eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy oraz z podległych jednostek terenowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-25

Legnica: Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy oraz z podległych jednostek terenowych.
Numer ogłoszenia: 55222 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy oraz z podległych jednostek terenowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie wywozu nieczystości stałych. Zakres zamówienia: Ilość śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu: 1) Legnica ul. Władysława Grabskiego 26 - w ilości 48 m3; Legnica ul. Wojska Polskiego 5 - w ilości 1,1 m3; 2) Złotoryja ul. Basztowa 9 - w ilości 5 m3; 3) Jawor ul. Gagarina 5 - w ilości 3 m3; 4) Głogów ul. Morcinka 14 - w ilości 11 m3; 5) Góra ul. Wrocławska 54 - w ilości 1 m3; 6) Bolesławiec ul. Kwiatowa 2 - w ilości 5 m3; 7) Lwówek Śląski ul. X Dywizji 6 - w ilości 3 m3; 8) Lubin ul. Drzymały 12 - w ilości 6 m3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek jeżeli przedłoży ważne zezwolenie lub inny równoważny dokument na wykonywanie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wymagane podstawie ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236, poz. 2008 z póź. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1-8 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 1 do instrukcji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy. 2) Formularz cenowy. 3) W przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich na zasadach art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Aneks do umowy można sporządzić jedynie w następującym zakresie: a) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w momencie powstawania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. b) Zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy. c) Zmiany sposobu realizacji zamówienia, nie powodujące zmiany wynagrodzenia, w szczególności polegające na ustanowieniu podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmianie zakresu wykonywanej przez niego usługi, pod warunkiem, że zapewni podwykonawca prawidłową realizację umowy. ( jeżeli dotyczy). 3. Nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno -organizacyjną umowy. b) Zmiany danych teleadresowych. c) Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. Zmiany te nie wymagają konieczności sporządzenia aneksu, a jedynie powiadomienia pisemnego Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych , piętro I, pok. nr 125 (bezpłatnie)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych , piętro I, pok. nr 125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 i ul. Wojska Polskiego 5,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu: 1) ul. Władysława Grabskiego 26 - w ilości 48 m3; 2) ul. Wojska Polskiego 5 - w ilości 1,1 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Złotoryi przy ul. Basztowej 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 5 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Jaworze przy ul. Gagarina 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 3 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Głogowie przy ul. Morcinka 14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 11 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji BT w Górze przy ul. Wrocławskiej 54..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 1 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 5 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji BT w Lwówku Śląskim przy ul. X Dywizji 6,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 3 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Lubinie przy ul. Drzymały 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości śmieci przewidziana do wywiezienia w 1 miesiącu - 6 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.