eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-07-10

Ogłoszenie nr 550141006-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.

Wieluń: Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000, ul. Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 434 280, e-mail zam_pub@powiat.wielun.pl, faks 438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Numer referencyjny ON.272.09.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 20 - letniego pokrycia dachowego budynku wysokiego "A" Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na nową blachodachówkę panelową (w połysku) o łącznej powierzchni 630 m2. Budynek A DPS w Skrzynnie zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1470, obręb Skrzynno, gmina Ostrówek. Wymiary ww. budynku: - wysokość do rynny: 13 m2, długość ściany południowej: 30 m2: Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: 1) demontaż: instalacji odgromowej na dachu; obróbek blacharskich; pokrycia z blachodachówki o powierzchni 630 m2; 6 szt. okien dachowych o wymiarach 55x78 oraz kominów wentylacyjnych; łat drewnianych o powierzchni 434 m2; wyłazu dachowego; 2) montaż: nowej folii paroprzepuszczalnej na powierzchni 434 m2; nowych kontrłat na powierzchni 434 m2; 30% zdemontowanych łat dachowych nadających się do ponownego montażu oraz 70% nowych łat; 4 szt. nowych okien dachowych PCV o wymiarach 68x120 oraz nowych kominów wentylacyjnych; nowych obróbek blacharskich i pokrycia z blachodachówki o powierzchni 630 m2; nowego wyłazu dachowego; nowych ław kominiarskich; zdemontowanej instalacji odgromowej na dachu; 3) montaż i demontaż rusztowania; 4) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. Zamawiający wymaga aby nowa blachodachówka zakupiona i zamontowana przez Wykonawcę w miarę możliwości dobrana była kolorystycznie do obecnego orynnowania. Orynnowanie poziome pozostaje bez zmian, tj. nie podlega demontażu. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Przedmiar robót. Zamawiający informuje, iż w roku 2017 przeprowadzono remont dachu na budynku wysokim w zakres którego wchodził: montaż kontrłat, ułożenie folii paroprzepuszczalnej, wymiana zwilgotniałych oraz zbutwiałych łat drewnianych na łącznej powierzchni 196 m2. Wobec powyższego w przedstawionym powyżej zakresie rzeczowym robót - pomniejszono na budynku wysokim powierzchnię kontrłat, folii paroprzepuszczalnej i łat drewnianych o 196 m2. Uwaga nr 1 Wymiana pokrycia dachowego na budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie nie jest przedmiotem zgłoszenia robót budowlanych i nie wymaga pozwolenia na budowę. Zdemontowane materiały, tj.: blachodachówkę i obróbki blacharski, a także 2 szt. okien-wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprzez ich ułożenie w siedzibie Zamawiającego, w wyznaczonym przez niego miejscu. Pozostałe materiały rozbiórkowe zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie: - zapewnić kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane; - zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Zamawiający zapewni we własnym zakresie Inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga nr 2 Rozliczenie robót będzie się odbywało na podstawie 2 faktur częściowych i faktury końcowej (łącznie 3 faktury) za wykonane elementy robót ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym zatwierdzonym przez Zamawiającego. Przedmiotem odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego będzie bezusterkowe wykonanie elementów i całego przedmiotu zamówienia, potwierdzone odpowiednio protokołami odbiorów częściowych i protokołem odbioru końcowego. Odbiorom częściowym będą podlegały roboty zanikające i ulegające zakryciu, z tym, że odbiór tych robót przez Zamawiającego nastąpi w terminie bezzwłocznym po zgłoszeniu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem umowy. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy z ich podziałem na poszczególne elementy z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Uwaga nr 3 Dokumentacja projektowa została wykonana dla zadania pn. "Docieplenie budynku Domu Pomocy Społecznej, wymiana pokrycia dachowego i stolarki okiennej w ramach zadania Termomodernizacja budynku DPS w Skrzynnie wraz z montażem odnawialnych źródeł energii. niniejsze postępowanie dotyczy jedynie wymiany pokrycia dachowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik (płyta CD). Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

II.5) Główny Kod CPV: 45261210-9

Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111300-1,

45453000-7,

45111220-6,

45312311-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 62 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Negocjacje bez ogłoszenia - art. 62 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. W dniu 24.06.2019r. zamawiający odstąpił z winy wykonawcy od wykonania umowy ON.273.04.2019 z dnia 11.02.2019 r. na wymianę pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie zawartej z ZRW Łódź Anna Błaszczyk, ul. Ciesielska 6/1, 91-308 Łódź. W dniu 10.06.2019 r. została zawarta umowa na wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu układu odnawialnych źródeł ciepła i energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Montaż instalacji fotowoltaicznej jest uzależniony od wymiany pokrycia dachowego, nie można zamontować instalacji fotowoltaicznej a następnie dokonać wymiany pokrycia dachowego. Przedmiotowa przesłanka uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne w trybach konkurencyjnych. Zamawiający nie mógł przewidzieć, że wykonawca ZRW Łódź Anna Błaszczyk nie przystąpi do realizacji robót budowlanych a zamawiający będzie zmuszony odstąpić od umowy. Powyższej sytuacji tj. niepodjęcia przez Wykonawcę ZRW Łódź Anna Błaszczyk realizacji zamówienia pomimo podpisania umowy i złożenia pisemnego oświadczenia o rozpoczęciu prac z dniem 10 czerwca br. Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności. Tego typu zdarzenia nie są bowiem charakterystyczne dla zamówień na wymianę pokrycia dachowego i nie powtarzają się zwyczajowo w praktyce zamówień publicznych. Okoliczności powodujące pilną potrzebę udzielenia zamówienia stanowią konsekwencję okoliczności, które wystąpiły pomimo, że Zamawiający przygotował i przeprowadził uprzednie postępowanie z należytą starannością. Dodatkowo wskazać należy, iż Powiatowi Wieluńskiemu udzielono dotacji do kwoty 218.025,00 zł z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi na dofinansowanie zadania "Montaż układu odnawialnych źródeł ciepła i energii elektrycznej dla DPS w Skrzynnie" (umowa nr 511/OA/D/2018 z dnia 18.12.2018 r. Termin zakończenia realizacji zadania zgodnie z powyższą umową został na dzień 31.10.2019 r. Z uwagi na konieczność wykonania zadania w ww. terminie i otrzymania dotacji z WFOŚiGW zasadny jest niezwłoczny wybór nowego Wykonawcy, który dokona wymiany pokrycia dachowego. Pilność udzielenia zamówienia jest podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji-nieudzielenia dotacji, które spowodowane byłyby niepodjęciem w określonym czasie stosownych działań, tj. wyboru nowego Wykonawcy do realizacji zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Jarosław Międła Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy KONS-DACH Blacharstwo, Dekarstwo, konsdach@vp.pl, Danków 153, 42-165, Lipie, kraj/woj. śląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.