Ogłoszenie nr 550213937-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.
Warszawa: Zakup i dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, Programu Operacyjnego PT POWER 2014-2020, Programu Współpracy Terytorialnej Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020, Programu Współpracy Terytorialnej Polska- Rosja 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000,
ul. Domaniewska
39 a,
02-672
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3783100, 22 3783111, e-mail
przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl, faks
22 2019725.
Adres strony internetowej (url): https://www.cpe.gov.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich
Numer referencyjny
WA.263.44.2020.BG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich. Opis zamówienia zawiera załącznik 1 do projektu umowy.
W zakresie gwarancji minimalny termin wynosi:
1) Sprzęt wg poz.1 OPZ -24 miesiące*
2) Sprzęt wg poz.2 OPZ - 24 miesiące*
3) Sprzęt wg poz.3 OPZ - 24 miesiące*
4) Sprzęt wg poz.4 OPZ - 24 miesiące*
5) Sprzęt wg poz.5 OPZ - 24 miesiące*
* Zamawiający nie dopuszcza okresu gwarancji krótszego niż wskazany w OPZ, tj. 24 m-cy
Termin realizacji umowy nie może być dłuższy niż 20 dni od daty podpisania umowy.
Zakres dostawy:
1. Drukarka laserowa kolorowa (2szt.),
2. Drukarka laserowa monochromatyczna (6szt.),
3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3 (2szt.),
4. Mała drukarka laserowa monochromatyczna (1 szt.),
5. Urządzenie wielofunkcyjne kopiowanie, skanowanie, drukowanie (1szt.).
II.5) Główny Kod CPV:
30232110-8
Dodatkowe kody CPV:
30125110-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
46785.00
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający dokonał wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, nr WA.263.24.2020.KR nie zostały złożone żadne oferty. Pierwotne warunki zamówienia ani zakres nie uległy zmianie w stosunku do określonych w przetargu nieograniczonym nr WA.263.24.2020.KR
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Arcus S.A.,
,
ul. Kolejowa 5/7 ,
01-217,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.