Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Gryfice: Projekt rozbudowy przedszkola
Numer ogłoszenia: 55307 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3843315, fax 091 3843642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt rozbudowy przedszkola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla inwestycji polegającej na rozbudowie Przedszkola Nr 2 o dwie sale przedszkolne i zaplecze sanitarne wraz z wewnętrznymi instalacjami, przy ul. 3-go Maja w Gryficach na działce nr 50/2 zgodnie z Decyzją nr 36/2007 o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 4 lutego 2008 r. Zakres opracowania obejmuje (wersja papierowa i elektroniczna pdf): a) projekt budowlano - wykonawczy ( architektura i konstrukcja ) - po 5 egz. b) projekty budowlano - wykonawcze branżowe - po 5 egz. c) projekt zagospodarowania terenu (parkingi, zieleń, drogi itp.) - 5 egz. d) kosztorys inwestorski (wszystkie branże) - po 2 egz. e) przedmiary robót (wszystkie branże) - po 2 egz. f) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wszystkie branże) - po 2 egz. g) zbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz. W celu realizacji zakresu opracowania określonego wyżej, Wykonawca jest zobowiązany wykonać lub pozyskać we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy, wszystkie niezbędne materiały (w tym mapy do celów projektowych) potrzebne do opracowania dokumentacji oraz dokonać wszelkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym wstępnej fazy rozwiązań projektowych wraz z wyposażeniem budynku jak i propozycji zagospodarowania terenu. Zamawiający oczekuje autorskich, nowatorskich i nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, technologicznych i funkcjonalnych prowadzących do minimalizacji kosztów eksploatacji. Dokumentacja musi także obejmować ewentualne przeniesienie przyłącza kanalizacyjnego i gazowego na warunkach wydanych przez ich właścicieli.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5.2 Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6. 5.3 Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 6.2 W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1. należy przedłożyć: 6.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2 należy przedłożyć: 6.3.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania przez nich czynności objętych przedmiotem zamówienia- zał. nr 4 do SIWZ 6.3.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia we wszystkich branżach, posiadają wymagane uprawnienia oraz należy załączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby oraz o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.4. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.3 należy przedłożyć: 6.4.1. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- (na zał. nr 2 do SIWZ) 6.5. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.4 należy przedłożyć: 6.5.1. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 6.5.2. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy (na zał. nr 2 do SIWZ) 6.6. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii. 6.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. od 6.2.1. do 6.2.2 złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice p. 103 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i sprzętu na lata 2026-2027"
- Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Klaster serwerów wraz z macierzą i przełącznikiem
- Zakup paliw dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfickiego
- "Remont osadnika wtórnego obiekt nr 16 na oczyszczalni Gryfice, działka ewidencyjna nr 82 i 83/2, obręb Stawno-Sokołów, gm. Gryfice"
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań związanych z rozbudową sieci wodociągowej realizowanych na terenie Gminy Górno (4 części)
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Cholerzynie - projekt"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





