eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. w zakresiewymiany okien w budynku U , remontu oddziału II i III psychiatrycznego całodobowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Wrocław: Remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. w zakresie: wymiany okien w budynku U , remontu oddziału II i III psychiatrycznego całodobowego
Numer ogłoszenia: 55371 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. w zakresie: wymiany okien w budynku U , remontu oddziału II i III psychiatrycznego całodobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. w zakresie: 1) Remont budynku U a) Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach Termomodernizacji budynków Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 b) Remont elewacji 2) Remont oddziału II psychiatrycznego całodobowego. 3) Malowanie oddziału III psychiatrycznego całodobowego wraz z remontem pomieszczenia sanitarnego dla pacjentów 2.Szczegółowy zakres zamówienia określa pkt II.1. 3.Wykonawca dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika budowy/remontu. 4.Zamawiający dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika nadzoru budowy/remontu. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w przepisie art. 10 Prawa budowlanego i przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881, z późn.zm.) 6,Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się na czynnych budynkach tj. w trakcie hospitalizacji pacjentów Zamawiającego. 7.Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy z zakresu zagrożeń mogących wystąpić ze strony hospitalizowanych pacjentów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca zabezpieczy teren budowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 9.Wykonawca powinien prowadzić roboty budowlane/remontowe w sposób nie stwarzający zagrożenia ani uciążliwości dla użytkowników nieruchomości. 10.Kierownik budowy ( robót) powinien opracować plan bezpieczeństwa i Ochrony zdrowia zgodnie z art. 18 ust.1pkt 3 ustawy Prawo Budowlane. 11.Wykonawca winien umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i Ochrony zdrowia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-0, 45.42.00.00-7, 45.42.11.32-8, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 11500,00 zł dla zadania nr 2 : 1660,00 zł dla zadania nr 3 : 1600,00 zł co stanowi 3% (słownie: trzy procent) kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zadań objętych zamówieniem. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji: 1)z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta; 2)gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta; 3)z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp 6.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 8.3o - 14.oo, najpóźniej do terminu składania ofert. 7.Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 8.Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław Budynek G-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1:Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku U.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach Termomodernizacji budynków Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 1)Zakres prac: a)Demontaż starych aluminiowych okien , parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, b)Dostawa i montaż nowych okien, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, c)Montaż dwóch okien na klatce schodowej głównej i bocznej spełniające wymagania okien oddymiających, d)Utylizacja starych okien drewnianych e)Okna aluminiowe-pozostawione do dyspozycji DCZP sp. z o.o. f)Obróbka ościeży wewnętrznych i zewnętrznych ( gładzie na ościeżach wewnętrznych pomalowane białą farba lateksowa wysoko zmywalną ( zgodnie z Klasyfikacją wg normy PN-EN 13300 znajdują się w: klasa I lub II ) 2)Oka powinny mieć: -Szyby bezpieczne - klasę P4 od wewnątrz -O współczynniku U zgodnym z normami przewidzianymi dla obiektów szpitalnych -Przepuszczalność UV nie więcej niż 1-5% -Przepuszczalność światła i energii słonecznej TL mniejsza niż 70 -Dźwiękochłonność min. 39 dB -Zamki w klamkach -Możliwość rozszczelnienia -Możliwość otwarcia i uchylenia -Zamontowane odpowietrzniki 3)Okna oddymiające: -Otwierane na zewnątrz mechanicznie ( przycisk) z wszystkich 4 poziomów (należy zamontować ręczne przewietrzanie do otwarcia okna z przycisku na ścianie i czujnik pogodowa który zamknie okno podczas deszczu lub silnego wiatru). -Powinny umożliwiać podłączenia w późniejszym okresie do systemy oddymiającego -Spełniać normy p.poż dla obiektów szpitalnych 4)Parapety wewnętrzne: -białe z PCV: -szerokości + 3 cm powyżej grubości ścian -długości + wkute w ściany na min 2 cm z każdej strony -grubości min. 2,5 cm 5)Parapety zewnętrzne: -z blachy ocynk w kolorze naturalnym o min. grubości 0,5 mm, w kolorze naturalnym 2. Remont elewacji 1) Zakres prac: a) odbicie odparzonych i uszkodzonych fragmentów tynku; b) w zależności od potrzeb: demontaż i montaż istniejących rur spustowych w celu naprawienia ubytków tynków i obróbek blacharskich; c) mycie powierzchni ścian strumieniem wody z dodatkiem detergentu - pod wysokim ciśnieniem, powłoki malarskie nienośne usunąć całkowicie, odkryte cegły zagruntować systemowym preparatem do naprawy murów; d) zagruntowanie podłoża i wykonanie przecierki; e) uzupełnienie masą tynkową (szpachlówka + warstwa wierzchnia) ubytki tynków na ścianach zewnętrznych powyżej cokołu; rysy i spękania poszerzyć i pogłębić do ok. 1+2 cm w kształt litery U, odpylić i obficie nasączyć środkiem podkładowym zastosowanego systemu; rysy wypełnić elastyczną szpachlówka równo z powierzchnią - zgodnie z zaleceniami producenta; narożniki i gzymsy nie zabezpieczone obróbkami blacharskimi wzmocnić do wysokości 3 m nad terenem listwami z aluminium wzmacnianymi włóknem szklanym i mocowanymi szpachlówka w przypadku dużych ubytków należy szpachlowanie połączyć z zatopieniem siatki z włókna szklanego następnie wyrównać powierzchnię poprzez filcowanie; siatka powinna być zatopiona ok. 10 cm poza obszar miejsca naprawianego; nałożenie na całą elewację silikatowej powłokę o właściwościach gruntujących, wypełniającą i szlamującą rysy oraz wyrównującą optycznie stare tynki z miejscami naprawianymi; f) zagruntowanie ściany farbą podkładową zastosowanego systemu malowań; g) malowanie elewacji (x2) - wałkiem lub metodą natryskową - farbą silikatową (farba krzemionkowa na bazie potasowego szkła wodnego z dodatkiem wypełniaczy i środków chemicznych - (oznaczenia barwne wg kolorystyki KEIM opisane na rysunkach elewacji); Przedmiar inwestorski- remont budynku U: Załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.42.11.32-0, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont oddziału II psychiatrycznego całodobowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zadania nr 2: 1) częściowe odbicie, odgrzybienie i uzupełnienie tynków wewnętrznych; 2) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby; 3) pomalowanie ścian - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 4) pomalowanie sufitów - farbą lateksową; 5) pomalowanie lamperii - farbą olejną / mat - wysokość 2 m, kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 6) pomalowanie paździerzowych drzwi i futryn - farbą olejną, białą z połyskiem; 7) pomalowania ram naświetli/prześwietli - farbą olejną, białą z połyskiem; 8) pomalowanie kaloryferów- w kolorze ścian, farbą do kaloryferów 9) pomalowanie drewnianych drzwi i futryn lakierobejcą 10) położenie kafli ściennych ( na wys. 2 mb) i podłogowych wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi , w pomieszczeniu-palarni- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 11) cyklinowanie i minimum dwukrotne malowanie lakierem bezpiecznym dla ludzi pomieszczenia - świetlicy. Przedmiar inwestorski- remont oddziału II : Załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-0, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie oddziału III psychiatrycznego całodobowego wraz z remontem pomieszczenia sanitarnego dla pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zadania nr 3: 1) częściowe odbicie, odgrzybienie i uzupełnienie tynków wewnętrznych; 2) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby; 3) pomalowanie ścian - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 4) pomalowanie sufitów - farbą lateksową; 5) pomalowanie lamperii - farbą olejną / mat - wysokość 2 m, kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 6) położenie kafli ściennych do wysokości sufitu i podłogowych wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi , w pomieszczeniu-palarni- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 7) pomalowanie paździerzowych drzwi i futryn - farbą olejną, białą z połyskiem; 8) pomalowania ram naświetli/prześwietli - farbą olejną, białą z połyskiem; 9) pomalowanie kaloryferów- w kolorze ścian, farbą do kaloryferów; 10) pomalowanie drewnianych drzwi i futryn lakierobejcą 11) opracowanie programu funkcjonalno -użytkowego dla pomieszczenia sanitarnego, dla pacjentów - czterech prysznicy w tym jeden dla osób niepełnosprawnych, uzyskanie akceptacji Zamawiającego oraz wykonanie prac remontowych. Przedmiar inwestorski- malowanie oddziału III : Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.45.30.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.