eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-10-14

Ogłoszenie nr 550218295-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.

Stalowa Wola: Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 83003621900000, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 842 34 11 w. 301, e-mail mzk@um.stalowawola.pl, faks 15 842 19 50.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola.
Numer referencyjny ZP.271/Pzp/12/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Wod-kan wentylacja klimatyzacja: - instalacje hydrauliczne ( wymiana grzejników piętro II i IV , łazienka piętro IV , przeróbki wodno-kanalizacyjne piętro V oraz wymiana grzejników ) - grzejniki dobrać na podstawie przeliczeń i wizji lokalnej - instalacje klimatyzacyjne - dostawa i montaż jednostek wewnętrznych kasetonowych - łączna moc chłodnicza 278089,57 BTU/h jednostki będą połączone z agregatami na piętrach V. IV, II - wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła i wilgoci pomieszczenie archiwum - krotność wymian i uzdatnienia powietrza według normy ELEKTRYKA: - montaż rozdzielnic piętrowych szt. 3 według zapotrzebowania i norm - wykonanie zasilania dla rozdzielnic piętrowych według zapotrzebowania i norm -dostawa i montaż oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach biurowych w technologii LED zg. z zapotrzebowaniem i norm. - dostawa i montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego technologia LED zg. z normą - wykonanie instalacji zasilenie jednostek klimatyzacyjnych - wykonanie instalacji dedykowanej DATA w pomieszczeniach biurowych - wykonanie instalacji 230V - wykonanie sieci komputerowej w pomieszczeniach biurowych bez urządzeń aktywnych STOLARKA: - Konstrukcja aluminiowa - Ilość pozycji: 7. Ilość konstrukcji: 10 - Całkowita powierzchnia: 114,1 m2 - Kolor profili: X) RAL 8R9007 - Lakierowany - Kolor okuć: 8R7035 [szary];8R9007 - Szyby: Stratobel 33.1 Clearlite /8/ 33.1mm ; - Statyka: Norma: PN-77/B-02011. Strefa: I. BUDOWLANKA: - Demontaż, dostawa i montaż sufity podwieszane kasetonowe 650m2 - Demontaż, dostawa i montaż płytki ceramiczne gres 282m2 - Demontaż, dostawa i montaż wykładziny przemysłowej 50x50, 500m2 - Szpachlowanie i malowanie ścian pomieszczeń 1050m2 - Demontaż, dostawa i montaż okien szt. 10 ( wym. 2,5x1,46) - Demontaż, dostawa i montaż parapetów szt. 28 - Zamurowanie 2 szt. Otworów drzwiowych wym. (2x1) - Zabudowa hydrantów oraz wszystkich rur widniejących w przejściu i korytarzu - Wykonanie ścianek ppoż szt.4 wraz drzwiami ppoż szt. 2 (wym. 2x1) - Demontaż drzwi szt. - Wykonanie sufitu według projektu na korytarzu wraz zabudową na logo szt.2

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 847679
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. posiada w swoich zasobach 12-piętrowy biurowiec, którego powierzchnie są wynajmowane komercyjnie. Gmina Stalowa Wola w dniu 4.10.2019 r ustnie zapytała o możliwość wynajmu powierzchni wraz z konieczną adaptacją pomieszczeń, a następnie w dniu 10.10.2019 r pisemnie potwierdziła wolę wynajęcia pomieszczeń biurowych wraz z ich niezbędną adaptacją na potrzeby nowo powstałej jednostki organizacyjnej; to jest Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, jednocześnie zakreślając datę wstępnego zajęcia pomieszczeń na dzień 15 grudnia 2019 r. Zły stan szaf elektrycznych nie zapewnia podąży energii elektrycznej niezbędnej do zasilania komputerów, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Zmiany w organizacji pomieszczeń biurowych powodują konieczność przebudowy instalacji co. Sytuacja jest wyjątkowa, niezawiniona przez Zamawiającego i niemożliwa do wcześniejszego przewidzenia. Zakres prac budowlanych wymaganych do realizacji przez Wynajmującego wyznacza konieczność natychmiastowego rozpoczęcia prac i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Zachodzą więc przesłanki dokonania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3. Wynajmujący warunkuje wynajem adaptacją i terminem gotowości pomieszczeń do przekazania. Informacja dodatkowa- podana wartość zamówienia - przed przeprowadzeniem negocjacji.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.