Ogłoszenie z dnia 2005-10-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: zaprojektowanie i wykonanie przebudowy odcinka Skierniewice - Koluszki w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, I etap odcinek Skierniewice - Łódź Widzew" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., do kontaktów: Tadeusz Augustowski, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, tel. 48 22 4732000, fax 48 22 4733943, e-mail: t.augustowski@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Mirosław Pol, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, tel. 48 22 4732238, fax 48 22 4732373, e-mail: m.pol@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Mirosław Pol, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, tel. 48 22 4732238, fax 48 22 4732373, e-mail: m.pol@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Mirosław Pol, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, tel. 48 22 4732238, fax 48 22 4732373, e-mail: m.pol@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie przebudowy odcinka Skierniewice - Koluszki w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, I etap odcinek Skierniewice - Łódź Widzew". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Projekt obejmuje modernizację wszystkich elementów infrastruktury kolejowej do zwiększenia prędkości do V = 140 -160 km/h wariantowo z użyciem taboru klasycznego i z wychylnym nadwoziem w celu uzyskania wymaganego czasu przejazdu poniżej 75 min. Modernizacją objęte są: Nawierzchnia i podtorze - Na znacznej większości odcinka zamówienie obejmuje kompleksową modernizację wszystkich elementów nawierzchni kolejowej, w tym szyny, rozjazdy, podkłady i tłuczeń oraz szeroki zakres prac związanych z naprawą podtorza kolejowego, zarówno na terenie stacji jak i w torach szlakowych. Układ torowy - Dostosowanie do zakładanych prędkości jazdy, aktualnych potrzeb przewozowych i obowiązujących przepisów, w zakresie miedzy innymi: 1. zmiany szerokości międzytorza torów z 3,75m do wielkości 4,00m; 2. przebudowy układów torowo-peronowych, 3. przebudowy głowic rozjazdowych i zastosowania nowych rozjazdów, 4. przebudowy łuków. Sygnalizacja - Zróżnicowany zakres robót w zakresie urządzeń sterowania ruchem kolejowym na poszczególnych stacjach i szlakach, w tym: 1. Ułożenie tras kablowych. Usunięcie kolizji istniejących kabli telefonicznych w czasie robót torowych i modernizacji przejazdów, 2. Zabudowa nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacjach, 3. Dwustronne zasilanie urządzeń sterowania ruchem kolejowym z podtrzymaniem, 4. Przygotowanie urządzeń sterowania ruchem kolejowym do włączenia i współpracy z urządzeniami systemu ERTMS/ETCS. Energetyka - Modernizacja i dostosowanie zasilania (podstacje trakcyjne, kabiny sekcyjne, sieć trakcyjna) do istniejących i przewidywanych przewozów pasażerskich i towarowych, w tym: zabudowa urządzeń i sprzętu elektrycznego ogrzewania rozjazdów z automatycznym sterowaniem, oświetlenia pozwalającego na optymalizację wykorzystania energii elektrycznej. Obiekty - Przejazdy w poziomie szyn 1. Likwidacja przejazdów kolejowych. 2. Przebudowa przejazdów do kategorii A lub B. Perony i mała architektura 1. Likwidacja peronów wyspowych i zastosowanie peronów jednokrawędziowych. 2. Przebudowa peronów. 3. Dostosowanie obiektów dla osób niepełnosprawnych. Obiekty inżynieryjne 1. Naprawy obiektów takich jak mosty, wiadukty, tunele i kładki. 2. Budowa wiaduktów i tuneli pasażerskich wyposażonych w wyjścia schodowe oraz pochylnie dla osób niepełnosprawnych. 3. Przebudowa przepustów i kładek w celu uzyskania między innymi wymaganej skrajni budowli. Ochrona środowiska Dostosowanie do obowiązujących przepisów w zakresie ochrony: 1. Przed ponadnormatywnym hałasem i wibracją (ekrany akustyczne, wymiana stolarki okiennej, urządzeń antywibracyjnych, zieleni izolacyjnej), 2. Zwierząt (przejścia dla zwierząt, odblaski), 3. Środowiska gruntowo - wodnego (osadniki, zastawki). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: linia kolejowa Warszawa - Łódź. Odcinek Skierniewice - Koluszki. Kod NUTS: PL05. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy odcinka Skierniewice - Koluszki w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, I etap odcinek Skierniewice - Łódź Widzew". Wartość powyżej 10 000 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 26;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2 500 000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny kontraktowej. Wymagania dotyczące wadium i gwarancji są określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie ww. umowy zostanie dokonane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (prefinansowanie ze środków krajowych) oraz budżetu państwa ujętych w rocznych planach inwestycyjnych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z Art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca prowadzi działalność obejmującą przedmiot niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia polegające na spełnieniu łącznie następujących warunków: a) musi posiadać łącznie w ostatnich 3 latach obrotowych przychody operacyjne w kwocie minimum 200 000 000 PLN, b) musi posiadać środki na koncie lub zdolność kredytową w wysokości 32 000 000 PLN, c) musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oferta wspólna: W przypadku składania oferty wspólnej warunki w a) i b) mogą być spełnione łącznie przez Partnerów a warunek c) musi być spełniony przez każdego z Partnerów. 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i zasoby ludzkie do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: Posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel kierowniczy: Koordynatora Projektu posiadającego wykształcenie wyższe (techniczne lub inne związane z przedmiotem zamówienia), przynajmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów inwestycyjnych, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Koordynator Projektu musi wykazać doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu wg warunków kontraktu FIDIC. Kierownika Kontroli Jakości Posiadającego wykształcenie wyższe, przynajmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku zarządzania jakością, Kierowników Robót mających, przynajmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym, co najmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik, i posiadających uprawnienia budowlane oraz ubezpieczenie O.C odpowiedzialnych za roboty w zakresie: - robót torowych, - robót odwodnieniowych, - robót geodezyjnych, - robót elektrotrakcyjnych - robót budowlanych, - robót telekomunikacyjnych, - robót energetycznych NN i SN, - instalacji sanitarnych wodno- kan., - robót mostowych, - urządzeń sterowania ruchem kolejowym. oraz Projektantów-koordynatorów branżowych, z których każdy powinien posiadać wykształcenie wyższe w odpowiedniej dziedzinie z przynajmniej 8-letnim doświadczeniem przy realizacji prac projektowych związanych z transportem kolejowym, w tym 5 lat jako samodzielny projektant lub specjalista w następujących branżach: - linie, węzły i stacje kolejowe, - konstrukcyjno - budowlanej, - obiekty inżynieryjne, - drogi, - geologii i geotechniki, - zabezpieczenie i sterowanie ruchem kolejowym, - sieci i instalacje elektroenergetyczne, - telekomunikacji, - sieci trakcji elektrycznej i zasilania. Posiadać, co najmniej niezbędny sprzęt taki jak (lub równoważny): - Kombajn torowy z wagonami do przewozu podkładów i złącz, - Kombajn podtorzowy z wagonami taśmociągowymi, - Pociąg sieciowy do potokowej wymiany sieci trakcyjnej, - Wysokowydajna oczyszczarka podsypki z wagonami taśmociągowymi, - Wysokowydajna automatyczna podbijarka toru dwupokładowa, - Wysokowydajna automatyczna podbijarka rozjazdów z możliwością podnoszenia i podbijania trzeciego toku szynowego, - Stabilizator dynamiczny toru, - Profilarka podsypki, - Zestaw wagonów samowyładowczych do przewozu podsypki, - Żuraw kolejowy, - Urządzenie kroczące do układania przęseł rozjazdowych, - Samojezdna zgrzewarka szyn w torze, - Torowa koparka rowów z wagonami taśmociągowymi, - Koparki drogowo - torowe, - Naprężacz szynowy. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał zamówienia w zakresie budownictwa kolejowego obejmujące: 40 km robót torowych obejmujących wymianę nawierzchni i częściową wymianę podtorza oraz budowę lub modernizację obiektów inżynieryjnych. Oferta wspólna: W przypadku składania oferty wspólnej powyższe warunki mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Partnerów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. (Dz.U. z 2004r.,Nr 19, poz. 177 ze zm.), tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. (Dz.U. z 2004r.,Nr 19, poz. 177 ze zm.), tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Oświadczenie o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz.177 ze zm). Oferta wspólna: W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt III 2.1.1 ppkt 1-4 muszą być złożone przez każdego z Partnerów, a dokument wymieniony w pkt 5 powinien być złożony wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody operacyjne za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez Wykonawcę łącznie w ostatnich 3 latach obrotowych wymaganych przychodów operacyjnych i w przypadku oferty wspólnej mogą być złożone przez jednego lub kilku Partnerów. 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać posiadanie przez Wykonawcę wymaganych środków na rachunku lub zdolności kredytowej i w przypadku oferty wspólnej mogą być złożone przez jednego lub kilku Partnerów. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku oferty wspólnej powyższe dokumenty muszą być złożone przez każdego z Partnerów. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem niniejszego zamówienia. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7.07.1994 (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016) oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia sprzętu i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. 3. Wykaz zawierający potwierdzenie przez Wykonawcę realizacji robót o wymaganym charakterze, zakresie i wartości podczas ostatnich 5 lat. 4. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie. Oferta wspólna: W przypadku składania oferty wspólnej powyższe dokumenty w zakresie pkt III.2.1.3 ppkt 1-2 powinny być złożone wspólnie przez Partnerów; w zakresie pkt III.2.1.3 ppkt 3 i 4 dokumenty mogą być złożone przez jednego z Partnerów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 124 - 122362 z dnia 30.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.12.2005, cena - 2000PLN + VAT. Warunki i sposób płatności: Przedpłata płatna przelewem na konto: Raiffeisen Bank Polska 76 1750 0009 0000 0000 0093 0121 (z dopiskiem "Opłata za SIWZ - SPOT/1.1.1/82/04-02). Do wniosku o zakupienie SIWZ należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu. Cena nie obejmuje kosztów przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 12:30, 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, pok. nr 19.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, SPOT/1.1.1/82/04. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze - Montaż Instalacji Fotowoltaicznych dedykowanych urządzeniom do uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.