Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Słupsk: dostawy artykułów mleczarskich - RZP-20/06 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Policji w Słupsku, do kontaktów: Janusz Borowski, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417203, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl; sekretariat_logistyka@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, Janusz Borowski Bożena Barska, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, 8417590, fax 059 8417563, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku Zespół ds. Zamówień Publicznych, Janusz Borowski Andżelika Pieńkowska, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, fax 059 8417563, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Szkoła Policji w Słupsku Kancelaria Wydziału Prezydialnego, Izabella Hreczko, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417378, fax 059 8422070, e-mail: spslupsk@pro.onet.pl, www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Szkoła Policji; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów mleczarskich - RZP-20/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szkoła Policji w Słupsku ul. Kilińskiego 42. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich: masła, serów, twarogu, jogurtów, śmietany i mleka 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: artykuły mleczarskie muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.) lub Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Załącznik II Rozdział IX 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.53.00.00 - Masło Kod CPV wg słownika 2008: 15.53.00.00 - Masło Oryginalny kod CPV: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Oryginalny kod CPV: 15.54.40.00 - Ser twardy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.40.00 - Ser twardy Oryginalny kod CPV: 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: masło, sery, jogury, śmietana i mleka w ilości minimalnej 930 kg, maksymalnej 51.300 kg. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 13.000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2)spełniali wymagania określone w ustawie z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.) lub Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Załącznik II Rozdział IX, a w szczególności podlegali stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 2.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia (zakończone w okresie od dnia 20 października 2003 r. do dnia 19 października 2006 r., a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanych od dnia 20 października 2003 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej wykazanej dostawy nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 2)dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednego środka transportu spełniającego niezbędne warunki określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 roku nr 21 poz. 179). 3.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena oferty (brutto), 2)byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej w wysokości 50% ceny oferty (brutto). 4.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 4.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 5.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnego zaświadczenia właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającego, że Wykonawca podlega stałemu nadzorowi tej Inspekcji zgodnie z art. 27a ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.) lub Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Załącznik II Rozdział IX, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia (zakończonych w okresie od dnia 20 października 2003 r. do dnia 19 października 2006 r., a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanych od dnia 20 października 2003 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wartość wykazanej dostawy nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 2)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednego środka transportu spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 roku nr 21 poz. 179) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż cena oferty (brutto), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej w wysokości 50% ceny oferty (brutto). 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodze-nia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozpo-rządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed nota-riuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu za-wodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia sto-suje się odpowiednio. 6.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadcze-nia wymienione w rozdziale VI SIWZ ust. 1.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina 09:15, Szkoła Policji w Słupsku, Klub Słuchacza, ul. Kilińskiego 42.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.10.2006.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do IHC - 125/TP/2025
- USŁUGA SPORZĄDZANIA ANALIZ W ZAKRESIE BENCHMARKINGU I OPTYMALIZACJI PRACY SZPITALA - 129/TP/2025
- Dostawy pstrąga świeżego, fileta dorsza świeżego ze skórą, śledzia matias oraz makreli wędzonej.
- Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
- Usługa ubezpieczenia podmiotu
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 41 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2026 r. - do 30.06.2026 r.)
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Biały Potok" w Trzemeśni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 84 "Bursztynowy Domek" w Gdańsku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 28 im. Królowej Jadwigi w Bytomiu
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





