Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-09-23
Ogłoszenie nr 550184012-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.
Oświęcim: DOSTAWA IMPLANTÓW WRAZ Z INSTRUMENTARIUM NA CZAS TRWANIA UMOWY OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 00030440900000,
ul. ul. Wysokie Brzegi
4,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338448230, e-mail
zamowienia@szpitaloswiecim.pl, faks
338448384.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA IMPLANTÓW WRAZ Z INSTRUMENTARIUM NA CZAS TRWANIA UMOWY
Numer referencyjny
ZOZ.DZP.271.8.IX.2020.WR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa implantów wraz z instrumentarium na czas trwania umowy - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 2-1, 2-2, 2-3 do WR
II.5) Główny Kod CPV:
33183100-7
Dodatkowe kody CPV:
33141700-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1.pkt.4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeśli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawa implantów wraz z instrumentarium na czas trwania umowy - postępowanie o sygnaturze ZOZ.DZP.271.3.VIII.2020 w ramach:
Pakietu nr 1 - Protezy stawu biodrowego - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Pakietu nr 8 - Implanty do operacji stopy - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Pakietu nr 9 - Zestaw do autotransfuzji - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa implantów wraz z instrumentarium na czas trwania umowy - Protezy stawu biodrowego -WR-1
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.,
,
ul. Iłżecka 24,
02-135,
Warszawa, kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa implantów wraz z instrumentarium na czas trwania umowy - Implanty do operacji stopy - WR -2
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Arthrex Polska Sp. z o.o.,
,
ul. Łopuszańska 95,
02-457,
Warszawa, kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa implantów wraz z instrumentarium na czas trwania umowy - Zestaw do autotransfuzji- WR -3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PRZEDSIĘBIORSTWEM HANDLOWO-USŁUGOWYM "ANMAR" SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ,
,
ul. Strefowa nr 22,
43-100,
TYCHY, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- inspektor nadzoru b-115 i b-122
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2024 roku".
- Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
- Operaty szacunkowe (3 części) do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa oraz do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego.
- DOSTAWA LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH - 5 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu z dopuszczeniem ofert częściowych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA IMPLANTÓW DO WYKONYWANIA ZABIEGOW ORTOPEDYCZNYCH
- Dostawa akcesoriów artroskopowych
- Dostawa implantów: stabilizacja piersiowo - lędźwiowa w korekcji kręgosłupa, stabilizacja transpedikularna, stabilizacja międzytrzonowa w technice MIS
- Postępowanie nr 21/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy aparatów do wydłużania kości i korekcji osi kończyn z oprogramowaniem
- Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych, sprzętu do zaopatrzenia złamań i drobnego sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Ortopedii na okres 24 miesięcy
- Dostawa produktów w osteosyntezie
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.