eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 88 w Warszawie przy ul. Radarowej 4b do innych placówek oświatowych na terenie m.st. Warszawy od dnia 1 października 2020 r. do 22 grudnia 2020 r. - art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 550189012-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Warszawa: Transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 88 w Warszawie przy ul. Radarowej 4b do innych placówek oświatowych na terenie m.st. Warszawy od dnia 1 października 2020 r. do 22 grudnia 2020 r. - art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179, ul. Al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 4434200, 022 4434330, e-mail agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks 022 4434203.
Adres strony internetowej (url): www.ud-wlochy-waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 88 w Warszawie przy ul. Radarowej 4b do innych placówek oświatowych na terenie m.st. Warszawy od dnia 1 października 2020 r. do 22 grudnia 2020 r. - art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
Numer referencyjny ZZWR 40/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę związaną z realizacją dowozu wszystkich uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej nr 88 im. Gabriela Narutowicza w Warszawie, ul. Radarowa 4b do: a) Szkoły Podstawowej nr 87 z Oddziałami Integracyjnymi im. 7 PP AK "Garłuch" w Warszawie, ul. Malownicza 31 - klasy I - III, liczba uczniów 224, b) Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, al. Niepodległości 128 klasy IV - VII, liczba uczniów 365, zgodnie z art. 39 ust. 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 910) i z powrotem pod budynek Szkoły Podstawowej nr 88 w Warszawie przy ul. Radarowej 4b od dnia 1 października 2020 r. do dnia 22 grudnia 2020 r. 2.Opiekę nad uczniami w czasie dowozu sprawować będą pracownicy Szkoły Podstawowej nr 88 w Warszawie przy ul. Radarowej 4b, wyposażeni w telefony komórkowe, których numery będą dostępne dla rodziców dowożonych uczniów. 3. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych klas, z uwzględnieniem następujących założeń: a) uczniowie powinni być dowiezieni do szkół, o których mowa w pkt 1 zgodnie z ich planem lekcji oraz zabierani po ich zakończeniu. b) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 88 w Warszawie przy ul. Radarowej 4b w oparciu o obowiązujący plan lekcji. 4 .Zaleca się, aby Wykonawca dysponował pojazdami spełniającymi wymagania normy minimum EURO 5, EURO V w zakresie emisji spalin, na podstawie Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007r., Dyrektywy 2005/55/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 września 2005r.

II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6

Dodatkowe kody CPV:

60170000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 163258.40
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1.pkt.3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp"- ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: W wyniku zdarzenia w dniu 30 sierpnia 2020 r. - intensywne, ponadnormatywne opady deszczu spowodowały zalanie Szkoły Podstawowej nr 88 w Warszawie, przy ul. Radarowej 4b, w wyniku czego niemożliwe było rozpoczęcie w niej nowego roku szkolnego. W następstwie tych zdarzeń zaszła natychmiastowa konieczność podjęcia po stronie Zamawiającego (organu prowadzącego) działań związanych z zapewnieniem uczniom w/w szkoły pomieszczeń do nauki w innych budynkach. Podjęte przez Urząd Dzielnicy Włochy działania w sprawie zapewnienia uczniom możliwości realizacji obowiązku szkolnego polegały na ich umieszczeniu w najbliżej położonych szkołach podstawowych: Szkole Podstawowej nr 87 przy ul. Malowniczej 31 i Szkole Podstawowej nr 227 przy ul. Astronautów 17, jednak warunki nauki (dwuzmianowość, konieczność lekcji skróconych (30 min), lekcje na korytarzu), nie spełniają standardu organizacyjnego dla uczniów szkół. Zamawiający planował przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, jednak ze względu na opinię Sanepidu, który w wyniku przeprowadzonej w dniu 11 września br. kontroli w Szkole Podstawowej nr 227 przy ul. Astronautów 17 stwierdził nieprawidłowości w zakresie braku spełniania higienicznych i bezpiecznych warunków nauki w placówce, niewystarczającej dostępności do urządzeń sanitarnych dla 460 uczniów przebywających jednocześnie w szkole oraz braku wyodrębnionej szatni, zaszła konieczność szukania innego rozwiązania, pozwalającego na umieszczenie uczniów w budynkach spełniających warunki organizacyjne. Wymagania takie spełniają: budynek Szkoły Podstawowej nr 87 przy ul. Malowniczej 31, w której naukę będą realizowały klasy I-III oraz budynek Szkoły Głównej Handlowej przy ul. Niepodległości 128, która udostępni pomieszczenia dla klas IV - VIII na podstawie odrębnej umowy. Powyższe rozwiązanie wiąże się jednak z koniecznością zapewnienia uczniom dowozu do w/w placówek - wynikającym z zapisów art. 39 ust. 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (tj. Dz.U z 2020 r. ,poz. 910). Aktualnie, w celu umożliwienia uczniom realizacji obowiązku szkolnego w pobliskich szkołach, Zamawiający podpisał umowę na wynajem autokaru w w/w celu na okres od 14 września 2020 r. do 2 października 2020 r.). Z uwagi na sytuację - uczniowie do zimowej przerwy świątecznej nie będą mogli wrócić do zalanej Szkoły Podstawowej nr 88 oraz decyzję Sanepidu, Zamawiający jest obligatoryjnie zobowiązany do zapewnienia uczniom dowozu do Szkoły Podstawowej nr 87 i Szkoły Głównej Handlowej, a tym samym rozszerzenia zakresu usługi.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

konsorcjum firm: Dariusz Wysocki Przewozy Autokarowe- lider, , ul. Ząbkowska 22/24, lok 133, 03-735, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

Jacek Matejczyk - Przewozy Autokarowe- członek konsorcjum, , ul. Kowalczyka 16 m 906, 03-193, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

Elżbieta Nasiadek KRUK TRANS Elżbieta Nasiadek- członek konsorcjum, , ul. Wiolinowa 5 m. 6, 02-785, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.