To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-26
Ogłoszenie nr 510155127-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.
Starostwo Powiatowe w Wieluniu: Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550141006-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000,
ul. Pl. Kazimierza Wielkiego
2,
98-300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 434 280, e-mail
zam_pub@powiat.wielun.pl, faks
438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ON.272.09.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wymiana 20 - letniego pokrycia dachowego budynku wysokiego "A" Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na nową blachodachówkę panelową (w połysku) o łącznej powierzchni 630 m2. Budynek A DPS w Skrzynnie zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1470, obręb Skrzynno, gmina Ostrówek. Wymiary ww. budynku: - wysokość do rynny: 13 m2, długość ściany południowej: 30 m2: Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: 1) demontaż: - instalacji odgromowej na dachu; - obróbek blacharskich; - pokrycia z blachodachówki o powierzchni 630 m2; - 6 szt. okien dachowych o wymiarach 55x78 oraz kominów wentylacyjnych; - łat drewnianych o powierzchni 434 m2; - wyłazu dachowego; 2) montaż: - nowej folii paroprzepuszczalnej na powierzchni 434 m2; - nowych kontrłat na powierzchni 434 m2; - 30% zdemontowanych łat dachowych nadających się do ponownego montażu oraz 70% nowych łat; - 4 szt. nowych okien dachowych PCV o wymiarach 68x120 oraz nowych kominów wentylacyjnych; - nowych obróbek blacharskich i pokrycia z blachodachówki o powierzchni 630 m2; - nowego wyłazu dachowego; - nowych ław kominiarskich; - zdemontowanej instalacji odgromowej na dachu; 3) montaż i demontaż rusztowania; 4) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. Zamawiający wymaga aby nowa blachodachówka zakupiona i zamontowana przez Wykonawcę w miarę możliwości dobrana była kolorystycznie do obecnego orynnowania. Orynnowanie poziome pozostaje bez zmian, tj. nie podlega demontażu. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Przedmiar robót. Zamawiający informuje, iż w roku 2017 przeprowadzono remont dachu na budynku wysokim w zakres którego wchodził: montaż kontrłat, ułożenie folii paroprzepuszczalnej, wymiana zwilgotniałych oraz zbutwiałych łat drewnianych na łącznej powierzchni 196 m2. Wobec powyższego w przedstawionym powyżej zakresie rzeczowym robót - pomniejszono na budynku wysokim powierzchnię kontrłat, folii paroprzepuszczalnej i łat drewnianych o 196 m2. Uwaga nr 1 Wymiana pokrycia dachowego na budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie nie jest przedmiotem zgłoszenia robót budowlanych i nie wymaga pozwolenia na budowę. Zdemontowane materiały, tj.: blachodachówkę i obróbki blacharski, a także 2 szt. okien-wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprzez ich ułożenie w siedzibie Zamawiającego, w wyznaczonym przez niego miejscu. Pozostałe materiały rozbiórkowe zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie: - zapewnić kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane; - zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Zamawiający zapewni we własnym zakresie Inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga nr 2 Rozliczenie robót będzie się odbywało na podstawie 2 faktur częściowych i faktury końcowej (łącznie 3 faktury) za wykonane elementy robót ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym zatwierdzonym przez Zamawiającego. Przedmiotem odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego będzie bezusterkowe wykonanie elementów i całego przedmiotu zamówienia, potwierdzone odpowiednio protokołami odbiorów częściowych i protokołem odbioru końcowego. Odbiorom częściowym będą podlegały roboty zanikające i ulegające zakryciu, z tym, że odbiór tych robót przez Zamawiającego nastąpi w terminie bezzwłocznym po zgłoszeniu przez Wykonawcę. Uwaga nr 3 Dokumentacja projektowa została wykonana dla zadania pn. "Docieplenie budynku Domu Pomocy Społecznej, wymiana pokrycia dachowego i stolarki okiennej w ramach zadania Termomodernizacja budynku DPS w Skrzynnie wraz z montażem odnawialnych źródeł energii. niniejsze postępowanie dotyczy jedynie wymiany pokrycia dachowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45261210-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45453000-7, 45111220-6, 45312311-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134068.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Międła Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy KONS-DACH Blacharstwo, Dekarstwo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
118596.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Negocjacje bez ogłoszenia - art. 62 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem.
W dniu 24.06.2019r. zamawiający odstąpił z winy wykonawcy od wykonania umowy ON.273.04.2019 z dnia 11.02.2019 r. na wymianę pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie zawartej z ZRW Łódź Anna Błaszczyk, ul. Ciesielska 6/1, 91-308 Łódź. W dniu 10.06.2019 r. została zawarta umowa na wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu układu odnawialnych źródeł ciepła i energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Montaż instalacji fotowoltaicznej jest uzależniony od wymiany pokrycia dachowego, nie można zamontować instalacji fotowoltaicznej a następnie dokonać wymiany pokrycia dachowego. Przedmiotowa przesłanka uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne w trybach konkurencyjnych. Zamawiający nie mógł przewidzieć, że wykonawca ZRW Łódź Anna Błaszczyk nie przystąpi do realizacji robót budowlanych a zamawiający będzie zmuszony odstąpić od umowy. Powyższej sytuacji tj. niepodjęcia przez Wykonawcę ZRW Łódź Anna Błaszczyk realizacji zamówienia pomimo podpisania umowy i złożenia pisemnego oświadczenia o rozpoczęciu prac z dniem 10 czerwca br. Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności. Tego typu zdarzenia nie są bowiem charakterystyczne dla zamówień na wymianę pokrycia dachowego i nie powtarzają się zwyczajowo w praktyce zamówień publicznych. Okoliczności powodujące pilną potrzebę udzielenia zamówienia stanowią konsekwencję okoliczności, które wystąpiły pomimo, że Zamawiający przygotował i przeprowadził uprzednie postępowanie z należytą starannością.
Dodatkowo wskazać należy, iż Powiatowi Wieluńskiemu udzielono dotacji do kwoty 218.025,00 zł z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi na dofinansowanie zadania "Montaż układu odnawialnych źródeł ciepła i energii elektrycznej dla DPS w Skrzynnie" (umowa nr 511/OA/D/2018 z dnia 18.12.2018 r. Termin zakończenia realizacji zadania zgodnie z powyższą umową został na dzień 31.10.2019 r. Z uwagi na konieczność wykonania zadania w ww. terminie i otrzymania dotacji z WFOŚiGW zasadny jest niezwłoczny wybór nowego Wykonawcy, który dokona wymiany pokrycia dachowego. Pilność udzielenia zamówienia jest podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji-nieudzielenia dotacji, które spowodowane byłyby niepodjęciem w określonym czasie stosownych działań, tj. wyboru nowego Wykonawcy do realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg powiatowych
- "Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu"
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów SPZOZ w Wieluniu
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Przebudowa sieci drogowej w Gminie Tyszowce
- Wymiana pokrycia dachowego z blachodachówki na dachówkę ceramiczną wraz z orynnowaniem i opierzeniem, oraz renowacja tynków elewacji kościoła
- Przebudowa drogi gminnej G035P Grodziec-Stare Grądy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.