eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi 154 52 Paleo Psychico › "Dostawa i montaż sprzętu mającego na celu usunięcie usterek w zakresie branży elektroenergetycznej wymienionych w przeglądzie 5-letnim z 2017 roku we wszystkich budynkach placówki, doprecyzowanych w trakcie inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej w 2018 roku".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-08-29

Ogłoszenie nr 550180803-N-2019 z dnia 29-08-2019 r.

154 52 Paleo Psychico: "Dostawa i montaż sprzętu mającego na celu usunięcie usterek w zakresie branży elektroenergetycznej wymienionych w przeglądzie 5-letnim z 2017 roku we wszystkich budynkach placówki, doprecyzowanych w trakcie inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej w 2018 roku". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ambasada RP w Atenach, Krajowy numer identyfikacyjny 17791600000000, ul. Chryssanthemon 22, 154 52 Paleo Psychico, woj. , państwo Polska, tel. 3,021067977e+011, e-mail dawid.wieczorek@msz.gov.pl, faks 3,0210679771e+011.
Adres strony internetowej (url): www.ateny.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Placówka dyplomatyczna


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa i montaż sprzętu mającego na celu usunięcie usterek w zakresie branży elektroenergetycznej wymienionych w przeglądzie 5-letnim z 2017 roku we wszystkich budynkach placówki, doprecyzowanych w trakcie inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej w 2018 roku".

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu mającego na celu usunięcie usterek w zakresie branży elektroenergetycznej wymienionych w przeglądzie 5-letnim z 2017 roku we wszystkich budynkach placówki, doprecyzowanych w trakcie inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej w 2018 roku. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja naprawcza powstała w wyniku inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej przez placówkę w 2018 roku. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń (rozdzielni elektrycznych, opraw oświetleniowych, gniazd) w zakresie opisanym w dokumentacji naprawczej, zakup, dostawa i montaż UPS-a na potrzeby automatyki kotłowni w Ambasadzie. W skład w/w prac wchodzą: a) Dostawa i montaż urządzeń w budynku Ambasady w zakresie opisanym w ww. dokumentacji, b) Dostawa i montaż urządzeń w budynku Konsulatu w zakresie opisanym w ww. dokumentacji, c) Dostawa i montaż urządzeń w budynku Pawilonu w zakresie opisanym w ww. dokumentacji, d) Dostawa i montaż urządzenia UPS dla automatyki kotłowni w budynku Wydziału Konsularnego, e) Wykonanie pomiarów rozdzielni po wykonaniu montażu, f) Dokumentacja powykonawcza na podstawie dostępnej dokumentacji na obiekcie.

II.5) Główny Kod CPV: 31200000-8

Dodatkowe kody CPV:

31321210-7,

31524000-5,

50711000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 91234.62
Waluta:
EUR

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienia udziela placówka zagraniczna.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

ITT Marcin Wencka, itt@poczta.onet.eu, ul. Gen. W. Sikorskiego 123 C, 05-080 Klaudyn, 05-080, Klaudyn, kraj/woj. Polska


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.