Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Legnica: Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy oraz z podległych jednostek terenowych.
Numer ogłoszenia: 55222 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy oraz z podległych jednostek terenowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie wywozu nieczystości stałych. Zakres zamówienia: Ilość śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu: 1) Legnica ul. Władysława Grabskiego 26 - w ilości 48 m3; Legnica ul. Wojska Polskiego 5 - w ilości 1,1 m3; 2) Złotoryja ul. Basztowa 9 - w ilości 5 m3; 3) Jawor ul. Gagarina 5 - w ilości 3 m3; 4) Głogów ul. Morcinka 14 - w ilości 11 m3; 5) Góra ul. Wrocławska 54 - w ilości 1 m3; 6) Bolesławiec ul. Kwiatowa 2 - w ilości 5 m3; 7) Lwówek Śląski ul. X Dywizji 6 - w ilości 3 m3; 8) Lubin ul. Drzymały 12 - w ilości 6 m3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek jeżeli przedłoży ważne zezwolenie lub inny równoważny dokument na wykonywanie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wymagane podstawie ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236, poz. 2008 z póź. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy. 2) Formularz cenowy. 3) W przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich na zasadach art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Aneks do umowy można sporządzić jedynie w następującym zakresie: a) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w momencie powstawania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. b) Zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy. c) Zmiany sposobu realizacji zamówienia, nie powodujące zmiany wynagrodzenia, w szczególności polegające na ustanowieniu podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmianie zakresu wykonywanej przez niego usługi, pod warunkiem, że zapewni podwykonawca prawidłową realizację umowy. ( jeżeli dotyczy). 3. Nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno -organizacyjną umowy. b) Zmiany danych teleadresowych. c) Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. Zmiany te nie wymagają konieczności sporządzenia aneksu, a jedynie powiadomienia pisemnego Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych , piętro I, pok. nr 125 (bezpłatnie)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych , piętro I, pok. nr 125.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 i ul. Wojska Polskiego 5,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu: 1) ul. Władysława Grabskiego 26 - w ilości 48 m3; 2) ul. Wojska Polskiego 5 - w ilości 1,1 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Złotoryi przy ul. Basztowej 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 5 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Jaworze przy ul. Gagarina 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 3 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Głogowie przy ul. Morcinka 14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 11 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji BT w Górze przy ul. Wrocławskiej 54..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 1 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 5 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji BT w Lwówku Śląskim przy ul. X Dywizji 6,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 3 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Lubinie przy ul. Drzymały 12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 6 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2611D Gniewomirowice - Goślinów
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Legnica
- "Wymiana pokrycia dachu w segmencie A, budynku Sądu Okręgowego w Legnicy, przy ul. Złotoryjskiej 40".
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.