eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiNa wykonanie usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Starogard Gdański: Na wykonanie usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów
Numer ogłoszenia: 55157 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana , ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 5620600, faks (058) 5623650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocborowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonanie usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów. Zakres ubezpieczenia został szczegółowo opisany w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach a w szczególności w Formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia przynajmniej przez ostatnie 5 lat, uwiarygodnione odpowiednimi dokumentami. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj.: dysponują osobami zapewniającymi szybką i sprawną realizację zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj.: osiągnęli w ostatnich dwóch latach dodatni wynik finansowy 4) Posiadają jednostkę lub jednostki organizacyjne (Oddział, Przedstawicielstwo, Filia) na terenie WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO, zdolnej (zdolne) do szybkiej, likwidacji szkód, uwzględniając specyficzny charakter działalności Zamawiającego. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 w/w ustawy - Pzp. Ponadto Wykonawcy zobowiązani będą: 6) Przyjąć jako wystarczające wszystkie opisane w niniejszej SIWZ stany zabezpieczeń aktualnie istniejące i stosowane u Zamawiającego. 7) Zaakceptować płatności rocznej składki ubezpieczeniowej w czterech równych ratach, tj.: a. 1 - sza rata płatna w ciągu 14 dni od daty wystawienia polis ubezpieczeniowych, b. pozostałe raty: 2-ga rata - 31.07.2009 r., 3-cia rata - 31.10.2009 r., 4-ta rata. - 31.01.2010 r. W/w warunki zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w/w warunków zamawiający będzie żądał dołączenia do oferty: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19; poz. 177 z późniejszymi zmianami)) - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 2/ Dokumenty potwierdzające status prawny i siedzibę Wykonawcy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składanek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/ bilans oraz rachunek zysków i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu oraz rachunku zysku i strat, innych dokumentów wykazujących wynik finansowy, za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, w których przedmiotowy bilans oraz rachunek zysków i strat został sporządzony i zatwierdzony a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. 5/ oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca dysponuje jednostką organizacyjną na terenie województwa pomorskiego zdolną do zapewnienia sprawnej obsługi w ciągu całego okresu ubezpieczenia oraz jednoczesne wskazanie adresu - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6/ Oświadczenie o akceptacji płatności rocznej składki ubezpieczeniowej w czterech równych ratach wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Ponadto: 7/ Do oferty należy dołączyć ogólne warunki ubezpieczenia lub ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia mające zastosowanie do poszczególnych ryzyk opisanych w pkt. 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) 8/ Na potwierdzenie spełnienia warunku przyjęcia jako wystarczające wszystkie opisane w SIWZ stany zabezpieczeń aktualnie istniejące i stosowane u Zamawiającego - zamawiający będzie żądał od Wykonawców złożenia oświadczenia w formie wpisania potwierdzenia przyjęcia stanów w odpowiednich rubrykach Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. (Powyższy warunek został umieszczony w formie oświadczenia we wzorze oferty - podpisanie oferty jest również równoznaczne z zaakceptowaniem opisanych w SIWZ stanów zabezpieczeń jako wystarczających a tym samym spełnieniem warunku uczestnictwa w przedmiotowym postępowaniu)/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85.0
  • 2 - zakres pokrycia (przyjęcie ryzyk preferowanych) - 10.5
  • 3 - jakość ubezpieczenia (wyłączenie klauzul dodatkowych) - 4.5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocborowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 osobiście-siedziba Szpitala-adres j.w. pokój nr 7 bud. adm. 2 za pomocą poczty-adres j.w. 3 faxem 0-58 56-236-50 4 pocztą intern. l.kostka@kocborowo.pl 5 ze strony intern. www.kocborowo.pl,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - budynek administracyjny Szpitala, sekretariat - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy, tj.: od dnia 01.05.2009 r. do dnia 30.04.2010 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.