Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Gdańsk: EZP-2009/06/03/0
Numer ogłoszenia: 55340 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5203995, faks 058 5204092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP-2009/06/03/0.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup leków, płynów infuzyjnych i środków dezynfekcyjnych w ośmiu pakietach dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku na okres od 30 marca 2009 r. do 29 marca 2010 r. (zał. 1): Pakiet nr 1 - leki Pakiet nr 2 - leki (narkotyki, psychotropy, prekursory) Pakiet nr 3 - płyny infuzyjne Pakiet nr 4,5,6,7 - środki dezynfekcyjne Pakiet nr 8 - paski do glukometru 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia do 29 marca 2010 r. mniejszej ilości dostaw niż ilości zawarte w formularzu ofertowym. 3. Zamawiający bierze pod uwagę możliwość złożenia zamówień uzupełniających (art. 67 pkt. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.) 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedstawione pakiety nie są podzielne. Minimalny termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 m-cy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym jest spełnienie wymogów określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszej SIWZ tj.: 1 . Dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń zgodnie z rozdziałem VI 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 3. Wykonawca musi posiadać zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz zezwolenie na obrót środkami odurzającymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana poprzez badanie złożonych dokumentów pod względem : 1) formalnym (poświadczenia za zgodność z oryginałem, pieczątki, podpisy osób upoważnionych, aktualność dokumentów, oczywiste omyłki pisarskie), 2) merytorycznym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) 2. Oświadczenie wykonawcy (zał. 2) w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 2 ustawy 3. Oświadczenie wykonawcy (zał. 3) o wyrażeniu zgody na warunki zawarte w specyfikacji i projekcie umowy oraz, że uważa się za związanego z ofertą i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie nie dłuższym niż termin związania z ofertą 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z określeniem przedmiotu działalności ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty) oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 5. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dodatkowo na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy lub prześle pocztą na adres jak w rozdziale I, niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartej w oświadczeniu a szczególnie aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-208 Gdańsk, ul. Orzeszkowej 1 pok. 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Orzeszkowej 1 80-208 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki-narkotyki, psychotropy, prekursory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do dezynfekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do dezynfekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do dezynfekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do dezynfekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do glukometrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





