eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblinwykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod 20 01 08 (Zp/pn/3/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Dęblin: wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod 20 01 08 (Zp/pn/3/2009)
Numer ogłoszenia: 55196 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod 20 01 08 (Zp/pn/3/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 ze Stołówki WSOSP, znajdującej się w budynku nr 303 położonym przy ul. Lotników Polskich) oraz Bufetu Piekiełko - Dęblin, ul. Dywizjonu 303 - w łącznej szacunkowej ilości ok. 32 [Mg]. 2) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90510000 - 5. 3) W ramach zamówienia Wykonawca dokonywać będzie własnym środkiem transportu odbioru, transportu i utylizacji odpadu lub przekazywał innemu podmiotowi posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadu. 4) Wykonawca zapewni (użyczając Zamawiającemu) zakrywane pojemniki do gromadzenia odpadów, zabezpieczone przed wyciekami, wykonane z tworzywa sztucznego i posiadające uchwyty umożliwiające ich przemieszczanie. 5) Pojemność (w granicach 60 - 120l) i ilość pojemników pozostawianych Zamawiającemu ma zapewnić swobodne gromadzenie odpadów do dnia ich ponownego odbioru. 6) Pojazdy i pojemniki a także pozostałe elementy wyposażenia lub inny sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi, muszą: a) zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, b) być utrzymane w czystości oraz c) być czyste i suche przed użyciem. 7) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów kuchennych od Zamawiającego trzy razy w tygodniu, w godzinach 730 - 1530 od poniedziałku do piątku. 8) Każdorazowe przekazanie odpadu odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadu stanowiącej załącznik do umowy. 9) Dokładna ilość przekazywanych odpadów zostanie określana każdorazowo w trakcie odbioru w wyniku ważenia. 10) Oferta powinna zawierać informacje na temat sposobu i miejsca unieszkodliwiania odpadu. 11) Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 12) Za wykonana usługę (odbiór, transport, utylizacja odpadu) Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę brutto za 1 kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - zał. Nr 1 do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do oferty; 4) oświadczenie o poddaniu się procedurom kontrolnym w trakcie realizacji zamówienia przez Służby Dyżurne Zamawiającego - zał. Nr 3 do oferty; 5) wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 4 do oferty; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 8) zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodzie 20 01 08 zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.); 9) zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) lub kserokopia aktualnej umowy z zakładem utylizacji posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji w/w rodzaju odpadów (wymagana również kserokopia tego zezwolenia); 10) zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego oraz decyzja zatwierdzająca środek transportu do zbierania oraz przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii III (ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych - Dz. U. Nr 69, poz.625 z późn. zm.; Rozporządzenie (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nieprzydatnych do spożycia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ul. 2 Pułku Kraków 20, pok. nr 13, tel. (0-81) 551-74-53 od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 7.30 do godz. 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: w kancelarii jawnej Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych, 08-521 Dęblin, ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa nr 4, pok. nr 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.