eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnio › Przebudowa drogi gminnej w m. Nowa Wieś na odcinku od w km 0+000 - 0+282,7



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55055 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Brzeźnio: Przebudowa drogi gminnej w m. Nowa Wieś na odcinku od w km 0+000 - 0+282,7
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnio, krajowy numer identyfikacyjny 73093443000000, ul. ul. Wspólna  44, 98275   Brzeźnio, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 043 8203026, 043 8203024, faks 438 203 671, e-mail ugbrzezno@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.brzeznio.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w m. Nowa Wieś na odcinku od w km 0+000 - 0+282,7

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Zadanie pn. "Przebudowa drogi gminnej w m. Nowa Wieś" na odcinku od w km 0+000 - 0+282,7" Prace będą polegały między innymi na: - wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej z przyłączami i wpustami ulicznymi, - likwidacji / zasypaniu istniejącego rowu przydrożnego, - przebudowie kabli telekomunikacyjnych, - wykonaniu nowej podbudowy oraz nawierzchni asfaltowej drogi , - przebudowie i wykonaniu chodników - należy zastosować kostkę w kolorze szarym (w projekcie i przedmiarze występuje inny kolor), w pozycjach kosztorysu "Chodniki do przełożenia" - należy ująć nowe materiały (kostkę krawężniki, obrzeża), - wykonaniu zjazdów z kostki brukowej, ścieku ulicznego z kostki, - wykonaniu pobocza, pasa zieleni, - modernizacji oświetlenia drogowego poprzez wymianę 4 szt . lamp - zastosowanie lamp LED, - oznakowaniu znakami pionowymi i poziomymi - zgodnie z proj. stałej organizacji ruchu, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Ponadto w ofercie należy uwzględnić, a następnie wykonać następujące roboty: Przebudowa chodnika na długości ok. 273 mb, szer. 2,0 m wraz z krawężnikami o wymiarach 15x30 cm na posypce cementowo piaskowej wystające 8,0 cm a na zjazdach 2,0 cm ławy pod krawężniki: betonowe z oporem, na całej długości zastosować obrzeża betonowe 8x30 cm w tym: chodnik 223 mb/ 446m2, zjazdy 50 mb/100m2 chodniki - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa o grubości po zagęszczeniu 10 cm - nawierzchnia z kostki brukowej typu cegła z wypełnieniem spoin piaskiem na podsypce cem. Piaskowej 1:4 grubości 3 cm przy grubości kostki 8 cm - kolor szary zjazdy na posesje: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa o grubości po zagęszczeniu 12 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - o grubości 15 cm - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej "Kość" o grubości 8 cm z wypełnieniem spoin piaskiem na podsypce cem. - piaskowej 1:4 grubości 3 cm 2) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania osób o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy i niniejszej siwz. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej. Wykonawca wykona wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej, nawet wtedy, gdy nie zostały wcześniej ujęte w przedmiarze robót, a są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wynosi na wykonane roboty (materiały, robociznę) i wady wbudowanych materiałów - co najmniej 48 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest równa okresowi gwarancji i wynosi minimum 48 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej placu budowy - zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną normami oraz warunkami technicznymi odbioru robót stąd wyklucza się roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 7) Koszty obsługi geodezyjnej w tym m.in. wytyczenie nowych obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej, odtworzenie uszkodzonych w trakcie budowy punktów granicznych ponosi wykonawca. 8) Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym jego środkami transportu lub podwykonawcy. 9) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich. 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Zamawiającego w tym zakresie jest wyłączona. 11) Prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowania mieszkańcom - użytkownikom budynków mieszkalnych - indywidualnych. 12) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, zgodnie z dokumentacją projektową i załączonym do umowy kosztorysem ofertowym. 13) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego. 14) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień wynikających z dokumentacji projektowej oraz wynikłych w trakcie realizacji prac m.in. w zakresie prac drogowych, kanalizacyjnych, tymczasowej organizacji ruchu, energetycznych, telekomunikacyjnych. 15) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Autorskiego, w tym ochrony środowiska oraz przy zachowaniu przepisów BHP i p-poż., przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 16) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty, świadectwa pozwalające na ich stosowanie. Dokumenty te zobowiązany jest przedłożyć przed rozpoczęciem robót Inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wbudowanie, zamontowanie itp. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 17) Wykonawca gwarantuje, że użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, urządzenia itp. będą nowoczesne, fabrycznie nowe, wysokiej jakości oraz pozbawione będą wad projektowych, wykonawczych i materiałowych, a ich elementy stanowić będą nowoczesne i sprawdzone rozwiązania technologiczne i projektowe. 18) Wykonawca ma obowiązek sporządzić kompletną dokumentację powykonawczą robót, w tym dokumentację do celów odbioru końcowego, nadzoru budowlanego, służb sanitarno-epidemiologicznych, służb ochrony środowiska, itp. Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowość wykonania robót, przygotować wszystkie kompletne dokumenty, badania, analizy i sprawdzenia (jeśli dotyczy). 19) Wykonawca zapewni od momentu przejęcia placu budowy do chwili podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego: - bezpieczeństwo wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, - utrzymanie placu budowy i obiektów w należytym porządku, - ochrony ppoż. placu budowy, - ochrony mienia znajdującego się na placu budowy, - wykonania i utrzymania na placu budowy oświetlenia, oznakowania, zapór, przegród, zabezpieczeń, - odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy, terenów prywatnych, koszty organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego itp. - jeśli zajdzie taka potrzeba. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej i wody w okresie realizacji robót - jeśli zajdzie taka potrzeba). - niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń dróg, dojazdów do placu budowy, placów składowych. 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45110000-1, 45230000-8, 45310000-3, 51110000-8, 45112000-5, 45113000-2, 45231000-5, 45232000-2, 45233000-9, 45236000-0, 45311000-0, 45232300-5, 45232000-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT593844.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PzedsiębiorstwoRobót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.,  prdim@onet.pl,  Czartki 60,  98-275,  Sieradz,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 593844,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 593844,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 600000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.