eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paleo Psychico › Dostawa i montaż sprzętu mającego na celu usunięcie usterek w zakresie branży elektroenergetycznej wymienionych w przeglądzie 5-letnim z 2017 roku we wszystkich budynkach placówki, doprecyzowanych w trakcie inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej w 2018 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510188916-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

Ambasada RP w Atenach: Dostawa i montaż sprzętu mającego na celu usunięcie usterek w zakresie branży elektroenergetycznej wymienionych w przeglądzie 5-letnim z 2017 roku we wszystkich budynkach placówki, doprecyzowanych w trakcie inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej w 2018 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550180803-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ambasada RP w Atenach, Krajowy numer identyfikacyjny 17791600000000, ul. Chryssanthemon 22, 154 52 Paleo Psychico, woj. , państwo Polska, tel. 3,021067977e+011, e-mail dawid.wieczorek@msz.gov.pl, faks 3,0210679771e+011.
Adres strony internetowej (url): www.ateny.msz.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Placówka dyplomatyczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż sprzętu mającego na celu usunięcie usterek w zakresie branży elektroenergetycznej wymienionych w przeglądzie 5-letnim z 2017 roku we wszystkich budynkach placówki, doprecyzowanych w trakcie inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej w 2018 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

74.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż sprzętu mającego na celu usunięcie usterek w zakresie branży elektroenergetycznej wymienionych w przeglądzie 5-letnim z 2017 roku we wszystkich budynkach placówki, doprecyzowanych w trakcie inwentaryzacji elektroenergetycznej przeprowadzonej w 2018 roku. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń (rozdzielni elektrycznych, opraw oświetleniowych, gniazd) w zakresie opisanym w dokumentacji naprawczej, zakup, dostawa i montaż UPS-a na potrzeby automatyki kotłowni w Konsulacie. W skład w/w prac wchodzą: a) Dostawa i montaż urządzeń w budynku Ambasady w zakresie opisanym w załączonej dokumentacji, b) Dostawa i montaż urządzeń w budynku Konsulatu w zakresie opisanym w załączonej dokumentacji, c) Dostawa i montaż urządzeń w budynku Pawilonu w zakresie opisanym w załączonej dokumentacji, d) Dostawa i montaż urządzenia UPS dla automatyki kotłowni w budynku Wydziału Konsularnego, e) Wykonanie pomiarów rozdzielni po wykonaniu montażu, f) Dokumentacja powykonawcza na podstawie dostępnej dokumentacji na obiekcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31200000-8


Dodatkowe kody CPV: 31321210-7, 31524000-5, 50711000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76360.44
Waluta EUR

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ITT Marcin Wencka
Email wykonawcy: itt@poczta.onet.eu
Adres pocztowy: ul. Gen. W. Sikorskiego 123 C, 05-080 Klaudyn
Kod pocztowy: 05-080
Miejscowość: Klaudyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76360.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85360.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97108.80
Waluta: EUR

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane jest przez placówkę zagraniczną, a wartość umowy nie przekracza ustawowych limitów.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.