Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-17
Wrocław: Remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. w zakresie: wymiany okien w budynku U , remontu oddziału II i III psychiatrycznego całodobowego
Numer ogłoszenia: 55371 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. w zakresie: wymiany okien w budynku U , remontu oddziału II i III psychiatrycznego całodobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. w zakresie: 1) Remont budynku U a) Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach Termomodernizacji budynków Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 b) Remont elewacji 2) Remont oddziału II psychiatrycznego całodobowego. 3) Malowanie oddziału III psychiatrycznego całodobowego wraz z remontem pomieszczenia sanitarnego dla pacjentów 2.Szczegółowy zakres zamówienia określa pkt II.1. 3.Wykonawca dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika budowy/remontu. 4.Zamawiający dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika nadzoru budowy/remontu. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w przepisie art. 10 Prawa budowlanego i przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881, z późn.zm.) 6,Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się na czynnych budynkach tj. w trakcie hospitalizacji pacjentów Zamawiającego. 7.Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy z zakresu zagrożeń mogących wystąpić ze strony hospitalizowanych pacjentów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca zabezpieczy teren budowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 9.Wykonawca powinien prowadzić roboty budowlane/remontowe w sposób nie stwarzający zagrożenia ani uciążliwości dla użytkowników nieruchomości. 10.Kierownik budowy ( robót) powinien opracować plan bezpieczeństwa i Ochrony zdrowia zgodnie z art. 18 ust.1pkt 3 ustawy Prawo Budowlane. 11.Wykonawca winien umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i Ochrony zdrowia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-0, 45.42.00.00-7, 45.42.11.32-8, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 11500,00 zł dla zadania nr 2 : 1660,00 zł dla zadania nr 3 : 1600,00 zł co stanowi 3% (słownie: trzy procent) kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zadań objętych zamówieniem. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji: 1)z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta; 2)gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta; 3)z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp 6.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 8.3o - 14.oo, najpóźniej do terminu składania ofert. 7.Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 8.Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław Budynek G-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1:Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku U.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach Termomodernizacji budynków Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 1)Zakres prac: a)Demontaż starych aluminiowych okien , parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, b)Dostawa i montaż nowych okien, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, c)Montaż dwóch okien na klatce schodowej głównej i bocznej spełniające wymagania okien oddymiających, d)Utylizacja starych okien drewnianych e)Okna aluminiowe-pozostawione do dyspozycji DCZP sp. z o.o. f)Obróbka ościeży wewnętrznych i zewnętrznych ( gładzie na ościeżach wewnętrznych pomalowane białą farba lateksowa wysoko zmywalną ( zgodnie z Klasyfikacją wg normy PN-EN 13300 znajdują się w: klasa I lub II ) 2)Oka powinny mieć: -Szyby bezpieczne - klasę P4 od wewnątrz -O współczynniku U zgodnym z normami przewidzianymi dla obiektów szpitalnych -Przepuszczalność UV nie więcej niż 1-5% -Przepuszczalność światła i energii słonecznej TL mniejsza niż 70 -Dźwiękochłonność min. 39 dB -Zamki w klamkach -Możliwość rozszczelnienia -Możliwość otwarcia i uchylenia -Zamontowane odpowietrzniki 3)Okna oddymiające: -Otwierane na zewnątrz mechanicznie ( przycisk) z wszystkich 4 poziomów (należy zamontować ręczne przewietrzanie do otwarcia okna z przycisku na ścianie i czujnik pogodowa który zamknie okno podczas deszczu lub silnego wiatru). -Powinny umożliwiać podłączenia w późniejszym okresie do systemy oddymiającego -Spełniać normy p.poż dla obiektów szpitalnych 4)Parapety wewnętrzne: -białe z PCV: -szerokości + 3 cm powyżej grubości ścian -długości + wkute w ściany na min 2 cm z każdej strony -grubości min. 2,5 cm 5)Parapety zewnętrzne: -z blachy ocynk w kolorze naturalnym o min. grubości 0,5 mm, w kolorze naturalnym 2. Remont elewacji 1) Zakres prac: a) odbicie odparzonych i uszkodzonych fragmentów tynku; b) w zależności od potrzeb: demontaż i montaż istniejących rur spustowych w celu naprawienia ubytków tynków i obróbek blacharskich; c) mycie powierzchni ścian strumieniem wody z dodatkiem detergentu - pod wysokim ciśnieniem, powłoki malarskie nienośne usunąć całkowicie, odkryte cegły zagruntować systemowym preparatem do naprawy murów; d) zagruntowanie podłoża i wykonanie przecierki; e) uzupełnienie masą tynkową (szpachlówka + warstwa wierzchnia) ubytki tynków na ścianach zewnętrznych powyżej cokołu; rysy i spękania poszerzyć i pogłębić do ok. 1+2 cm w kształt litery U, odpylić i obficie nasączyć środkiem podkładowym zastosowanego systemu; rysy wypełnić elastyczną szpachlówka równo z powierzchnią - zgodnie z zaleceniami producenta; narożniki i gzymsy nie zabezpieczone obróbkami blacharskimi wzmocnić do wysokości 3 m nad terenem listwami z aluminium wzmacnianymi włóknem szklanym i mocowanymi szpachlówka w przypadku dużych ubytków należy szpachlowanie połączyć z zatopieniem siatki z włókna szklanego następnie wyrównać powierzchnię poprzez filcowanie; siatka powinna być zatopiona ok. 10 cm poza obszar miejsca naprawianego; nałożenie na całą elewację silikatowej powłokę o właściwościach gruntujących, wypełniającą i szlamującą rysy oraz wyrównującą optycznie stare tynki z miejscami naprawianymi; f) zagruntowanie ściany farbą podkładową zastosowanego systemu malowań; g) malowanie elewacji (x2) - wałkiem lub metodą natryskową - farbą silikatową (farba krzemionkowa na bazie potasowego szkła wodnego z dodatkiem wypełniaczy i środków chemicznych - (oznaczenia barwne wg kolorystyki KEIM opisane na rysunkach elewacji); Przedmiar inwestorski- remont budynku U: Załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.42.11.32-0, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont oddziału II psychiatrycznego całodobowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zadania nr 2: 1) częściowe odbicie, odgrzybienie i uzupełnienie tynków wewnętrznych; 2) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby; 3) pomalowanie ścian - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 4) pomalowanie sufitów - farbą lateksową; 5) pomalowanie lamperii - farbą olejną / mat - wysokość 2 m, kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 6) pomalowanie paździerzowych drzwi i futryn - farbą olejną, białą z połyskiem; 7) pomalowania ram naświetli/prześwietli - farbą olejną, białą z połyskiem; 8) pomalowanie kaloryferów- w kolorze ścian, farbą do kaloryferów 9) pomalowanie drewnianych drzwi i futryn lakierobejcą 10) położenie kafli ściennych ( na wys. 2 mb) i podłogowych wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi , w pomieszczeniu-palarni- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 11) cyklinowanie i minimum dwukrotne malowanie lakierem bezpiecznym dla ludzi pomieszczenia - świetlicy. Przedmiar inwestorski- remont oddziału II : Załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-0, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie oddziału III psychiatrycznego całodobowego wraz z remontem pomieszczenia sanitarnego dla pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zadania nr 3: 1) częściowe odbicie, odgrzybienie i uzupełnienie tynków wewnętrznych; 2) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby; 3) pomalowanie ścian - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 4) pomalowanie sufitów - farbą lateksową; 5) pomalowanie lamperii - farbą olejną / mat - wysokość 2 m, kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 6) położenie kafli ściennych do wysokości sufitu i podłogowych wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi , w pomieszczeniu-palarni- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 7) pomalowanie paździerzowych drzwi i futryn - farbą olejną, białą z połyskiem; 8) pomalowania ram naświetli/prześwietli - farbą olejną, białą z połyskiem; 9) pomalowanie kaloryferów- w kolorze ścian, farbą do kaloryferów; 10) pomalowanie drewnianych drzwi i futryn lakierobejcą 11) opracowanie programu funkcjonalno -użytkowego dla pomieszczenia sanitarnego, dla pacjentów - czterech prysznicy w tym jeden dla osób niepełnosprawnych, uzyskanie akceptacji Zamawiającego oraz wykonanie prac remontowych. Przedmiar inwestorski- malowanie oddziału III : Załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.45.30.00-0, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.