eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 550213937-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Warszawa: Zakup i dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, Programu Operacyjnego PT POWER 2014-2020, Programu Współpracy Terytorialnej Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020, Programu Współpracy Terytorialnej Polska- Rosja 2014-2020


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000, ul. Domaniewska 39 a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3783100, 22 3783111, e-mail przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl, faks 22 2019725.
Adres strony internetowej (url): https://www.cpe.gov.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich
Numer referencyjny WA.263.44.2020.BG

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich. Opis zamówienia zawiera załącznik 1 do projektu umowy. W zakresie gwarancji minimalny termin wynosi: 1) Sprzęt wg poz.1 OPZ -24 miesiące* 2) Sprzęt wg poz.2 OPZ - 24 miesiące* 3) Sprzęt wg poz.3 OPZ - 24 miesiące* 4) Sprzęt wg poz.4 OPZ - 24 miesiące* 5) Sprzęt wg poz.5 OPZ - 24 miesiące* * Zamawiający nie dopuszcza okresu gwarancji krótszego niż wskazany w OPZ, tj. 24 m-cy Termin realizacji umowy nie może być dłuższy niż 20 dni od daty podpisania umowy. Zakres dostawy: 1. Drukarka laserowa kolorowa (2szt.), 2. Drukarka laserowa monochromatyczna (6szt.), 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3 (2szt.), 4. Mała drukarka laserowa monochromatyczna (1 szt.), 5. Urządzenie wielofunkcyjne kopiowanie, skanowanie, drukowanie (1szt.).

II.5) Główny Kod CPV: 30232110-8

Dodatkowe kody CPV:

30125110-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 46785.00
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający dokonał wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, nr WA.263.24.2020.KR nie zostały złożone żadne oferty. Pierwotne warunki zamówienia ani zakres nie uległy zmianie w stosunku do określonych w przetargu nieograniczonym nr WA.263.24.2020.KR


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Arcus S.A., , ul. Kolejowa 5/7 , 01-217, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.