eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiczRemont świetlicy w Mierzynku".



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 550210974-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Lubicz: Remont świetlicy w Mierzynku". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubicz, Krajowy numer identyfikacyjny 87111871500000, ul. Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 48566212100, e-mail info@lubicz.pl, faks 48566782122.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.lubicz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy w Mierzynku".
Numer referencyjny ORG.271.WR.10.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - naprawę podsufitki w pomieszczeniu nr 8 i 9 zgodnie z projektem inwentaryzacji - zamontowanie kraty pomostowej - wycieraczki przed wejściem do piwnicy - zamontowanie balustrady przyściennej przy schodach prowadzących do piwnicy - zamontowanie balustrady wraz z tralkami przy schodach prowadzących na podest sceny - wykonanie nowego cokołu w dolnym pasie elewacji - wykonanie opaski betonowej wzdłuż elewacji północnej oraz wschodniej - naprawę ściany zewnętrznej poprzez wykonanie spięcia za pomocą prętów stalowych wtapianych w wykonane bruzdy ścienne lub za pomocą rozwiązań systemowych - naprawę ściany wewnętrznej w pomieszczeniu składziku poprzez wykonanie spięcia za pomocą prętów stalowych wtapianych w wykonane bruzdy ścienne lub za pomocą rozwiązania systemowego - zamontowane w pomieszczeniach wc oraz składziku odpływu syfonowego w posadzce - odtworzenie otworów wentylacji grawitacyjnej w sali świetlicy wraz z wykonaniem nawiewników w części otworów okiennych

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21760.31
Waluta:
złoty

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843) jednostka samorządu terytorialnego (zamawiający) może udzielić zamówienia bezpośrednio danej osobie prawnej jeżeli są spełnione następujące warunki: a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadająca kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegająca na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotycząca zarządzania sprawami tej osoby prawnej. b) Ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrole lub przez inną osobę prawna nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit a) c) W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W przypadku relacji istniejących pomiędzy Gminą Lubicz, a Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. powyższe warunki są spełnione a zamówienie in-house leży w interesie Gminy Lubicz jak i jej mieszkańców.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., , Lubicz Dolny, ul. Toruńska 56, 87-162, Lubicz Dolny, kraj/woj. kujawsko - pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.