eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoŚWIADCZENIE USŁUG REKLAMOWO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DZIAŁAŃ ZAMAWIAJĄCEGO PRZEWIDZIANYCH W RAMACH AKCJI ZBIÓRKI ELEKTROŚMIECI I MAKULATURY ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH POD NAZWĄAKCJA REAKTYWACJA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Koleczkowo: ŚWIADCZENIE USŁUG REKLAMOWO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DZIAŁAŃ ZAMAWIAJĄCEGO PRZEWIDZIANYCH W RAMACH AKCJI ZBIÓRKI ELEKTROŚMIECI I MAKULATURY ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH POD NAZWĄ: AKCJA REAKTYWACJA
Numer ogłoszenia: 55234 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o. , Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG REKLAMOWO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DZIAŁAŃ ZAMAWIAJĄCEGO PRZEWIDZIANYCH W RAMACH AKCJI ZBIÓRKI ELEKTROŚMIECI I MAKULATURY ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH POD NAZWĄ: AKCJA REAKTYWACJA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - usługa publikacji reklam prasowych w prasie codziennej o zasięgu lokalnym 16.03.2012 - mutacje Gdynia, Rumia 13.04.2012 - mutacje Rumia, Wejherowo 31.08.2012 - mutacje Gdynia, Rumia 28.09.2012 - mutacje Rumia, Wejherowo Zadanie nr 2 - usługa publikacji reklam prasowych w prasie wydawanej co dwa tygodnie o zasięgu lokalnym 12.03.2012 - 23.03.2012 26.03.2012 - 12.04.2012 27.08.2012 - 07.09.2012 10.09.2012 - 03.10.2012 Zadanie nr 3 - usługa publikacji reklam prasowych w prasie bezpłatnej o zasięgu lokalnym 12.03.2012 - 23.03.2012 26.03.2012 - 12.04.2012 27.08.2012 - 07.09.2012 10.09.2012 - 03.10.2012 Zadanie nr 4 - usługa emisji spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED 08.03.2012 - 24.03.2012 25.03.2012 - 07.04.2012 08.04.2012 - 21.04.2012 23.08.2012 - 08.09.2012 09.09.2012 - 22.09.2012 23.09.2012 - 06.10.2012 Zadanie nr 5 - usługa druku ulotki o formacie A6 data dostarczenia materiału: 15.03.2012 Zadanie nr 6 - usługa druku plakatu o formacie A2 data dostarczenia materiału 15.03.2012 Informacje ogólne Akcje marketingowe odbędą się w n/w miejscach i terminach: 17.03.2012; TESCO Gdynia Chylonia 24.03.2012; TESCO Gdynia Chylonia 31.03.2012; TESCO Gdynia Karwiny/Dąbrowa 07.04.2012; TESCO Gdynia Karwiny / Dąbrowa 14.04.2012; PORT RUMIA 21.04.2012; PORT RUMIA 01.09.2012; TESCO Gdynia Chylonia 08.09.2012; TESCO Gdynia Chylonia 15.09.2012; TESCO Gdynia Karwiny/Dąbrowa 22.09.2012; TESCO Gdynia Karwiny/Dąbrowa 29.09.2012; PORT RUMIA 06.10.2012. PORT RUMIA Wszystkie projekty graficzne niezbędne do realizacji w/w zadań, zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi: Część nr: Opis: 1 Usługa publikacji reklam prasowych w prasie codziennej o zasięgu lokalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 2 Usługa publikacji reklam prasowych w prasie wydawanej co dwa tygodnie o zasięgu lokalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1B do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3 Usługa publikacji reklam prasowych w prasie bezpłatnej o zasięgu lokalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1C do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 4 Usługa emisji spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1D do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5 Usługa druku ulotki o formacie A6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1E do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 6 Usługa druku plakatu o formacie A2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1F do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00-4, 79.34.10.00-6, 79.81.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia), Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia), (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia), (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144. ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyżej przytoczonego przepisu podlega unieważnieniu. Zgodnie z powyższym, zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w następujących sytuacjach: 1. zmiany prawa, 2. zmiany terminów emisji spotów reklamowych jeżeli będzie to uzasadnione okolicznościami po stronie Zamawiającego jak np. zmiana terminów prowadzenia Akcji, 3. co do wysokości ceny wskazanej w umowie i ofercie Wykonawcy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 4. w przypadkach wymienionych we wzorach umów. ad. 1. Zmiany prawa. Cena z oferty wykonawcy na wykonanie całego zamówienia będzie korygowana w zakresie wielkości podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa zmian stawek tego podatku w stosunku do stawki wskazanej przez wykonawcę w złożonej ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ekodolina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:30, miejsce: EKO DOLINA Sp. z o. o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo W budynku administracyjnym, w sekretariacie Spółki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - usługa publikacji reklam prasowych w prasie codziennej o zasięgu lokalnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Ilość emisji - 4 emisje na stronach redakcyjnych, kolorowych b) Reklama o wymiarach: 12 cm x 16 cm c) Reklama w prasie o zasięgu lokalnym - mutacje regionalne: Gdynia, Rumia, Wejherowo, Wejherowo - miasto, d) Wydanie piątkowe e) Minimalny nakład 120.000 egz. f) Materiał musi być publikowany również w internetowym wydaniu gazety g) Terminy emisji reklamy w dzienniku: 16.03.2012 (piątek) - mutacje gmina Gdynia, Rumia 13.04.2012 (piątek) - mutacje Rumia, gmina Wejherowo, Wejherowo - miasto, oraz 31.08.2012 (piątek) - mutacje gmina Gdynia, Rumia 28.09.2012 (piątek) - mutacje Rumia, gmina Wejherowo, Wejherowo - miasto Po wykonaniu każdej emisji zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - usługa publikacji reklam prasowych w prasie wydawanej co dwa tygodnie o zasięgu lokalnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Ilość emisji - 4 emisje na stronach redakcyjnych, kolorowych b) Reklama o wymiarach: 12 cm x 16 cm h) Reklama w prasie o zasięgu lokalnym - obszar Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki; c) Minimalny nakład 15.000 egz. d) Materiał musi być publikowany również w internetowym wydaniu gazety e) Terminy emisji dla dwutygodnika - 12.03.2012 - 23.03.2012 26.03.2012 - 12.04.2012 27.08.2012 - 07.09.2012 10.09.2012 - 03.10.2012 Po wykonaniu każdej emisji zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - usługa publikacji reklam prasowych w prasie bezpłatnej o zasięgu lokalnym raz na dwa tygodnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Ilość emisji - 4 emisje na stronach redakcyjnych, kolorowych b) Reklama o wymiarach: 12 cm x 16 cm c) Reklama w prasie o zasięgu lokalnym - obszar Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki; d) reklama prasowa w gazecie bezpłatnej o nakładzie min. 15.000 egz. e) Materiał musi być publikowany również w internetowym wydaniu gazety f) Terminy emisji dla gazety bezpłatnej - 12.03.2012 - 23.03.2012 26.03.2012 - 12.04.2012 27.08.2012 - 07.09.2012 10.09.2012 - 03.10.2012 Po wykonaniu każdej emisji zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - usługa emisji spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Informacje i wymagania dla akcji organizowanych przed PORT RUMIA a) Lokalizacja ekranów LED: - 1szt. ekran w Rumi , znajdujący się przy głównym rondzie w Rumi - ul. Grunwaldzka/ ul. Żwirki i Wigury - 1szt. ekran w Redzie, znajdujący się przy głównej ulicy Redy - ul. Gdańska, widoczny dla kierowców jadących w kierunku z Redy do Wejherowa - 1 szt. ekran w Wejherowie, przy jednej z głównych ulic - ul. Jana III Sobieskiego, ul. 3 Maja b) jednocześnie ekrany LED powinny być zlokalizowane w miejscach dużego natężenia ruchu samochodowego i bardzo dobrej widoczności c) Wielkość/Rozmiar ekranu: dwa z trzech ekranów: minimum 20 m2; jeden z trzech : minimum 18 m2 d) Liczba nośników: 3 e) Minimum 2 z 3 szt. nośników muszą być wolnostojące f) Spoty 15-sekundowe wyświetlane z częstotliwością nie większą niż co 5minut g) Czas emisji reklamy: codziennie w godz. 6.00-22.00 h) Termin emisji spotu: Od 08 kwietnia 2012r. do 21 kwietnia 2012r. oraz od 23 września 2012r. do 06 października 2012r. B) Informacje i wymagania dla akcji organizowanych przed TESCO Gdynia Chylonia a) Lokalizacja ekranów LED: - 1szt. ekran w Rumi , znajdujący się przy głównym rondzie w Rumi - ul. Grunwaldzka/ ul. Żwirki i Wigury - 1szt. ekran w Gdyni Chyloni, widoczny od głównej ulicy (ul. Morska) w odległości nie większej niż 1 km od TESCO Gdynia Chylonia - 1 szt. ekran w Gdyni, znajdujący się przy ul. Morskiej, widoczny dla kierowców jadących w kierunku z Gdyni Centrum do Gdyni Chyloni b) jednocześnie ekrany LED powinny być zlokalizowane w miejscach dużego natężenia ruchu samochodowego i bardzo dobrej widoczności c) Wielkość/Rozmiar ekranu: dwa z trzech ekranów: minimum 20 m2; jeden z trzech : minimum 18 m2 d) Liczba nośników: 3 e) Minimum 1 z 3 szt. nośników musi być wolnostojący f) Spoty 15-sekundowe wyświetlane z częstotliwością nie większą niż co 5minut g) Czas emisji reklamy: codziennie w godz. 6.00-22.00 h) Termin emisji spotu: Od 08 marca 2012r. do 24 marca 2012r. Oraz od 23 sierpnia 2012r. do 08 września 2012 C) Informacje i wymagania dla akcji organizowanych przed TESCO Gdynia Karwiny/Dąbrowa a) Lokalizacja ekranów LED: - 1szt. ekran w Gdyni , znajdujący się przy ul. Chwaszczyńskiej w odległości nie większej niż 2km od miejsca akcji - 1szt. ekran w Gdyni, znajdujący się przy ul. Morskiej, widoczny dla kierowców jadących w kierunku z Gdyni do Gdyni Chyloni - 1szt. ekran w Gdyni Orłowo lub Gdyni Redłowo lub Gdyni Witomino, przy głównych ulicach b) jednocześnie ekrany LED powinny być zlokalizowane w miejscach dużego natężenia ruchu samochodowego i bardzo dobrej widoczności c) Wielkość/Rozmiar ekranu: dwa z trzech ekranów: minimum 20 m2; jeden z trzech : minimum 18 m2 d) Liczba nośników: 3 e) Minimum 1 z 3 szt. nośników musi być wolnostojący f) Spoty 15-sekundowe wyświetlane z częstotliwością nie większą niż co 5minut g) Czas emisji reklamy: codziennie w godz. 6.00-22.00 h) Termin emisji spotu: Od 25 marca 2012r. do 07 kwietnia 2012r. oraz od 09 września 2012r. do 22 września 2012r. Po wykonaniu każdej emisji zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - usługa druku ulotki o formacie A6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ulotka o formacie A6, dwustronna b) nakład: 10.000 szt. c) papier 170 g m2 kredowany matowy, d) uszlachetnianie: lakier dyspersyjny 1 na 1 e) druk offsetowy 4 na 4 dwustronny cmyk f) data dostarczenia materiału: do Eko Doliny - do dnia 15.03.2012r. Po wykonaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - usługa druku plakatu o formacie A2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Plakat o formacie A2, jednostronny b) nakład: 500 szt. c) papier 170 g m2 kredowany matowy, d) uszlachetnianie: lakier dyspersyjny 1 na 0 e) druk offsetowy 4 na 0 dwustronny cmyk f) data dostarczenia materiału: do Eko Doliny - do dnia 15.03.2012r. Po wykonaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.