eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaochrona obiektów i mienia ZRiKD



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55381

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ochrona obiektów i mienia ZRiKD: Wydziałów Drogowych, Specjalistycznych oraz ciężkiego sprzętu na ulicach Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, do kontaktów: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Mariusz Wist tel.: 633-75-51 wew. 160; w zakresie dotyczącym procedury przetargowej: Wojciech Rajchel tel. 022 474-13-31 wew. 508, fax: 022 474-13-31, ul. Chmielna 73A, 00-801 Warszawa, tel. 022 5241331, fax 022 5241331. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona obiektów i mienia ZRiKD: Wydziałów Drogowych, Specjalistycznych oraz ciężkiego sprzętu na ulicach Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ochrona obiektów i mienia ZRiKD: Wydziałów Drogowych, Specjalistycznych oraz ciężkiego sprzętu na ulicach Warszawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 3.14.20. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Postępowanie powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) posiadanie koncesji wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1) Wykonawca dysponuje minimum 70 licencjonowanymi pracownikami ochrony fizycznej w tym co najmniej 20 z licencją pracownika ochrony fizycznej II stopnia 2) Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat wszystkich prac zbliżonych do przedmiotu zamówienia - minimum 4 referencji z potwierdzeniami o rzetelnym wykonaniu; 3) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić łączność pomiędzy pracownikami ochrony, którzy pełnią służbę w obiektach Zamawiającego a kierownictwem i kadrą techniczną; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ochronę obiektu w sposób nieprzerwany i ciągły; 5) Monitoring i konserwacja lokalnego systemu alarmowego: a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać " Centrum Monitorowania Systemów Alarmowych i Dowodzenia Grupami Interwencyjnymi", b) Wykonawca posiada zaplecze techniczne do konserwacji celem utrzymywania w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Zamawiającego 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia: 1) wykazanie się aktualną polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 1.000.000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Regulamin służby. 6. wniosą wadium w wysokości, formie i terminie podanym w części VII SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Formularz cenowy. 3. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) dowód wpłacenia wadium; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie; 3) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do formularza oferty); 4) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagana w przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r., Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.); 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 1.000.000,00 zł.; 10) oświadczenie o ilości pracowników ochrony mienia , którymi dysponuje Wykonawca. 11) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto - 75% doświadczenie zawodowe - 10% Kwalifikacje zawodowe kadry kierowniczej oraz pracowników ochrony - 15% Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DPZP/385/PN/68/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 10:30, ul. Chmielna 73a sla konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.