eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Świadczenie usług ochrony osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 5504 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Szamotuły: Świadczenie usług ochrony osób i mienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 373903-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30129860100000, ul. ul. Wojska Polskiego  14, 64500   Szamotuły, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 921 829, faks 612 921 857, e-mail agatadyzert@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgkszamotuly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Pn 7/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej, monitoringu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego oraz ochrony doraźnej (Grupa Interwencyjna) 2) świadczenie usług ochrony osób i mienia, o którym mowa w ppkt 1, obejmuje następujące obiekty: a. Szamotuły, ul. Nowowiejskiego - Oczyszczalnia Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu alarmowego b. Szamotuły, ul. Nowowiejskiego - Przepompownia - Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu alarmowego oraz system sygnalizacji napadu składający się z co najmniej dwóch przycisków napadowych, oraz stacji nadawczej (wszystkie wymienione podzespoły, w okresie trwania umowy stanowić będą własność Wykonawcy) c. Szamotuły, Chrobrego 17 - Stała ochrona fizyczna poprzez jedno stanowisko pracownika ochrony z licencją min. I stopnia (kwalifikacje pracownika ochrony fizycznej) od poniedziałku do piątku, w godzinach 15:00:7:00 oraz całodobowo w weekendy i święta. d. Szamotuły, Wojska Polskiego 14 - Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu z alarmowego. e. Otorowo-Oczyszczalnia - Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu z alarmowego. f. Hotel Maraton, Szamotuły ul. Sportowa 6 - Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu z alarmowego. g. Pływalnia kryta, Szamotuły, ul. Sportowa 6 - Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu z alarmowego. h. Składowisko odpadów - Stała ochrona fizyczna poprzez jedno stanowisko pracownika ochrony z licencją min. I stopnia (kwalifikacje pracownika ochrony fizycznej) - Poniedziałek od 15:00- 7:00 - Wtorek od 17:00-7:00 - Środa od 17:00-7:00 - Czwartek od 17:00-7:00 - Piątek od 17:00-10:00 - Sobota od 14:00 do poniedziałku do 7:00 3) W ramach świadczenia usługi stałej ochrony fizycznej Wykonawca będzie zobowiązany: a. nadzorować ruch osób wchodzących i wychodzących b. wydawać klucze do pomieszczeń upoważnionym pracownikom, a także przechowywać klucze po ich zdaniu, c. kontrolować pojazdy wjeżdżające i wyjeżdżające z terenów obiektów chronionych, d. prowadzić książkę dyżurów, wpisywaniu informacji o czasie objęcia i zdania posterunków oraz o istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa chronionych obiektów wydarzeniach z opisem ich przebiegu, e. patrolować teren chronionego obiektu co najmniej raz na dwie godziny, w razie konieczności ściśle współpracować z Policją i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa mienia, f. utrzymywać patrol interwencyjny w gotowości do natychmiastowego działania na wezwanie pracowników zamawiającego celem zatrzymania sprawcy przestępstwa dokonanego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, albo osoby podejrzanej o popełnienie przestępstwa, g. do zapewnienia interwencję patroli samochodowych w nieprzekraczalnym czasie 10 minut od wszczęcia alarmu i przekazanie protokołu z interwencji podjętych działań. 4) Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu alarmowego obejmuje: a. Usługi monitoringu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego, zamontowanego w monitorowanym obiekcie, w ramach których wykonawca będzie zobowiązany weryfikować przesyłane sygnały, zapewnić patrol interwencyjny, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu w czasie nie dłuższym, niż 10 min. b. Zapewnienie systemu sygnalizacji napadu składającego się z co najmniej dwóch przycisków napadowych, oraz stacji nadawczej (wszystkie wymienione podzespoły, w okresie trwania umowy stanowić będą własność Wykonawcy). c. Jeżeli w wymienionym obiekcie nie jest zamontowany system alarmowy. Zamawiający świadczyć będzie usługę monitorowania sygnałów z lokalnego systemu antynapadowego wraz z reakcją grupy interwencyjnej na wezwanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT166756.09
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Ochrony Osób i Mienia LION Grzegorz Jerzyk,  ,  ul. Brzechwy 43 ,  63-100,  Śrem,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166756.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166756.09
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166756.09
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.