eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW - usługi podobne do umowy Nr WES/WOŚ/B/III/4/1/215/LW/2020/8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-21

Ogłoszenie nr 550181124-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.

Warszawa: UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW - usługi podobne do umowy Nr WES/WOŚ/B/III/4/1/215/LW/2020/8 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 41 06, e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl, faks 22 443 40 01 .
Adres strony internetowej (url): www.wesola.ww.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW - usługi podobne do umowy Nr WES/WOŚ/B/III/4/1/215/LW/2020/8
Numer referencyjny 32/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Codzienne sprzątanie terenów placów zabaw: 1. ze względu na pandemię SARS-CoV-2 w Polsce dezynfekcja powierzchni dotykowych sprzętu i wyposażenia placów, 2. opróżnianie koszy na terenie placów zabaw oraz utrzymanie czystości, 3. usunięcie zanieczyszczeń takich jak papiery, kartony, ulotki i inne drobne zanieczyszczenia, 4. zamiatanie powierzchni utwardzonej, 2) Niwelacja podłoża wokół urządzeń - usunięcie zanieczyszczeń, uzupełnianie pól piaszczystych pod urządzeniami, uzupełnienie i wyrównanie do prawidłowego poziomu podłoży z materiałów sypkich wokół, 3) Usuwanie chwastów i darni przerastających nawierzchnię amortyzującą na placach zabaw, wymiecenie nagromadzonej ziemi, piasku spod urządzeń zabawowych oraz usunięcie zanieczyszczeń, 4) Wymianę piasku w piaskownicach zlokalizowanych na placach zabaw, zgodnie z wykazem piaskownic, oczyszczenie piaskownic i terenu wokół piaskownic ze starego piasku, b) wywóz wybranego piasku wraz z kosztami jego utylizacji, c) dowóz świeżego piasku przeznaczony do stosowania w piaskownicach i placach zabaw, tj. posiadającego atest PZH, spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-EN 1176-1:2009 w zakresie jego granulacji i uzupełnienie do odpowiedniego poziomu, d) uporządkowanie terenu po dokonaniu wymiany piasku. 5) Pielęgnacja zieleni niskiej: jesienne wygrabienie liści; wyrównanie podłoża w zależności od potrzeb; wykaszanie trawników (częstotliwość w zależności od potrzeb - maksymalna wysokość trawy 10 cm), pielenie i wygrabianie powierzchni obsadzonej krzewami; podlewanie terenów zieleni (w zależności od potrzeb). Prace porządkowe i zieleniarskie należy wykonywać na terenie placów zabaw oraz w bezpośrednim sąsiedztwie (1 m za ogrodzeniem obiektów), 6) Pielęgnacja zieleni wysokiej: 1 raz w miesiącu przeprowadzenie przeglądu stanu zdrowotnego drzew, wykonanie niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych,

II.5) Główny Kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 59114
Waluta:
złoty

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie podstawowe udzielone zostało wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego, w którym przewidziano możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.