Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Jarocin: DOSTAWA PALIW
Numer ogłoszenia: 55040 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-DBAJ Sp. z o. o., Cielcza ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7493898, fax 0-62 7493898.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95 OLEJ NAPĘDOWY ON
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE WADIUM.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. VII. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VIII metodą (zero - jedynkową). Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej oświadczeń lub dokumentów, a także złożenie oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy, bądź nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 25 Prawa zamówień publicznych, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (pzp). Ofertę złożoną przez wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE W POSTEPOWANIU 1. Dokumenty wymagane: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został przekazany w materiałach przetargowych w formie załącznika nr 1, - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem), data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorstwa, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem), data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorstwa, - decyzja o udzieleniu koncesji na obrót paliwami ciekłymi - kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem), data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorstwa, - lista stacji paliw/punktów dystrybucji - podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania przedsiębiorstwa, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem), data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorstwa. 2. Dokumenty dodatkowe: - parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy projekt umowy - w formie załącznika nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: NIE DOTYCZY
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO-DBAJ SP. Z O.O. CIELCZA, UL. GAJÓWKA 1 63-200 JAROCIN SEKRETARIAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 11:00, miejsce: EKO-DBAJ SP. Z O.O. CIELCZA, UL. GAJÓWKA 1 63-200 JAROCIN SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, parkingów, chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie gminy i miasta Jarocin
- Remont drogi powiatowej nr 4194P w miejscowości Tarce - etap II
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 1
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 2
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 3
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH NA POTRZEBY MZZDIOŚ W KOŁOBRZEGU SP. Z O.O.
- Dostawa oleju napędowego na okres 2025/2026
- Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części: Część 1 - olej napędowy do zbiorników stacjonarnych Część 2 - zakup na karty paliwowe
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych
- Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.