eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w roku 2020na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 roboty podobne nr 2 do umowy nr 186/18/NZ/GN/PS z dnia 27.11.2018 r. (ZP/PN/Rb/95/18).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22

Ogłoszenie nr 550208642-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.

Warszawa: Wykonanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w roku 2020na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 roboty podobne nr 2 do umowy nr 186/18/NZ/GN/PS z dnia 27.11.2018 r. (ZP/PN/Rb/95/18). OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10445119000000, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 277-30-27 , e-mail zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w roku 2020na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 roboty podobne nr 2 do umowy nr 186/18/NZ/GN/PS z dnia 27.11.2018 r. (ZP/PN/Rb/95/18).
Numer referencyjny ZP/Wr/Rb/50/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in: roboty remontowe sieci elektrycznych, roboty remontowe instalacji elektrycznych, naprawę lub wymianę urządzeń elektrycznych, naprawę lub wymianę urządzeń elektroenergetycznych, świadczenie pogotowia technicznego, świadczonych zgodnie z zakresem robót wykonywanych w ramach pogotowia technicznego. Wszystkie prace objęte umową wykonywane będą w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. Roboty będą realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykaz adresowy budynków objętych umową stanowi załącznik nr 8 do umowy. Prace z zakresu robót elektrycznych, zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Z zastrzeżeniem usług pogotowia technicznego (załącznik nr 3 do umowy), podstawą wykonania robót jest zlecenie jednostkowe. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, zakresu robót oraz terminu wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia określony w zleceniu jednostkowym, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą osoby upoważnionej. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane Wykonawcy osobiście lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 5 do umowy. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wykonania robót przekraczających zakres usług świadczonych w ramach pogotowia technicznego wskazanych w załączniku nr 3 do umowy, a niezbędnych do wykonania, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na ich wykonanie w formie oddzielnego zlecenia - zgodnie z zasadami określonymi w ust. 7. Zlecenie jednostkowe o którym mowa w ust. 7 i 8 określać będzie również formę odbioru tj.: 1) roboty budowlane których odbiór nastąpi w formie protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru robót stanowi załącznik nr 6 do umowy, 2) roboty budowlane których odbiór nastąpi w formie potwierdzenia wykonania robót. Wzór potwierdzenia wykonania robót stanowi załącznik nr 7 do umowy. Wykonawca przystąpi do usuwania awarii w terminie do 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii na nr telefonu Wykonawcy Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w terminie 2 dni roboczych od przekazania jednostkowego zlecenia. W okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej zmiany sposobu wystawiania i rozliczania zlecenia opisanego w ust. 7 i 8 w ten sposób, że zlecenia będą wystawiane w formie elektronicznej i umieszczane na udostępnionej witrynie internetowej, zgodnie z poniższymi zasadami. O zmianie formy wystawiania zleceń Wykonawca zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, Zamawiający zobowiązuje się do: udostępnienia Wykonawcy adresu witryny internetowej wraz z loginem i hasłem, zamieszczania zleceń elektronicznych w witrynie internetowej, o której mowa w pkt 1 oraz wysyłania potwierdzenia ich zamieszczenia na adres mailowy podany przez Wykonawcę, natychmiastowego powiadamiania Wykonawcy o awarii witryny internetowej, natychmiastowego udzielenia pomocy Wykonawcy, w razie zgłoszonych przez Wykonawcę problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) posiadania dostępu do Internetu oraz zainstalowania przeglądarki pozwalającej na korzystanie z udostępnionej witryny internetowej, 2) logowania się każdego dnia roboczego na udostępnionej przez Zamawiającego witrynie internetowej, 3) natychmiastowego informowania Zamawiającego o wystąpieniu problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. Umieszczenie zlecenia na witrynie internetowej jest równoznaczne z doręczeniem zlecenia Wykonawcy. W przypadku awarii witryny internetowej Zamawiający wystawia lub rozlicza zlecenia w sposób opisany w ust. 7 oraz § 5, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zmianie formy wystawiania lub rozliczania zleceń.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

50700000-2,

50800000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 175924.65
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/PN/Rb/95/18 została zawarta umowa z Wykonawcą nr 186/18/NZ/GN/PS w dniu27.11.2018 r. na wykonanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w latach 2019 i 2020 na terenie Administracji Nieruchomości: część III AN nr 6. Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Proinel Suchecki Rokita Spółka Jawna, proinel@proinel.pl, ul. Grochowska 301/305, 03-842, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.