekazane wykonawcom zaproszonym do składania ofert zgodnie z art. 51 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W tym celu powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia na dostawy sprzętu komputerowego o wartości min. 200 000 zł brutto każde; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentów wymienionych w sekcji III.2.1.1 i sekcji III.2.1.3. Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oznacza to, że brak wskazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 6, zamawiający zaprosi do składania ofert 6 wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą ilość punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje następujące kryterium: za posiadanie większej niż określona w warunkach udziału w postępowaniu liczby wykonanych zamówień na dostawy sprzętu komputerowego (wykonane zamówienia na oprogramowanie nie będą brane pod uwagę. W przypadku, gdy wykonane zamówienie obejmowało dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do podania w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2.1.3 wartości wykonanego zamówienia, która dotyczy wyłącznie dostawy sprzętu komputerowego) o wartości min. 200 000 zł brutto każde zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: 2 zamówienia - 0 pkt za każde następne udokumentowane zamówienie zamawiający przyzna 1 pkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 1 pkt 1, 3, 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa powyżej w ust. 2 oraz w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w powyższym ust. 1 pkt 1-4 dotyczy każdego z podmiotów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu komputerowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Forma dokumentów: Dokuemnty w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Konieczność wydatkowania środków finansowych, które zostały przyznane we wrześniu br. i muszą wydatkowane do końca roku budżetowego. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 6. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ON.D.III/ZP/D-335-490/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 10:00, Miejscem składania wniosków jest Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, 03-475 Warszawa, ul. T. Borowskiego 2, piętro III pokój 303. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 09.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.