eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i nieodpłatne sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Częstochowa: Zakup i nieodpłatne sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych.
Numer ogłoszenia: 55177 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej , ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna Państwowa Jednostka Organizacyjna Nie posiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i nieodpłatne sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej, artykułów nabiałowych, których szczegółowe zestawienie stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. Dostawy realizowane będą partiami wg aktualnego zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym lub za pomocą faksu złożeniu zamówienia. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia przedstawiają zestawienia asortymentowo-ilościowo-cenowe (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), stanowiący załącznik nr 1 do siwz. Podane w w/w zestawieniu ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w zależności od ilości osób aktualnie szkolonych i żywionych przez Zamawiającą, a także w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła przewidzieć. LP. NAZWA ARTYKUŁU GRAMATURA POJEMNOŚĆ JEDN. MIARY ILOŚĆ 1 Jogurt - zboża 250g szt. 250 2 Jogurt owocowy 150g szt. 6000 3 Jogurt naturalny 400g szt. 600 4 Margaryna zwykła 250g szt. 1400 5 Masło (kostka) 200g szt. 9500 6 Masmix 400g szt. 2500 7 Mleko 1000ml l 9000 8 Mleko skondensowane niesłodzone 200g szt. 400 9 Mussli Jogobella 200g szt. 300 10 Ser biały - kostka kg 700 11 Serek topiony Hochland - krążki 25g szt. 1500 12 Serek topiony Hochland - plastry 150g szt. 800 13 Ser Valbone Camembert 180g szt. 150 14 Ser Valbone Brie 200g szt. 300 15 Ser Valbone Mini Brie 125g szt. 150 16 Ser wędzony - Rolada Ustrzycka kg 300 17 Ser żółty Edamski kg 400 18 Ser żółty Gouda kg 400 19 Ser żółty Podlaski kg 400 20 Ser żółty salami kg 450 21 Serek Bieluch 150g szt. 4000 22 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 2000 23 Serek homogenizowany (różne smaki) 150g szt. 4500 24 Serek topiony 50g szt. 9000 25 Śmietana 30% 1000ml l 1000 26 Śmietana 24% 1000ml l 500 27 Śmietana bita (aerozol) 250g szt. 20 28 Śmietanka do kawy (1opak. - 10szt.) 100g opak. 500 29 Twarożek babuni - granulowany 150g szt. 3000 30 Twarożek Gucio 150g szt. 2000 31 Deser Zott 175g szt. 1500 32 Danone Pyszny 125g szt. 1000 33 Serek Danio z warzywami 125g szt. 2000 34 Danio Intenso 140g szt. 1500 35 Belriso Zott 175g szt. 1500 36 Danone Fantazja 122g szt. 1200 37 Mleko Łaciate 2% 0,5l szt. 500.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiająca wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy spełniający postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiająca żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wymienionych w poniższej tabeli, następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie -spełnia - lub - nie spełnia- na podstawie kryteriów zapisanych w specyfikacji iwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0 do siwz. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2.) Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania firmy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 1. do siwz. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 3.) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2 do siwz), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę-y uprawnioną-e. 4.)Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do siwz), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę-y uprawnioną-e 5.)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona (za zgodność z oryginałem). Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.) Dokumenty upoważnienia pełnomocnictwa uprawniające osobę-y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w wierszu 5 niniejszej tabeli, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa, potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 7.)W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 8.)Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem). 9.)Decyzja zezwalająca (pozwolenie) na prowadzenie działalności gospodarczej odpowiedniej dla niniejszego zamówienia, wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub jednostkę posiadającą równoważne uprawnienia do wydania ww pozwolenia. Dokument aktualny, złożony w formie oryginału lub kserokopii. Wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone -za zgodność z oryginałem). Podmioty występujące wspólnie zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 10.)Dowód wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium odpowiadać musi żądaniom określonym w pkt. 12.1 siwz. Forma wniesienia wadium musi odpowiadać postanowieniom pkt. 12.2 siwz. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dokument złożony w formie oryginału lub kserokopii dowodu wpłaty poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez osobę-y uprawnioną-e. W pozostałych przypadkach Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi być dołączony do oferty luzem i złożony w kopercie, wraz z ofertą. Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Kopia dowodu wpłaty winna zostać poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez osobę-y uprawnioną-e..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa Budynek Administracyjny pokój 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, Sekretariat Komendanta w Budynku Administracyjnym.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.