eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła II 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-25

Ogłoszenie nr 510228809-N-2019 z dnia 25-10-2019 r.

Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.: Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła II 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550218295-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540218208-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 83003621900000, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 842 34 11 w. 301, e-mail mzk@um.stalowawola.pl, faks 15 842 19 50.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła II 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.Pzp.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji technicznej i rzeczowa realizacja robót : WOD-KAN WENTYLACJA KLIMATYZACJA: - instalacje hydrauliczne ( wymiana grzejników piętro II i IV , łazienka piętro IV , przeróbki wodno-kanalizacyjne piętro V oraz wymiana grzejników ) - grzejniki dobrać na podstawie przeliczeń i wizji lokalnej - instalacje klimatyzacyjne - dostawa i montaż jednostek wewnętrznych kasetonowych - łączna moc chłodnicza 278089,57 BTU/h jednostki będą połączone z agregatami na piętrach V. IV, II - wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła i wilgoci pomieszczenie archiwum - krotność wymian i uzdatnienia powietrza według normy ELEKTRYKA: - montaż rozdzielnic piętrowych szt. 3 według zapotrzebowania i norm - wykonanie zasilania dla rozdzielnic piętrowych według zapotrzebowania i norm -dostawa i montaż oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach biurowych w technologii LED zg. z zapotrzebowaniem i norm. - dostawa i montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego technologia LED zg. z normą - wykonanie instalacji zasilenie jednostek klimatyzacyjnych - wykonanie instalacji dedykowanej DATA w pomieszczeniach biurowych - wykonanie instalacji 230V - wykonanie sieci komputerowej w pomieszczeniach biurowych bez urządzeń aktywnych STOLARKA: - Konstrukcja aluminiowa - Ilość pozycji: 7. Ilość konstrukcji: 10 - Całkowita powierzchnia: 114,1 m2 - Kolor profili: X) RAL 8R9007 - Lakierowany - Kolor okuć: 8R7035 [szary];8R9007 - Szyby: Stratobel 33.1 Clearlite /8/ 33.1mm ; - Statyka: Norma: PN-77/B-02011. Strefa: I. BUDOWLANKA: - Demontaż, dostawa i montaż sufity podwieszane kasetonowe 650m2 - Demontaż, dostawa i montaż płytki ceramiczne gres 282m2 - Demontaż, dostawa i montaż wykładziny przemysłowej 50x50, 500m2 - Szpachlowanie i malowanie ścian pomieszczeń 1050m2 - Demontaż, dostawa i montaż okien szt. 10 ( wym. 2,5x1,46) - Demontaż, dostawa i montaż parapetów szt. 28 - Zamurowanie 2 szt. Otworów drzwiowych wym. (2x1) - Zabudowa hydrantów oraz wszystkich rur widniejących w przejściu i korytarzu - Wykonanie ścianek ppoż szt.4 wraz drzwiami ppoż szt. 2 (wym. 2x1) - Demontaż drzwi szt. - Wykonanie sufitu według projektu na korytarzu wraz zabudową na logo szt.2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 74232000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 840000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Artur Oczak "BUD - ART" FIRMA REM. - BUDOWLANA
Email wykonawcy: bud-art@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 44/9
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1033200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1033200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1033200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 67 %

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji 20 grudzień 2019 r


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. posiada w swoich zasobach 12-piętrowy biurowiec, którego powierzchnie są wynajmowane komercyjnie. Gmina Stalowa Wola w dniu 4.10.2019 r ustnie zapytała o możliwość wynajmu powierzchni wraz z konieczną adaptacją pomieszczeń, a następnie w dniu 10.10.2019 r pisemnie potwierdziła wolę wynajęcia pomieszczeń biurowych wraz z ich niezbędną adaptacją na potrzeby nowo powstałej jednostki organizacyjnej; to jest Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, jednocześnie zakreślając datę wstępnego zajęcia pomieszczeń na dzień 15 grudnia 2019 r. (do Gminy Stalowa Wola zostało przesłane pismo z prośba o przesuniecie terminu na 20.12.2019 r) Zły stan szaf elektrycznych nie zapewnia podaży energii elektrycznej niezbędnej do zasilania komputerów, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Zmiany w organizacji pomieszczeń biurowych powodują konieczność przebudowy instalacji co. Sytuacja jest wyjątkowa, niezawiniona przez Zamawiającego i niemożliwa do wcześniejszego przewidzenia. Zakres prac budowlanych wymaganych do realizacji przez Wynajmującego wyznacza konieczność natychmiastowego rozpoczęcia prac i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Zachodzą więc przesłanki dokonania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3. Wynajmujący warunkuje wynajem adaptacją i terminem gotowości pomieszczeń do przekazania.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.