Ogłoszenie z dnia 2020-10-26
Ogłoszenie nr 550210974-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.
Lubicz: Remont świetlicy w Mierzynku". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubicz, Krajowy numer identyfikacyjny 87111871500000,
ul. Lubicz Dolny, ul. Toruńska
21,
87-162
Lubicz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
48566212100, e-mail
info@lubicz.pl, faks
48566782122.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.lubicz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy w Mierzynku".
Numer referencyjny
ORG.271.WR.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
- naprawę podsufitki w pomieszczeniu nr 8 i 9 zgodnie z projektem inwentaryzacji
- zamontowanie kraty pomostowej - wycieraczki przed wejściem do piwnicy
- zamontowanie balustrady przyściennej przy schodach prowadzących do piwnicy
- zamontowanie balustrady wraz z tralkami przy schodach prowadzących na podest sceny
- wykonanie nowego cokołu w dolnym pasie elewacji
- wykonanie opaski betonowej wzdłuż elewacji północnej oraz wschodniej
- naprawę ściany zewnętrznej poprzez wykonanie spięcia za pomocą prętów stalowych wtapianych w wykonane bruzdy ścienne lub za pomocą rozwiązań systemowych
- naprawę ściany wewnętrznej w pomieszczeniu składziku poprzez wykonanie spięcia za pomocą prętów stalowych wtapianych w wykonane bruzdy ścienne lub za pomocą rozwiązania systemowego
- zamontowane w pomieszczeniach wc oraz składziku odpływu syfonowego w posadzce
- odtworzenie otworów wentylacji grawitacyjnej w sali świetlicy wraz z wykonaniem nawiewników w części otworów okiennych
II.5) Główny Kod CPV:
45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
21760.31
Waluta:
złoty
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843) jednostka samorządu terytorialnego (zamawiający) może udzielić zamówienia bezpośrednio danej osobie prawnej jeżeli są spełnione następujące warunki:
a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadająca kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegająca na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotycząca zarządzania sprawami tej osoby prawnej.
b) Ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrole lub przez inną osobę prawna nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit a)
c) W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W przypadku relacji istniejących pomiędzy Gminą Lubicz, a Zakładem Usług Komunalnych
Sp. z o.o. powyższe warunki są spełnione a zamówienie in-house leży w interesie Gminy Lubicz jak i jej mieszkańców.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.,
,
Lubicz Dolny, ul. Toruńska 56,
87-162,
Lubicz Dolny, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





