Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-29
Ogłoszenie nr 550213839-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.
Nowy Sącz: Naprawa umocnień skarp i rowów oraz nawierzchni DW 981 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 58889000000000,
ul. ul. Kilińskiego
70,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 435 860, e-mail
rdwns@zdw.krakow.pl, faks
184 442 054.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa umocnień skarp i rowów oraz nawierzchni DW 981
Numer referencyjny
RDWNS-271-1-25/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego z zakresu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową: grysową AC 11S - 134 tony.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 niniejszego Zaproszenia.
II.5) Główny Kod CPV:
45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w miesiącu wrześniu 2020 r. przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (zamówienie podstawowe) w trybie przetarg nieograniczony pn. Naprawa umocnień skarp i rowów oraz nawierzchni DW 981 (nr postępowania RDWNS-271-1-22/20). W wyniku powyższego postępowania została wybrana najkorzystniejsza oferta Wykonawcy: Antoni Romańczyk - F.H.U "TRANSROL" Biała Niżna 468 33-330 Grybów i z niniejszym Wykonawcą została zawarta umowa nr 45/2020/RDWNS z dnia 22.10.2020 r. na kwotę 187 884,00 zł. brutto.
Zamawiający w treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.09.2020 r. pod nr 584891-N-2020 (dla zamówienia podstawowego), jak również w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (cz. I pkt 5) wskazał, iż przewiduje udzielenie zamówień podobnych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, a maksymalny zakres i opis przewidzianych zamówień podobnych zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 3 OPZ) stanowiącym zał. nr 1 SIWZ.
Przedmiot przewidzianego zamówienia podobnego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego (obejmuje wykonanie takich samych robót tj. wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową: grysową AC 11S - 134 tony). Natomiast wartość całkowita (maksymalna) zamówienia podstawowego została zgodnie z przepisami art. 32 ust. 3 ustawy Pzp uwzględniona w wartości zamówienia (tj. dodana do wartości zamówienia podstawowego) ustalonej na potrzeby przeprowadzenia wskazanego postępowania przetargowego. Ponadto niniejsze zamówienie dodatkowe nie przekracza przewidzianego zakresy robót.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dodatkowego w trybie z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp) Wykonawcy, któremu w dniu 22.10.2020 r. udzielono zamówienia podstawowego (w trybie przetarg nieograniczony) tj. Antoni Romańczyk - F.H.U "TRANSROL" Biała Niżna 468 33-330 Grybów, w terminie mieszczącym się w 3-letnim okresie od daty udzielenia zamówienia podstawowego - gdyż obecnie nie upłynął jeszcze wskazany w w/w przepisie okres 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
Przedstawione powyżej okoliczności wyczerpują przesłanki do udzielenia zamówienia podobnego w trybie zamówienia z wolnej ręki wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Uwzględniając przedstawione argumenty i okoliczności faktyczne oraz prawne uznać należy, iż zostały spełnione przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Antoni Romańczyk - F.H.U "TRANSROL" ,
transrol.berest@interia.pl,
Biała Niżna 468,
33-330,
Grybów, kraj/woj.
małopolskie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Zakup i sukcesywna dostawa pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarsko- ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- Dostawa środków dezynfekujących
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowości Dąbrówka
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni z płyt betonowych na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 694 od km 19+584 do km 20+933 na odcinku Brok-Glina na terenie gminy Brok, powiat ostrowski, województwo mazowieckie - nr postępowania 277/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





